بهعنوان هنرمندان کمیک، باید 3 ملاحظات اساسی را رعایت کنیم تا مطمئن شویم شخصیتهایمان دقیقاً ترسیم میشوند و باورپذیر به نظر میرسند - تناسب، ژست و البته آناتومی آنها!
آناتومی به شخصیتهای ما شکل و فرم میدهد. همچنین تضمین میکند که ژستی که برای آنها انتخاب کردهایم عملکردی دارد. اما یادگیری سیستم پیچیده ماهیچههایی که بدن انسان را میسازند، و اینکه چگونه با هم برای تقویت آن کار میکنند، موضوع بزرگی است!
تسلط بر آناتومی به زمان و تمرین نیاز دارد - و در این درس با نگاهی به آناتومی بدن مرد، این سفر را آغاز خواهیم کرد. به طور خاص، ما بر روی نمای جلویی بدن تمرکز خواهیم کرد، همانطور که نقشه میکشیم هر یک از ماهیچهها کجا میروند و چگونه به یکدیگر متصل میشوند.
تکنیک های پیشرفته طراحی پویا را بیاموزید اغلب از من می پرسند که چه مدت طراحی کرده ام. حقیقت این است که زمانی را به خاطر نمی آورم که نبودم. من مثل هر بچه مداد شمعی دیگری بودم، تنها تفاوتش این بود که هیچ وقت این اشتیاق برای سرمایه گذاری هنری را رها نکردم. هنوز به یاد دارم که دیوارها از بالا تا پایین با نوک نمدی یک کودک پنج ساله آتشین هنری پر میشد. کتابهای ریاضی پر از کارتون به جای اعداد، کتابهای انگلیسی پر از عکسهای بیشتر تا شعر. ادامه داشت و ادامه پیدا کرد و هرگز متوقف نشد. اولین عشق من کتاب های کمیک بود، دومین عشقم بازی های ویدیویی بود. با درک این موضوع که میخواهم در هر دو زمینه شغلی ایجاد کنم، بیشتر اواخر نوجوانیام را در مطالعه، تمرین و بهبود مستمر غوطهور کردم تا مهارتهایم را در زمینههای مختلف مهار کنم. این یک سفر طولانی و شدید بود، با آزمایشها و مصیبتهای زیادی در طول مسیر، که همگی به من کمک کرد تا مهارتهای گستردهام را به سطح امروزی برسانم. بعد از آن که خودم را وقف زنده کردن شخصیتها، دنیاها و داستانهای بازیهای ویدیویی و کتابهای کمیک کردم!
نمایش نظرات