لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Unity 4.3 آموزش
Unity 4.3 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
به بازی سازی علاقه دارید؟ از Unity شروع کنید - موتور بازی برای بازی های موبایل و دسک تاپ و شبیه سازی های بی درنگ. نویسنده Adam Crespi تکنیک های مورد استفاده در ساخت بازی را با Unity نشان می دهد و اصول اسکریپت نویسی و عملکرد بازی را معرفی می کند. ابتدا بیاموزید که چگونه مدل ها و بافت ها را وارد کنید ، پروژه و سلسله مراتب خود را سازماندهی کنید و زمین ، آب و شاخ و برگ را اضافه کنید. در مرحله بعدی ، آدام نحوه استفاده از نورپردازی برای زنده کردن بازی و افزودن رندر ، ذرات و تعامل را بررسی می کند. نتیجه نهایی یک بازی نمونه با محیطی سرسبز ، شخصیت های کاملاً متحرک و چند گیم پلی تعاملی اساسی است.
موضوعات شامل:
طراحی بازی li>
ایجاد و تغییر شکل اشیا li>
وارد کردن و پیکربندی مدل ها و بافت ها li>
تنظیم خصوصیات در بازرس li>
ایجاد هندسه زمین li>
مصالح ساختمانی و افزودن سایه بان li>
ایجاد GameObjects
کشف فیزیک li>
متحرک سازی اشیا li>
نورپردازی صحنه li>
ایجاد عناصر بازی دو بعدی li>
افزودن جلوه های ویژه li>
سرفصل ها و درس ها
1. معرفی
1. Introduction
با استفاده از پرونده های تمرینی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
What you should know before watching this course
تنظیم Final Gather کنترل کیفیت نمونه اشعه ذهنی خداحافظ...
Using the exercise files
2. پیمایش رابط
2. Navigating the Interface
با استفاده از پرونده های تمرینی
Designing the game
با استفاده از پرونده های تمرینی
Setting the project
با استفاده از پرونده های تمرینی
Exploring the Hierarchy, Scene, and Inspector windows
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating and transforming objects
3. کار با دارایی های وارداتی
3. Working with Imported Assets
با استفاده از پرونده های تمرینی
Organizing the Assets window
با استفاده از پرونده های تمرینی
Exporting objects from 3D modeling programs
با استفاده از پرونده های تمرینی
Importing and configuring models and textures
با استفاده از پرونده های تمرینی
Setting properties for models and textures in the Inspector
4- ایجاد محیط بازی
4. Creating the Game Environment
با استفاده از پرونده های تمرینی
Introducing the game environment
با استفاده از پرونده های تمرینی
Placing the player controller
با استفاده از پرونده های تمرینی
Publishing project settings
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adding sky and fog
با استفاده از پرونده های تمرینی
Fine-tuning the First Person Controller
5- ایجاد زمین
5. Creating Terrain
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating the terrain geometry
با استفاده از پرونده های تمرینی
Forming the topography
با استفاده از پرونده های تمرینی
Painting the terrain textures
با استفاده از پرونده های تمرینی
Painting trees and forests
با استفاده از پرونده های تمرینی
Painting grass, shrubs, and 3D geometry
با استفاده از پرونده های تمرینی
Painting detail meshes
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adjusting terrain settings
6. مواد و سایه بانها
6. Materials and Shaders
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating materials and assigning shaders
با استفاده از پرونده های تمرینی
Handling multiple materials
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adding textures to a material
با استفاده از پرونده های تمرینی
Manipulating textures
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adding reflections to materials
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating lit materials
7. کار با GameObjects و Component
7. Working with GameObjects and Components
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating GameObjects
با استفاده از پرونده های تمرینی
Understanding components
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using colliders for barriers
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using colliders for triggers
با استفاده از پرونده های تمرینی
Exploring physics
با استفاده از پرونده های تمرینی
Working with Physic materials
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adding joints to rigid bodies
8. انیمیشن keyframing
8. Keyframing Animation
با استفاده از پرونده های تمرینی
Setting up prefabs for animation and batching
با استفاده از پرونده های تمرینی
Animating an object
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adjusting timing in an animation
با استفاده از پرونده های تمرینی
Animating transparency and lights
9. انیمیشن مش های پوسته و شخصیت های کنترل کننده در Mecanim
9. Animating Skinned Meshes and Controlling Characters in Mecanim
با استفاده از پرونده های تمرینی
Importing skinned meshes
با استفاده از پرونده های تمرینی
Separating animations into clips and states
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating transitions between states
10. روشنایی صحنه
10. Lighting the Scene
با استفاده از پرونده های تمرینی
Customizing ambient light
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating the sun using a directional light
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using layers and tags for lighting
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adding spot and point lights
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using point lights for fill
با استفاده از پرونده های تمرینی
Adding and fine-tuning shadows
با استفاده از پرونده های تمرینی
Creating lighting effects with cookies
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات