آموزش تعیین هدف 2022: سال خود را طراحی کنید، عادت ها را شروع کنید و اهداف خود را به انجام برسانید

2022 Goal Setting: Design your Year, Start Habits & Accomplish your Goals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

به این کلاس که پتانسیل تغییر سال شما را دارد خوش آمدید!

آیا تا به حال برای انجام تصمیمات شب سال نو خود دچار مشکل شده اید؟

جواب شما احتمالاً بله است. گذر از یکسری آرزوها در سرمان آسان است که به راحتی انتظار داریم محقق شوند. اما در واقعیت، آنها هرگز انجام نمی دهند. به خصوص، زیرا ما خود را به آن متعهد نمی‌دانیم.

در این کلاس، می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه اهداف مناسبی را تعیین کنید که بسیار مؤثر و انگیزشی هستند. این اهداف به تنهایی محقق نمی شوند، زیرا به توجه شما نیاز دارند. شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه هر روز پیشرفت کنید تا تضمین کنید که امسال به اهداف بلندپروازانه خود خواهید رسید!

هیچ احساسی بهتر از پیشرفت هر روز برای رسیدن به معنی دارترین اهداف و خواسته هایمان نیست! در پایان این کلاس، احساس رضایت خواهید کرد و آماده خواهید بود که سال خود را به سطح بعدی ببرید!

 امسال را به بهترین نسخه از خود تبدیل کنید! این کار، نظم و انضباط و عادت می خواهد، اما این راهی است که می توانید به اهداف خود برسید. موفقیت شما، هر چه که برای شما معنی دارد، هر روز ساخته می شود. پیروزی‌های کوچک هر روز، به دستاوردهای بزرگی اضافه می‌شود که باعث می‌شود به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید برسید!

و فراموش نکنید که داشتن یک سال عالی فقط دستیابی به اهداف نیست. این در مورد احساس بیشتر احساسات مثبت و بودن در کنار افرادی است که به شما احساس خوبی می دهند! اما، شما مسئول ایجاد احساس خوب در دیگران و انتشار مثبت و انرژی به اطرافیان خود هستید! وقتی با قدردانی با مشکلات و چالش‌های زندگی روبرو می‌شوید، اتفاقات شروع می‌شود و ناگهان همیشه احساس خوشحالی می‌کنید. وقتی همه چیز خیلی خوب پیش نمی رود، لبخند زدن آسان نیست، اما بهترین راه برای بهبود دوباره آنهاست!

 بیا برویم!

به عنوان پروژه کلاسی برای این کلاس، دوست دارم درباره اهداف امسال شما بیشتر بدانم! قرار است به چه چیزی برسید؟ قرار است خودتان را به چه کاری متعهد کنید؟

من واقعاً از دیدن پیشرفت شما هیجان زده هستم! بیایید آن را انجام دهیم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • عادت ها! Habits!

  • گذشته! The Past!

  • چگونه هدف گذاری کنیم! How to set Goals!

  • مقدمه Introduction

  • نتیجه Conclusion

  • پیش رفتن! Progress!

  • بازبینی! Revisiting!

  • طرح! Plan!

  • دلایل! Reasons!

  • گروه FB FB Group

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تعیین هدف 2022: سال خود را طراحی کنید، عادت ها را شروع کنید و اهداف خود را به انجام برسانید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
34m
10
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
10 دی 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
566
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Filipa Canelas Filipa Canelas

استراتژیست محتوا و سازنده محتوا

سلام، من فیلیپا کانلاس هستم! من بنیانگذار، یک استراتژیست محتوا و نویسنده هستم.

من به کارآفرینان کسب‌وکار قدرت می‌دهم تا یک استراتژی بازاریابی محتوای مؤثر ایجاد کنند و از محتوای خود برای آگاهی از نام تجاری استفاده کنند. یک کتاب بیش از 150 صفحه در مورد مدیریت زمان، و تعداد زیادی پست در رسانه های اجتماعی.

من در Thrive Global توسط آریانا هافینگتون، مجله Authority Billion Success، معرفی شده ام. من فقط از طریق قدرت بازاریابی محتوا به +40000 نفر رسیده ام (درست مثل شما!)، از جمله متخصصان NYSE، ایرباس هیتاچی.

اگر از استراتژی بازاریابی محتوای خود ناامید هستید و آماده هستید تا رشد خود را تسریع کنید، از طریق تماس بگیرید.

مشترک شدن در بهترین اطلاعات بازاریابی، .

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.