لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش موتور غیر واقعی برای معماری - کلاس شماره 1
Unreal Engine for Architecture - Class #1
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:
سلام و به این اولین کلاس Unreal Engine من خوش آمدید! امروز ما یک فضای داخلی می سازیم و آن را با استفاده از Unreal Engine 4 تجسم می کنیم.
در کلاس شماره 1 من شما را در روند ایجاد فضای داخلی فوتورئال در Unreal Engine راهنمایی خواهم کرد.
برخی از چیزهایی که یاد خواهید گرفت.
چگونه مراجع خود را سازماندهی کنیم.
شیوه های صحیح برای آماده سازی پروژه خود برای واردات/صادرات.
روشنایی و مواد اولیه.
چگونه داراییهای Quixel و 3d در زمان شما صرفهجویی میکنند.
نورپردازی نهایی و RayTracing و سینماتیک.
اگر معمار/هنرمند سه بعدی هستید که عاشق فوتورئالیسم است و میخواهید بازی خود را در Unreal Engine تقویت کنید، این کلاس برای شما مناسب است!
بعد از این کلاس
پروژه های شما بهتر به نظر می رسند
می آموزید که چگونه در زمان صرفه جویی کنید و روی جنبه های مهم پروژه خود تمرکز کنید
مواد/منابع
نرم افزارها:
موتور غیرواقعی.
دانش ابزار سه بعدی (من از 3ds max استفاده می کنم)
پل کویکسل.
توصیه شده: کارت گرافیک NVidia برای "GPU Light Baker"
برای اطمینان از انتشار یک قطعه نمونه کار در حساب Artstation شما، پروژه کلاس را بررسی کنید.
Moodboard:
https://www.pinterest.com/yahiyajasem/class-1/
پروژه کلاس شما مینیمال طراحی داخلی زیبا است، یک پروژه ایجاد کنید. بنابراین من و سایر دانشآموزان میتوانیم تا زمانی که برای انتشار پروژه خود آماده شوید، به شما کمک کنیم! هدف نهایی پروژه کلاس شما ایجاد و ارائه یک آپارتمان زیبا همانطور که در کلاس انجام دادیم است.
فایلهای CAD را دانلود کنید و تابلوی خلق و خوی را که برای این کلاس ایجاد کردم بررسی کنید.
مدل سازی سه بعدی دیوارها، کف، سقف، درها و پنجره ها را به پایان برسانید.
نام مش های خود را تغییر دهید و لایه های پروژه خود را سازماندهی کنید.
پروژه خود را به صورت .datasmith یا FBX صادر کنید.
Unreal Engine و در صورت نیاز افزونه Datasmith را دانلود کنید. پروژه خود را به Unreal Engine (با استفاده از الگوی AEC) وارد کنید
دانلود بسته مواد Twinmotion.
مواد اولیه سفید را به پروژه خود اختصاص دهید. (روشن کردن صحنه شما آسانتر است)
درس های نورپردازی من را دنبال کنید و آنچه را که آموختید به کار ببرید.
صفحه انجمن GPU Lightmass.
GPU Lightmass برای نسخه 4.25.3
مبلمان و داراییها را در Unreal Marketplace منبع کنید.
روشنایی نهایی + مواد نهایی.
دانلودها و منابع
فایلهای CAD پروژه: در پیوستها
Project Unreal Engine: به زودی
دیگر آموزش های من در یوتیوب:
آموزش 1 -
آموزش 2 -
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
دریافت Unreal Engine و Datasmith
Getting Unreal Engine and Datasmith
آیا شما یک مبتدی هستید که با استاپ موشن احساس گیجی و سردرگمی می کنید؟ مطمئن نیستید که زمان و پول خود را برای ایجاد انیمیشن های روان و حرفه ای در کجا سرمایه گذاری کنید؟ ..
آیا حاضرید فیلم خود را به سفری در حال تغییر زندگی ببرید؟ یک فیلم خوب به تنهایی برای رسیدن مردم به آن کافی نیست - بهره برداری از آن باید از نظر استراتژیک آماده شود. ..
"آیا شما علاقه مند به کسب شایستگی پارامتریک هستید تا مهارت های طراحی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟
آیا آماده یادگیری یک ابزار بسیار هیجان انگیز و قدرتمند هستید؟ .."
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.