آموزش ایجاد تجسم حمام در 3ds Max و V-Ray

Creating a Bathroom Visualization in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یک صحنه داخلی چشمگیر را از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Adobe Photoshop CC. در طول این درس ها ، ما یک صحنه داخلی چشمگیر را از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد. ما به سرعت و با استانداردهای بسیار بالا به گردش کار موثر در ایجاد صحنه ها خواهیم پرداخت. ما با استفاده از 3ds Max کار خود را برای ایجاد و ساخت صحنه خود و نهایی کردن تصویر خود در فتوشاپ آغاز خواهیم کرد. ما در مورد چگونگی ایجاد مواد دقیق و نورپردازی صحنه خود ، همه اینها را در 3ds Max بررسی خواهیم کرد. در پایان این آموزش ، شما درک کاملی از تکنیک های مورد استفاده برای مدل سازی ، نورپردازی و رندر و همچنین ایجاد مواد و تولید پس از تولید خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Adobe Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد تجسم حمام در 3ds Max و V-Ray Creating a Bathroom Visualization in 3ds Max and V-Ray

  • تنظیم صحنه ما Setting up Our Scene

  • ایجاد کف و سقف Creating the Floors and Ceiling

  • ایجاد قاب در در صحنه ما Creating the Door Frame in Our Scene

  • نهایی سازی قاب درب Finalizing the Door Frame

  • مدل سازی درب در صحنه ما Modeling the Door in Our Scene

  • تکمیل درب Completing the Door

  • مدل سازی واحد سینک Modeling the Sink Unit

  • اصلاح جلوی سینک ما Modifying the Front Face of Our Sink

  • استفاده از Edge Modifiers Utilizing Edge Modifiers

  • تکمیل واحد سینک ما Completing Our Sink Unit

  • تولید آینه Producing the Mirror

  • استفاده از اولیه های استاندارد Utilizing Standard Primitives

  • مدل سازی مشبک تهویه Modeling the Ventilation Grille

  • ایجاد توالت Creating the Toilet

  • ادامه توالت Continuing the Toilet

  • نهایی کردن توالت Finalizing the Toilet

  • استفاده از نقشه های پراکنده Utilizing Diffuse Maps

  • ایجاد مواد نهایی ما Creating Our Final Materials

  • اضافه کردن چراغ ها به صحنه ما Adding Lights to Our Scene

  • ارائه تست Rendering a Test

  • تنظیم رندر نهایی ما Setting up Our Final Render

  • پس تولید Post-production

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تجسم حمام در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
2h 21m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Thomas Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thomas Ross Thomas Ross

توماس راس یک هنرمند حرفه ای سه بعدی است که در گلاسگو ، اسکاتلند مستقر است. او کار خود را به عنوان یک طراح محصول آغاز کرد اما خیلی زود متوجه شد علاقه اش به مدل سازی و تجسم سه بعدی است. وی دارای مدرک طراحی محصول و تجسم سه بعدی از دانشگاه Strathclyde در گلاسگو است که ، در مجموع ، یک دستور العمل عالی برای ایجاد تصاویر خیره کننده 3D است. توماس اکنون یک هنرمند تجسم معماری در شرکت پیشرو تجسم معماری در اسکاتلند ، Soluis است ، جایی که او در پروژه های مختلف برای مشتریان عمده در سراسر انگلستان ، ایالات متحده و اروپا کار می کند.