آموزش تعقیب رویای خود از طریق موانع: دوره ای در مورد حفظ نظم

Chasing Your Dream Through Setbacks: A Course on Keeping Discipline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس Skillshare، یاد خواهید گرفت که چگونه به دنبال رویای خود ادامه دهید و نظم و انضباط را حفظ کنید، حتی زمانی که بدبختی شما را به عقب می اندازد. آیا از قبل خود را فردی منظم نمی‌دانید؟ اشکالی ندارد! این کلاس به شما کمک می کند تا دانش و مهارت هایی را برای نظم بخشیدن به دست آورید. سپس می‌توانید از آن نظم و انضباط برای کمک به شما در هنگام تجربه شکست استفاده کنید.

ما موضوعاتی مانند:

را پوشش خواهیم داد

- مدیریت زمان

- اولویت بندی کار

- اجرای حواس پرتی

- از بین بردن ضعف ذهنی و جسمی

بیایید شروع کنیم!

پروژه کلاس شما این است که تمام کارهایی را که در این دوره ذکر شده انجام دهید و عکسی از برگه کامل "مبانی نظم و انضباط" پست کنید.

در زیر فقط یک مثال است. توصیه می‌کنم برگه «مبانی انضباط» خود را با دست بنویسید تا بتوانید از نظر فیزیکی موارد را از فهرست خود حذف کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • شکست ها Setbacks

  • اجرا و اجرای حواس پرتی Executing and Executing Distractions

  • معرفی کلاس و شکست من Class Intro and My Setback

  • نظم و انضباط و زمان Discipline and Time

  • برنامه ریزی و اولویت بندی Planning and Prioritizing

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش تعقیب رویای خود از طریق موانع: دوره ای در مورد حفظ نظم
جزییات دوره
15m
6
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
331
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Max Anderson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Max Anderson Max Anderson

سلام! من بزرگ شدم و در آلاسکا به مدرسه رفتم. پس از فارغ التحصیلی از کالج به سپاه صلح پیوستم. من از سال 2015 تا 2017 در اندونزی معلم زبان انگلیسی داوطلب بودم.

زمانی که داوطلب بودم بیش از 50 وبلاگ و ویدیوی کوتاه درباره زندگی، فرهنگ و پروژه های داوطلبانه ام در اندونزی ساختم. می توانید آنها را در اینجا ببینید:

www.youtube.com/c/maxandersonfilms

از زمانی که سپاه صلح را به پایان رساندم، به عنوان فیلمساز در کالیفرنیا، بیشتر در لس آنجلس، کار کرده ام. من روی پروژه‌های مختلفی مانند فیلم‌های کوتاه، نماهنگ، ویدیوهای BTS، ویدیوهای آموزشی/تبلیغاتی، ویدیوهای آشپزی و ویدیوهای واقعیت مجازی کار کرده‌ام.

در سال‌های آینده حرفه‌ای را در زمینه تدوین فیلم بلند دنبال خواهم کرد زیرا تدوین بخش مورد علاقه من در فرآیند ساخت فیلم است.

با خیال راحت مرا در IG @maxandersonfilms دنبال کنید

همچنین می‌توانید به من در maxandersonfilms@gmail.com ایمیل بزنید

نمونه فیلم کوتاه | BVBF