آموزش یادگیری VUE

Learning VUE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد محیط های طبیعی قانع کننده دیگر با VUE چالشی نیست ، برنامه ای که برای مدل سازی و ارائه پس زمینه های عکس واقعی که در فیلم های پرفروش مانند آواتار مشاهده می شود ، استفاده می شود. این یک برنامه مستقل است که از طریق پلاگین های اختیاری با بسیاری از برنامه های اصلی 3D یکپارچه می شود. در این دوره ، خواهید دید که ایجاد فضاهای واقع گرایانه در VUE چقدر آسان است.

نویسنده آرون اف. راس مجسمه سازی و ایجاد رویه زمین ، افزودن نور واقع گرایانه و جوی ، و ایجاد هزاران یا حتی میلیون ها شی طبیعی مانند درختان ، سنگ ها و گیاهان را در یک لحظه با EcoSystems پوشش می دهد. با ابزارهای قدرتمند VUE و دستورالعمل های آرون ، هر آنچه برای شروع مناظر ، اقیانوس ها ، جوها ، اکوسیستم ها و سایر دنیای واقع گرایانه واقع بینانه نیاز دارید ، خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • نصب VUE
  • پیمایش رابط
  • دستکاری اشیا
  • تنظیم نور خورشید و ابرها
  • مجسمه سازی زمین ها
  • ایجاد زمینه های رویه
  • در حال ویرایش مواد
  • افزودن آب ، سنگ و گیاهان
  • ارائه محیط های VUE خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آشنایی با VUE 1. Getting Familiar with VUE

  • فایلهای VUE و محتوا را نصب کنید Installing VUE and content files

  • نصب موارد اضافی محتوا Installing content extras

  • انتخاب گزینه ها و تنظیمات برگزیده Choosing options and preferences

  • در رابط VUE Touring the VUE interface

  • بارگیری صحنه های نمونه Loading sample scenes

  • پیمایش در منظره های ارتوگرافی Navigating in orthographic viewports

  • پیمایش در چشم اندازهای چشم انداز Navigating in perspective viewports

  • دستکاری اشیاء Manipulating objects

  • بارگیری دارایی Cornucopia3D Loading Cornucopia3D assets

2. اتمسفر 2. Atmospheres

  • تنظیم نور خورشید Adjusting sunlight

  • انتخاب مدل های جو Choosing atmosphere models

  • بهینه سازی عملکرد پیش نمایش Optimizing preview performance

  • اضافه کردن یک لایه ابر Adding a cloud layer

  • با استفاده از نوار ابزار Object Using the Object toolbar

3. مدل سازی زمین ها 3. Modeling Terrains

  • درک یک طرح زمینی Understanding a terrain layout

  • کار با هواپیماهای بی نهایت Working with infinite planes

  • ایجاد یک زمین استاندارد ارتفاع Creating a standard heightfield terrain

  • صادرات و واردات نقشه های ارتفاعی Exporting and importing heightfield maps

  • پیمایش در ویرایشگر Terrain Navigating in the Terrain Editor

  • ایجاد ارتفاعات فراکتالی Generating fractal heightfields

  • زمین مجسمه سازی Sculpting terrain

  • ایجاد یک زمین proced رویه ای Creating a procedural terrain

  • مجسمه سازی در یک زمین proced رویه ای Sculpting a procedural terrain

4- سایه زدن با مواد 4. Shading with Materials

  • بارگیری مواد Loading materials

  • ویرایش مواد ساده Editing simple materials

  • مصالح لایه بندی شده Building layered materials

  • با استفاده از ویرایشگر عملکرد Using the Function Editor

  • نقاشی در ویرایشگر Terrain Painting in the Terrain Editor

  • تخمگذار در ویرایشگر Terrain Layering in the Terrain Editor

5. صحنه های پر جمعیت 5. Populating Scenes

  • اضافه کردن آب Adding water

  • سنگها بارگیری می شود Loading rocks

  • پراکندگی اشیاء Scattering objects

  • بارگیری گیاهان Loading Plants

  • سفارشی سازی در ویرایشگر گیاه Customizing in the Plant Editor

  • با استفاده از یک ماده EcoSystem Applying an EcoSystem material

  • نقاشی یک سیستم اکوسیستم Painting an EcoSystem

6. ارائه تصاویر 6. Rendering Images

  • مدیریت لایه های نمایشگر Managing display layers

  • تنظیم گزینه های رندر Setting render options

  • کار با پشته رندر Working with the render stack

  • اصلاح گاما Correcting gamma

  • تنظیم قرار گرفتن در معرض Adjusting exposure

  • بهینه سازی زمان ارائه Optimizing render times

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش یادگیری VUE
جزییات دوره
4h 12m
45
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,900
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.