نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش می آموزیم که چگونه ساختمان های معماری آینده نگرانه را با استفاده از Nuke 9X و Maya 2015 متناسب با زیرساخت های امروزی متناسب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9X و Maya 2015 ساختمانهایی با استفاده از Nuke 9X و Maya 2015 در زیرساختهای مدرن. ما می آموزیم که چگونه چشم اندازهای آینده ایجاد کنیم ، چراغهای خیابان سوسو بزنیم و زمینه های گسترده ای تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9X و Maya 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد برنامه افزودنی مجموعه آینده نگر در NUKE
Creating a Futuristic Set Extension in NUKE
-
بررسی دوربین حل شده برای عکسبرداری صفحه ای صادرات نقشه های UV و انسداد از مایا
Examining the Solved Camera for the Plate Shot Exporting UV and Occlusion Maps out of Maya
-
مقدمه ای بر گره مدل ساز
Introduction to the Modelbuilder Node
-
استفاده از حالت ویرایش در گره Modelbuilder
Using the Edit Mode in the Modelbuilder Node
-
ایجاد هواپیمای اولیه برای ساختمان منحنی
Creating the Initial Plane for the Curved Building
-
ساخت ویندوز برای ساختمان منحنی
Building out the Windows for the Curved Building
-
ایجاد انحنای ساختمان منحنی
Creating the Curvature of the Curved Building
-
تراز کردن مکعب با سطل آشغال
Aligning a Cube to a Garbage Bin
-
تکنیک های ایجاد پیاده رو
Techniques to Creating the Sidewalk
-
صادر کردن هندسه از NUKE
Exporting out Geometry from NUKE
-
تخلیه اشعه ماورا بنفش در مایا
Laying out UV's in Maya
-
راه اندازی هواپیمای تصویر برای دیدن فیلم در مایا
Setting up a Image Plane to See Footage in Maya
-
صادر کردن هندسه به NUKE
Exporting the Geometry Back into NUKE
-
صادر کردن نقشه های UV و Occlusion از مایا
Exporting UV and Occlusion Maps out of Maya
-
ساخت فایل اولیه فتوشاپ بافت ما
Building up Our Initial Texture Photoshop File
-
شکستن لایه های فایل فتوشاپ ما در NUKE
Breaking out Our Photoshop File Layers in NUKE
-
تنظیم Scanline Render ما برای ساختمان ها
Setting up Our Scanline Render for the Buildings
-
آماده سازی رندر انسداد ما برای ساختمان ها
Preparing Our Occlusion Render for the Buildings
-
تطبیق سبک با صحنه ما
Light Matching Our Scene
-
تطبیق شدت نور چراغ برای تطبیق بیشتر نور
Matching Lamp Light Intensities for Further Light Matching
-
افزودن Glow Render برای صفحه های LCD
Adding the Glow Render for Our Lcd Screens
-
استفاده از تیرگی حرکت و درجه بندی رنگ
Utilizing Motion Blurs and Color Grading
-
اضافه کردن براقیت های اضافی و سوسو زدن به صفحه های LCD
Adding Additional Glows and Flickering to the Lcd Screens
-
قرار دادن فیلم های هولوگرام در صحنه
Inserting Hologram Movies into the Scene
-
افزودن علامت سهام هولوگرام به ساختمان
Adding a Hologram Stock Ticker to the Building
-
بازسازی عناصر از دست رفته با استفاده از تکنیک های Roto
Reconstructing Lost Elements Using Roto Techniques
-
ترفندها و انیمیشن های نهایی
Final Tweaks and Animations
-
تنظیم پیش بینی های دوربین برای جایگزینی علامت
Setting up the Camera Projections for Sign Replacement
-
افزودن به علامت جدید
Adding in the New Sign
-
استفاده از Glows برای روشن کردن علامت جدید
Utilizing Glows to Light the New Sign
-
ایجاد پیش زمینه روتوی علامت عبور از عابر پیاده
Creating the Foreground Roto of Our Pedestrian Crossing Sign
-
انتقاد از رندر نهایی و نتیجه گیری
Critique of Final Render and Conclusion
نمایش نظرات