آموزش ایجاد برنامه افزودنی مجموعه آینده نگر در NUKE

Creating a Futuristic Set Extension in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش می آموزیم که چگونه ساختمان های معماری آینده نگرانه را با استفاده از Nuke 9X و Maya 2015 متناسب با زیرساخت های امروزی متناسب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9X و Maya 2015 ساختمانهایی با استفاده از Nuke 9X و Maya 2015 در زیرساختهای مدرن. ما می آموزیم که چگونه چشم اندازهای آینده ایجاد کنیم ، چراغهای خیابان سوسو بزنیم و زمینه های گسترده ای تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9X و Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد برنامه افزودنی مجموعه آینده نگر در NUKE Creating a Futuristic Set Extension in NUKE

  • بررسی دوربین حل شده برای عکسبرداری صفحه ای صادرات نقشه های UV و انسداد از مایا Examining the Solved Camera for the Plate Shot Exporting UV and Occlusion Maps out of Maya

  • مقدمه ای بر گره مدل ساز Introduction to the Modelbuilder Node

  • استفاده از حالت ویرایش در گره Modelbuilder Using the Edit Mode in the Modelbuilder Node

  • ایجاد هواپیمای اولیه برای ساختمان منحنی Creating the Initial Plane for the Curved Building

  • ساخت ویندوز برای ساختمان منحنی Building out the Windows for the Curved Building

  • ایجاد انحنای ساختمان منحنی Creating the Curvature of the Curved Building

  • تراز کردن مکعب با سطل آشغال Aligning a Cube to a Garbage Bin

  • تکنیک های ایجاد پیاده رو Techniques to Creating the Sidewalk

  • صادر کردن هندسه از NUKE Exporting out Geometry from NUKE

  • تخلیه اشعه ماورا بنفش در مایا Laying out UV's in Maya

  • راه اندازی هواپیمای تصویر برای دیدن فیلم در مایا Setting up a Image Plane to See Footage in Maya

  • صادر کردن هندسه به NUKE Exporting the Geometry Back into NUKE

  • صادر کردن نقشه های UV و Occlusion از مایا Exporting UV and Occlusion Maps out of Maya

  • ساخت فایل اولیه فتوشاپ بافت ما Building up Our Initial Texture Photoshop File

  • شکستن لایه های فایل فتوشاپ ما در NUKE Breaking out Our Photoshop File Layers in NUKE

  • تنظیم Scanline Render ما برای ساختمان ها Setting up Our Scanline Render for the Buildings

  • آماده سازی رندر انسداد ما برای ساختمان ها Preparing Our Occlusion Render for the Buildings

  • تطبیق سبک با صحنه ما Light Matching Our Scene

  • تطبیق شدت نور چراغ برای تطبیق بیشتر نور Matching Lamp Light Intensities for Further Light Matching

  • افزودن Glow Render برای صفحه های LCD Adding the Glow Render for Our Lcd Screens

  • استفاده از تیرگی حرکت و درجه بندی رنگ Utilizing Motion Blurs and Color Grading

  • اضافه کردن براقیت های اضافی و سوسو زدن به صفحه های LCD Adding Additional Glows and Flickering to the Lcd Screens

  • قرار دادن فیلم های هولوگرام در صحنه Inserting Hologram Movies into the Scene

  • افزودن علامت سهام هولوگرام به ساختمان Adding a Hologram Stock Ticker to the Building

  • بازسازی عناصر از دست رفته با استفاده از تکنیک های Roto Reconstructing Lost Elements Using Roto Techniques

  • ترفندها و انیمیشن های نهایی Final Tweaks and Animations

  • تنظیم پیش بینی های دوربین برای جایگزینی علامت Setting up the Camera Projections for Sign Replacement

  • افزودن به علامت جدید Adding in the New Sign

  • استفاده از Glows برای روشن کردن علامت جدید Utilizing Glows to Light the New Sign

  • ایجاد پیش زمینه روتوی علامت عبور از عابر پیاده Creating the Foreground Roto of Our Pedestrian Crossing Sign

  • انتقاد از رندر نهایی و نتیجه گیری Critique of Final Render and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد برنامه افزودنی مجموعه آینده نگر در NUKE
جزییات دوره
3h 4m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Skonicki
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Skonicki Matt Skonicki

مت اسکونیکی به عنوان یک هنرمند سینمایی در استودیوی Netherrealm شروع به کار در زمینه بازی های رایج از جمله Blitz: The League ، Ballers و Mortal Kombat کرد. او همچنین به عنوان یک هنرمند فنی شخصیت در John Woo’s Stranglehold and Wheelman کار کرد. در دهه گذشته وی در م institutionsسسات مختلف از جمله کالج کلمبیا و موسسه هنر ایلینوی تدریس کرده است. مت در حال حاضر یک مربی تمام وقت در زمینه جلوه های تصویری در آکادمی Tribeca Flashpoint واقع در قلب شیکاگو است.