نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک عکس واقعی پرتاب موشک ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: AutoDesk 3ds Max، FumeFX، Adobe Photoshop CS5، Adobe After Effects. در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک عکس واقعی پرتاب موشک ایجاد کنیم. در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک عکس کامل با استفاده از عناصر 2D و 3D بسازیم. ابتدا با استفاده از فتوشاپ برای ویرایش تصویر پس زمینه شروع خواهیم کرد ، سپس از 3ds Max برای ایجاد یک مدل ساده از موشک و همچنین عناصر پشتیبانی استفاده خواهیم کرد. علاوه بر این ما از پلاگین FumeFX برای ایجاد دود استفاده خواهیم کرد. با پایان این آموزش شما درک کاملی از گردش کارهایی که برای ایجاد یک عکس VFX کامل به عنوان یک هنرمند لازم است ، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: AutoDesk 3ds Max، FumeFX، Adobe Photoshop CS5، Adobe After Effects.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شبیه سازی دنباله پرتاب موشک در 3ds Max و FumeFX
Simulating a Rocket Launch Sequence in 3ds Max and FumeFX
-
تعیین عناصر اولیه و پشتیبانی کننده
Determining Primary and Supporting Elements
-
تنظیم تصویر پس زمینه
Setting up the Background Image
-
موقعیت یابی دوربین و هواپیمای زمینی
Positioning the Camera and Ground Plane
-
ایجاد شاتل فضایی
Creating the Space Shuttle
-
مدل سازی شاتل فضایی
Modeling the Space Shuttle
-
درک انیمیشن موشک و پرچم
Understanding Rocket and Flag Animation
-
شبیه سازی ذرات گرد و غبار
Simulating Dust Particles
-
تنظیم FumeFX
Setting up FumeFX
-
ایجاد ذرات برای FumeFX
Creating Particles for FumeFX
-
رندر در FumeFX
Rendering in FumeFX
-
ارائه دارایی
Rendering Assets
-
نهایی کردن شات
Finalizing the Shot
نمایش نظرات