سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارم وسایل و وسایل سه بعدی واقع بینانه و با کیفیت بالا ایجاد کند. در این کلاس Skillshare، من شما را در تمام مراحل ایجاد یک دوربین قدیمی از شروع تا پایان راهنمایی خواهم کرد.
ما با مدلسازی دوربین در بلندر شروع میکنیم و از تکنیکهای Poly-modelling و Hard Surface استفاده میکنیم و در مورد اصلاحکنندههایی مانند Boolean، Bevel و غیره چیزهای زیادی یاد میگیریم. ما یاد میگیریم که چگونه اشکالات مختلف و مشکلات سایهزنی را حل کنیم. هنگام کار با Booleans رخ می دهد.
سپس مدل خود را به Substance Painter صادر می کنیم و با پختن نقشه های مش برای مدل خود شروع می کنیم، سپس شروع به بافتن مدل خود می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ویژگی های مختلف در Substance، مانند Smart Mask، Smart Materials و غیره، بافت های واقعی برای مدل های خود ایجاد کنیم.
بعد از اتمام بافتسازی در Substance Painter، مدل خود را به Blender برمیگردانیم و آن را رندر میکنیم. ما مواد، نور و دوربین را تنظیم خواهیم کرد. همچنین نحوه استفاده از HDRI را یاد خواهیم گرفت. من صحنه را با استفاده از Cycles رندر خواهم کرد.
این دوره برای همه کسانی است که درک پایه ای از Blender و Substance Painter دارند و می خواهند مجموعه مهارت های خود را ارتقا دهند
پروژه کلاس برای این کلاس تکمیل نسخه خود از Vintage Camera و آپلود رندر نهایی آن است.
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات