آموزش تکنیک های پیشرفته و گردش کار در Vue

Advanced Techniques and Workflows in Vue

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Vue ، ما می آموزیم که چگونه مناظر شخصی خود را از Vue در برنامه های دیگر پیاده سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Vue 2014، World Machine 2.3، Geo Control 2، Unreal Engine 4، 3DS Max 2016، Cinema 4D R15. در این آموزش Vue ، ما می آموزیم که چگونه مناظر شخصی خود را از Vue به سایر برنامه ها پیاده سازی کنیم. همچنین برای کمک به تسریع در ایجاد دارایی سنگی شما با ویژگی Metablob Vue ، برخی از گردش های کار را نیز بررسی خواهیم کرد. سپس مناظر خود را به برنامه های دیگری مانند Unreal Engine و World Machine وارد خواهیم کرد. با پایان این آموزش Vue ، شما انواع تکنیک های جدید و گردش کار را برای پروژه های خود فرا گرفته اید. نرم افزار مورد نیاز: Vue 2014 ، World Machine 2.3 ، Geo Control 2 ، Unreal Engine 4 ، 3DS Max 2016 ، Cinema 4D R15.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • شروع شدن Getting Started

تکنیک های پیشرفته و گردش کار در Vue Advanced Techniques and Workflows in Vue

  • بررسی گزینه ها در Vue Exploring Options in Vue

  • بحث در مورد Standard Vs. زمین های رویه ای Discussing Standard Vs. Procedural Terrains

  • درک فراکتال و سر و صدا Understanding Fractals and Noise

  • ادامه گزینه های فراکتال Continuing Fractal Options

  • کاوش در کوههای راکی فراکتال Exploring Rocky Mountains Fractal

  • بحث در مورد گردش کار اساسی ماشین جهانی Discussing Basic World Machine Workflow

  • استفاده از گردش کار پیشرفته ماشین جهانی Utilizing Advanced World Machine Workflows

  • ادامه گردش کار پیشرفته جهانی ماشین Continuing Advanced World Machine Workflows

  • استفاده از پارامترهای فرسایش Utilizing Erosion Parameters

  • افزودن جزئیات انتخابی Adding Selective Detail

  • با استفاده از Combiners و Colonizer Using Combiners and Colonizer

  • استفاده از Maps و Combiner Control Applying Maps and Combiner Control

  • استفاده از ابزار گروه بندی Utilizing the Grouping Tool

  • اجرای محدب انتخاب Implementing Select Convexity

  • استفاده از پوشش عمومی Applying Basic Coverage

  • با استفاده از نقشه های نرمال و Splat Using Normal and Splat Maps

  • وارد کردن به Vue Importing into Vue

  • مواد نقشه برداری Mapping Material

  • بحث درباره گزینه های مواد Discussing Material Options

  • گزینه های مواد ادامه دارد Material Options Continued

  • با استفاده از Atmosphere Editor Using Atmosphere Editor

  • ویرایشگر اتمسفر ادامه داد Atmosphere Editor Continued

  • مقایسه انسداد محیط و روشنایی جهانی Comparing Ambient Occlusion and Global Illumination

  • با استفاده از تابش جهانی Using Global Radiosity

  • تنظیم منظره برای رندر نهایی Setting up Landscape for Final Render

  • افزودن اکوسیستم Adding an Ecosystem

  • تنظیم تنظیمات Sky ، Fog و Haze Adjusting Sky, Fog, and Haze Settings

  • تنظیمات آسمان ، مه و مه همچنان ادامه دارد Sky, Fog, and Haze Settings Continued

  • نهایی کردن تنظیمات Cloud Finalizing the Cloud Settings

  • بحث درباره ناهمسانگردی ابر و تنظیمات رندر Discussing Cloud Anisotropy and Render Settings

  • تنظیمات رندر ادامه دارد Render Settings Continued

  • بررسی کیفیت جلوه های پیشرفته سفارشی Examining Custom Advanced Effects Quality

  • استفاده از نقشه های فوتون سفارشی Applying Custom Photon Maps

  • پوشش گزینه های ضد نام مستعار Covering Anti-aliasing Options

  • ارائه تصویر نهایی Rendering the Final Image

  • در حال صادر کردن به Hdri File Exporting to Hdri File

  • گزینه های صادرات منظره Options for Exporting the Landscape

  • استفاده از Indigo Render در CINEMA 4D Using Indigo Render in CINEMA 4D

  • وارد کردن به 3ds Max Importing into 3ds Max

  • استفاده از نقشه های رنگی در موتور غیرواقعی Applying Color Maps in Unreal Engine

  • استفاده از ایزولین های ساده در کنترل جغرافیایی Using Simple Isolines in Geo Control

  • بحث در مورد Metablobs Discussing Metablobs

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های پیشرفته و گردش کار در Vue
جزییات دوره
6h 10m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dylan Yarbrough Dylan Yarbrough

دیلن علاقه زیادی به هنر سه بعدی دارد. هنگامی که وی شروع به استفاده از برنامه چشم انداز سه بعدی عالی E-On Software ، Vue کرد ، بلافاصله دلبسته شد. وی به مدت 6 سال خوب آموزش هایی را با افراد در صنعت 3D در مورد نحوه استفاده از Vue همراه با هر نرم افزار تکمیلی مانند World Machine و Geo Control آموزش داده است. او وقت خود را به مجموعه های اینترنتی اینترنتی "Outspaced" ، یک برنامه کمدی/ماجراجویی علمی تخیلی ، که بیشتر کارهایش در آن استفاده می شود ، اختصاص داده است. او مالک و استودیوی طراحی PWN است ، جایی که منابع زیادی و آموزش های اضافی را به هنرمندان 3D ارائه می دهد.