آموزش مدل سازی اسکلت از بالا به پایین Onshape - ایجاد بازوی بیل

Onshape Top-down Skeleton Modeling - Creating an Excavator Arm

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما نقاط قوت روشهای طراحی از بالا به پایین اسکلت و همچنین نحوه بکارگیری موفقیت آمیز آنها در طرحهای پیچیده 3 بعدی و مونتاژ را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Onshape. آیا تا به حال برای ایجاد تغییر در مجامع بزرگ در بسته CAD خود تلاش کرده اید؟ در این دوره ، مدل سازی اسکلت از بالا به پایین Onshape - با ایجاد بازوی بیل مکانیکی ، دانش و تمرین لازم برای ایجاد مجموعه اسکلت اسکلت از بالا به پایین را کسب خواهید کرد. ابتدا مزایای تکنیک های مختلف مدل سازی ، از جمله طراحی پایین به بالا ، طراحی وسط ، طراحی اسکلت از بالا به پایین و مدل اصلی از بالا به پایین را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه می توانید یک طرح چیدمان حرکتی ایجاد کنید که از تکنیک های مدل سازی اسکلت از بالا به پایین استفاده می کند ، به شما این امکان را می دهد که قصد طراحی خود را زود تأیید کنید ، و قطعات سه بعدی خود را هدایت کنید. در آخر ، شما نحوه مونتاژ این قطعات و همچنین نحوه به روزرسانی و کار با مونتاژ خود را یاد خواهید گرفت. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، مهارت و دانش تکنیک های طراحی از بالا به پایین اسکلت را برای ایجاد طرح های مکانیکی خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Onshape.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction & Project Overview

  • معرفی دوره Course Introduction

  • پیش زمینه - روش طراحی پایین به بالا Background - Bottom up Design Method

  • پیش زمینه - روش های طراحی از بالا به پایین Background - Top-down Design Methods

  • خلاصه Summary

ایجاد طرح طرح Kinematic Creating a Kinematic Layout Sketch

  • مقدمه الزامات طراحی Introduction & Design Requirements

  • ایجاد یک طرح محدودیت Creating a Constraints Sketch

  • ایجاد طرح طرح Kinematic Creating a Kinematic Layout Sketch

  • افزودن مکان های نصب سیلندر هیدرولیک Adding Hydraulic Cylinder Mounting Locations

  • افزودن نمایش های سیلندر هیدرولیک Adding Hydraulic Cylinder Representations

  • انتخاب کردن اجزای قفسه Selecting Off the Shelf Components

  • انتخاب سیلندر هیدرولیک سطل Selecting Bucket Hydraulic Cylinder

  • اعتبارسنجی دامنه حرکت با شرایط مورد نیاز مطابقت دارد Validating Range of Motion Meets Requirements

شروع قطعات بازوی بیل Starting the Excavator Arm Parts

  • مقدمه ، بررسی Main Boom ، شروع طرح اصلی Boom Introduction, Review of Main Boom, Start of Main Boom Sketch

  • افزودن نمایه به طرح اصلی بوم Adding Profile to Main Boom Sketch

  • ایجاد اولین ویژگی های سه بعدی اصلی رونق Creating First 3D Features of the Main Boom

  • پوسته پوسته شدن اصلی ، ضخامت رانندگی با یک متغیر Shelling Main Boom, Driving Thickness with a Variable

  • تکمیل تمام ویژگی های نیمی از رونق اصلی Completing All the Features for Half of the Main Boom

  • تکمیل رونق اصلی Completing the Main Boom

  • بررسی Secondary Boom و Start of Sketch Review of Secondary Boom and Start of Sketch

  • افزودن نمایه به Secondary Boom Sketch Adding Profile to Secondary Boom Sketch

  • ایجاد ویژگی های ثانویه رونق ، اصلاح طرح های موجود Creating Secondary Boom Features, Trimming Sketch Entities

  • تکمیل خلاصه ماژول رونق ثانویه Completing the Secondary Boom & Module Summary

اتمام قطعات بازوی بیل Finishing the Excavator Arm Parts

  • مقدمه ای بر ماژول ، بررسی سطل و شروع طرح Introduction to Module, Review of Bucket, and Start of Sketch

  • به پایان رساندن طرح رانندگی سطل Finishing the Bucket Driving Sketch

  • ایجاد سطل با استفاده از متغیرها Creating the Bucket Using Variables

  • ایجاد دندان سطل محرک متغیر Creating Variable Driven Bucket Teeth

  • ایجاد Push Link Creating the Push Link

  • ایجاد پیوند راهنما Creating the Guide Link

  • بررسی سیلندر هیدرولیک و چالش Review of Hydraulic Cylinder and Challenge

  • شروع طرح هیدرولیک سیلندر Starting the Hydraulic Cylinder Driving Sketch

  • به پایان رساندن طرح رانندگی سیلندر هیدرولیک Finishing the Hydraulic Cylinder Driving Sketch

  • ایجاد قطعات سیلندر هیدرولیک Creating the Hydraulic Cylinder Parts

  • استفاده از سیلندر اول برای ساخت سریع سیلندر دوم Using the First Cylinder to Quickly Make the Second Cylinder

  • خلاصه Summary

ایجاد مجموعه بازوی بیل Creating the Excavator Arm Assembly

  • معرفی و شروع مونتاژ بازوی بیل Introduction and Starting the Excavator Arm Assembly

  • افزودن سطل ، پیوند راهنما و پیوند فشار به مجمع ما Adding the Bucket, Guide Link, and Push Link to Our Assembly

  • نحوه کار با مجامع How to Work with Assemblies

  • ایجاد چالش مونتاژ سیلندر هیدرولیک Creating the Hydraulic Cylinder Assembly & Challenge

  • پایان مونتاژ سیلندر هیدرولیک سطل Finishing the Bucket Hydraulic Cylinder Assembly

  • افزودن مجموعه سیلندر هیدرولیک بوم ثانویه Adding the Secondary Boom Hydraulic Cylinder Assembly

  • افزودن مجموعه سیلندر هیدرولیک سطل Adding the Bucket Hydraulic Cylinder Assembly

  • افزودن سیلندرهای اصلی Boom Hydraulic Adding the Main Boom Hydraulic Cylinders

  • آخرین چند مورد و بررسی ماژول Last Few Things and Module Review

کار با مجموعه بازوی بیل Working with the Excavator Arm Assembly

  • موقعیت های نامگذاری شده Named Positions

  • الزامات تغییر می کند Requirements Change

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی اسکلت از بالا به پایین Onshape - ایجاد بازوی بیل
جزییات دوره
3h 27m
47
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andrew Peterson Andrew Peterson

اندرو پیترسون به عنوان مهندس طراحی مکانیک در صنایع بیوتکنولوژی ، گرینتک و محصولات مصرفی فعالیت حرفه ای داشته است. او با راه اندازی ، استفاده و آموزش ابزارهای مختلف CAD از جمله ProE ، SOLIDWORKS ، Inventor و Onshape در طول زندگی حرفه ای خود ، او از به اشتراک گذاشتن بهترین روشهای صنعت با جامعه Pluralsight هیجان زده است. او از ساخت مدل های قوی CAD که مشکلات مهندسی دشواری را حل می کند لذت می برد. او به ویژه از طراحی هایی که از تکنیک های مدل سازی از بالا به پایین استفاده می کند و از ابزار تحلیل محدود عناصر و ابزارهای دینامیک سیالات محاسباتی بینش می گیرد ، لذت می برد.