آموزش مقدمه ای بر آهنگساز در بلندر

Introduction to Compositor in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اگر می خواهید صحنه های سه بعدی شگفت انگیز ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است. شما می آموزید که چگونه از Compositor در Blender استفاده کنید ، همه موارد را از تنظیم فضای کار گرفته تا ترکیب رندر بر روی عکس را پوشش دهید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77. ایجاد یک صحنه عالی 3D از ابتدا تا انتها هیجان انگیز و چالش برانگیز است. در این دوره جامع ، مقدمه ای بر آهنگساز در مخلوط کن ، با تمام ویژگی های Compositor قدرتمند Blender آشنا خواهید شد. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه فضای کاری خود را تنظیم کنید تا گردش کار شما به حداکثر برسد و در Compositor حرکت کنید. شما در مورد عملکردهای Node Editor و لایه های رندر و جلوه های ویژه خاص برای درخشش کار شما اطلاعات کسب خواهید کرد. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه صحنه های خود را با عملکرد عمق میدان و ترکیب کردن رندر خود در پس زمینه عکس واقع بینانه نشان دهید. با پایان این دوره ، شما می توانید صحنه هایی را بسازید که برجسته و عالی به نظر برسند ، چه برای استفاده شخصی و چه برای یک نمونه کار حرفه ای. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.

سرفصل ها و درس ها

مبانی آهنگساز Compositor Basics

  • مقدمه Introduction

  • فضای کاری خود را تنظیم کنید Setup Your Workspace

  • پیمایش اصلی درون آهنگساز Basic Navigation Within the Compositor

  • مبانی گره ها Basics of Nodes

درک گره های ترکیب Understanding Compositing Nodes

  • نحوه کار گره ها در مخلوط کن How Nodes Work in Blender

  • Nender Layer و Composite Nodes Render Layer and Composite Nodes

  • ویژگی Backdrop و گره Viewer Backdrop Feature and Viewer Node

  • گره های فیلتر Filter Nodes

  • گره را مخلوط کنید Mix Node

  • گره ها را تحریف کنید Distort Nodes

استفاده از لایه های رندر برای جداسازی عناصر یک صحنه Using Render Layers to Isolate Elements of a Scene

  • لایه های رندر چیست؟ What Are Render Layers?

  • عناصر صحنه را به لایه ها جدا کنید Separating Scene Elements into Layers

  • ارائه صحنه Rendering the Scene

  • ایجاد جلوه درخشان Creating the Glow Effect

ایجاد جلوه درخشان چراغ جلو Creating a Headlight Glow Effect

  • آماده سازی درخشش Preparing the Glow

  • راه اندازی لایه های Render Setting up Render Layers

  • ایجاد اثر در آهنگساز Creating the Effect in the Compositor

  • پایان دادن به جلوه Finishing the Effect

افزودن عمق فیلد به یک رندر Adding Depth of Field to a Render

  • عمق میدان چیست؟ What Is Depth of Field?

  • اهمیت Z Pass The Importance of Z Pass

  • تنظیم عمق میدان Setting Depth of Field

ترکیب یک رندر بر روی پس زمینه عکس Compositing a Render onto a Photo Background

  • پس زمینه عکس را وارد کنید Bringing in the Photo Background

  • تنظیم دوربین Setting the Camera

  • اضافه کردن طبقه طبقه ، تنظیم روشنایی Adding the Floor Plane, Setting the Lighting

  • عناصر صحنه را به لایه ها جدا کنید Separating Scene Elements into Layers

  • راه اندازی لایه های Render Setting up Render Layers

  • آهنگ سازی رندر Compositing the Render

  • اتمام آهنگسازی Finish Compositing

  • صفحه تلفن را جدا کنید Separating the Phone Screen

  • ترکیب رندر را به پایان برسانید Finish Compositing the Render

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر آهنگساز در بلندر
جزییات دوره
2h 51m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.