SketchUp 2016 آموزش

SketchUp 2016 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ضروری SketchUp اصول طراحی سه بعدی ، طراحی و رندر سه بعدی SketchUp را آموزش می دهد. با نحوه پیمایش فضای سه بعدی در SketchUp ، شخصی سازی رابط کاربری و شروع به ترسیم آشنا شوید. این آموزش های SketchUp برای طیف گسترده ای از زمینه ها مناسب است: طراحی معماری ، محوطه سازی ، مهندسی و حتی طراحی بازی های ویدیویی. نویسنده George Maestri همچنین در مورد چگونگی سازماندهی نقاشی های پیچیده با گروه ها و لایه ها ، ایجاد و استفاده از مواد در رایانه های ویندوز و مک ، ارائه نقاشی ها و ایجاد انیمیشن های ساده برای ارائه توضیح می دهد. این آموزش ها هم با SketchUp Make ، نسخه رایگان برنامه و هم با SketchUp Pro کار می کنند.
موضوعات شامل:
  • پیمایش SketchUp
  • ایجاد نماهای دوربین
  • پیکربندی نوارابزارها در Mac و Windows
  • انتخاب ، جابجایی و مقیاس گذاری اشیا
  • استفاده از ابزارهای خطی برای طراحی سه بعدی
  • ایجاد مستطیل ، رئوس مطالب ، دایره ها و اشکال آزاد
  • ایجاد متن سه بعدی
  • استفاده از ابزار اندازه گیری و برچسب زدن
  • سازماندهی نقاشی ها با گروه ها و لایه ها
  • ایجاد م componentsلفه ها و استفاده از م componentsلفه ها از انبار سه بعدی
  • ایجاد و استفاده از مواد
  • کار با بافت
  • ارائه و متحرک سازی نقاشی ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • SketchUp Make vs. SketchUp Pro SketchUp Make vs. SketchUp Pro

1. رابط SketchUp 1. The SketchUp Interface

  • اصول اولیه واسط برای ویندوز Interface basics for Windows

  • تفاوت در رابط مک Differences in the Mac interface

  • در SketchUp حرکت کنید Navigate in SketchUp

  • در SketchUp قدم بزنید Walk around in SketchUp

  • نماهای دوربین ایجاد کنید Create camera views

  • صورت و لبه های سایه دار Shade faces and edges

  • سایه ها و مه ایجاد کنید Create shadows and fog

  • با استفاده از صحنه ها چندین نمایش ایجاد کنید Create multiple views using scenes

  • پیکربندی نوارهای ابزار و سینی در ویندوز Configuring toolbars and trays in Windows

  • پیکربندی نوارهای ابزار برای Mac Configuring toolbars for the Mac

2. دستکاری اشیاء 2. Manipulate Objects

  • اشیاء را انتخاب و انتقال دهید Select and move objects

  • مقیاس و چرخش اشیاء Scale and rotate objects

  • صورت و لبه ها را دستکاری کنید Manipulate faces and edges

  • ابزار انتخاب پیشرفته Advanced selection tools

3. رسم در SketchUp 3. Drawing in SketchUp

  • اصول ابزار خط Line tool fundamentals

  • استفاده از ابزار Line برای ترسیم سه بعدی Using the Line tool for 3D drawing

  • ابزار پاک کن Eraser tools

  • از ابزار Rectangle استفاده کنید Use the Rectangle tool

  • مستطیل های چرخشی ایجاد کنید Create rotated rectangles

  • صورت را به صورت سه بعدی فشار داده و بکشید Push and pull faces into 3D

  • از ابزار Offset برای ایجاد رئوس مطالب استفاده کنید Use the Offset tool to create outlines

  • شکل های منحنی و آزاد را بکشید Draw curved and freehand shapes

  • دایره و چند ضلعی ایجاد کنید Create circles and polygons

  • لبه های نرم و صاف Soften and smooth edges

  • از ابزار Follow Me استفاده کنید Use the Follow Me tool

  • متن سه بعدی ایجاد کنید Create 3D text

4. اندازه گیری و برچسب 4. Measure and Label

  • برای ایجاد رهنمودها از اندازه گیری نوار استفاده کنید Use the Tape Measure to create guidelines

  • از ابزار Protractor استفاده کنید Use the Protractor tool

  • با ابزار Text برچسب ایجاد کنید Create labels with the Text tool

  • ابعاد Dimensioning

  • برش هایی را با استفاده از هواپیماهای بخش ایجاد کنید Create cutaways using section planes

5. سازماندهی بمانید 5. Stay Organized

  • اشیاء گروه Group objects

  • با لایه ها کار کنید Work with layers

  • از Outliner و اطلاعات Entity استفاده کنید Use the Outliner and Entity Info

6. با مؤلفه ها کار کنید 6. Work with Components

  • پنجره کامپوننت The Component window

  • ایجاد قطعات Create components

  • از Warehouse 3D استفاده کنید Use the 3D Warehouse

  • از پنجره گزینه های Component استفاده کنید Use the Component Options window

  • از ابزار Interact استفاده کنید Use the Interact tool

7. با مواد کار کنید 7. Work with Materials

  • مواد را اعمال کنید Apply materials

  • ویرایش مواد Edit materials

  • ایجاد مواد Create materials

8. مواد روی مک 8. Materials on the Mac

  • مواد را در مک اعمال کنید Apply materials on a Mac

  • ویرایش مواد در مک Edit materials on a Mac

  • مواد را در مک ایجاد کنید Create materials on a Mac

9. کار با بافت 9. Work with Textures

  • نقشه های تعاملی Map textures interactively

  • نقشه اشیاء منحنی Map curved objects

  • نقشه های پروژه بر روی اشیاء منحنی Project maps on curved objects

  • با استفاده از تصاویر بیت مپ یک نقشه کف ایجاد کنید Create a floor plan using bitmap images

  • یک سازه را از یک نقشه کف بکشید Draw a structure from a floor plan

10. ارائه و انیمیشن 10. Rendering and Animation

  • سبک ها را اعمال کنید Apply styles

  • ویرایش و ایجاد سبک Edit and create styles

  • صادرات در 2D و 3D Export in 2D and 3D

  • انیمیشن پایه Basic animation

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

SketchUp 2016 آموزش
جزییات دوره
3h 11m
58
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
362,779
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.