آموزش کلاژ در iPad شما در Procreate + 35 Stamp and Texture Brush

Collages on Your iPad in Procreate + 35 Stamp and Texture Brushes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در این کلاس، نحوه ایجاد کلاژهای منحصر به فرد در Procreate را با ترکیب تصاویر قدیمی، عناصر طراحی شده با دست و جلوه های لایه یاد خواهید گرفت.

وقتی این کلاس را تماشا می کنید، تمام براش های Procreate را که من برای ایجاد کلاژ خود استفاده می کنم، دریافت خواهید کرد. این مجموعه شامل 25 تمبر گل، حشرات، شکل و شکل، به‌علاوه مجموعه‌ای از 8 برس بافت برای افزودن الگوهای قدیمی، محو شدن، و خراش‌ها به کلاژ شما است.

ابتدا به منابع آنلاین برای هزاران تصویر قدیمی و مدرن نگاه می کنیم و در مورد نحوه انتخاب بهترین عکس ها برای پروژه خود صحبت می کنیم. من تعداد زیادی الهام از کلاژ را به شما نشان خواهم داد، بنابراین ایده‌ها و منابع زیادی برای شروع خواهید داشت.

در مرحله بعد تصویری از یک فیگور را به ترکیبی منحصر به فرد تبدیل می کنیم که عکس های مدرن و قدیمی را با رنگ های جسورانه و کنار هم قرار دادن شگفت انگیز ترکیب می کند. ما در مورد چگونگی برش و تنظیم عکس‌ها به گونه‌ای صحبت خواهیم کرد که یکپارچه در کلاژ شما قرار بگیرند، نه اینکه شبیه برش‌های خارج از محل باشند.

در مرحله بعد یک کلاژ لایه ای ایجاد می کنیم که شکل ها، اشکال و بافت ها را با هم ترکیب می کند و در مورد روش هایی برای بازی با حالت های ترکیب لایه ها برای ایجاد یک ترکیب چند بعدی صحبت می کنیم. ما به چند گزینه مختلف برای ایجاد نسخه های رنگی نگاه خواهیم کرد، بنابراین می توانید پالت رنگی را پیدا کنید که برای سبک شخصی شما بهترین کار را دارد.

در مرحله بعد به یک عکس مدرن ظاهری قدیمی می‌دهیم تا بتوانیم آن را در یک کلاژ با سایر عناصر قدیمی ترکیب کنیم. به این ترتیب می توانید ژست دقیق مورد نیاز خود را دریافت کنید، اما همچنان سبک قدیمی را در کلاژ خود حفظ کنید.

در مرحله بعد، تصاویر قدیمی و متن را در ترکیبی چشم نواز ترکیب می کنیم که چشم بیننده را به کلمه یا نقل قولی که انتخاب می کنید جلب می کند. ما به نحوه اضافه کردن عناصر طراحی شده با دست به کلاژ خود و نحوه استفاده از حرکات و ژست ها در تصاویر قدیمی برای ایجاد ترکیب بندی های منحصر به فرد و جالب توجه خواهیم کرد. در آخر ما تصویر را به یک GIF تبدیل می کنیم تا واقعاً به صورت آنلاین برجسته شود.

نکته شگفت‌انگیز در مورد این فرآیند این است که می‌توانید با استفاده از عکس‌هایی که آنلاین پیدا می‌کنید یا عکس‌های خانوادگی خود، به سرعت یک ترکیب زیبا ایجاد کنید.

می‌توانید از کلاژهایی که در وب‌سایت یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد می‌کنید استفاده کنید، می‌توانید آن‌ها را برای چاپ در سایت‌های درخواستی آپلود کنید، یا می‌توانید کلاژها را با استفاده از چاپگر خانگی یا خدمات چاپ روی کاغذ چاپ کنید.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید تعداد زیادی عکس را به صورت آنلاین پیدا کنید، اما اگر تعدادی از عکس های قدیمی خود را دارید، این زمان مناسبی است که آنها را از گنجه بیرون بیاورید و آنها را اسکن کنید تا بتوانید بخشی از تاریخچه خانواده خود را در آن ادغام کنید. کلاژ!

تنها چیزی که برای شرکت در این کلاس نیاز دارید آی پد و یک قلم است. من از Apple Pencil استفاده خواهم کرد، اما شما می توانید از هر قلم یا حتی انگشت خود استفاده کنید.

می توانید دانلودها و منابع کلاس را از اینجا دریافت کنید: (رمز عبور در ابتدای کلاس نشان داده شده است)

سلام به همه،

(رمز عبور در ابتدای کلاس نشان داده شده است)

پروژه این کلاس یک کلاژ است که از هر یک از فرآیندهایی که در کلاس پوشش داده ایم استفاده می کند. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!

توجه: پروژه های Skillshare دارای 2 قسمت هستند:

1) تصویر جلد (که به 6 اینچ عرض x 4 اینچ ارتفاع بریده می شود)

و

2) پروژه‌ها (که می‌توانند هر ابعادی داشته باشند، اندازه تصویر زیر 2 مگابایت) ساده‌ترین راه برای آپلود پروژه‌ها این است که از طرح خود اسکرین شات بگیرید، سپس به برنامه Photos بروید، روی «ویرایش» روی عکس کلیک کنید و آن را برش دهید. سپس آن اسکرین شات را در اینجا در بخش پروژه ها آپلود کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • حرکات و حروف Gestures and Lettering

  • رنگ و اشتراک گذاری Color and Sharing

  • گیف ها و گزینه ها GIFs and Options

  • تمبر و لایه بندی کلاژ Collage Stamps and Layering

  • لکه ها و پس زمینه Blemishes and Backgrounds

  • منابع تصویری Image Resources

  • دانلودها و الهام بخش Downloads and Inspiration

  • کلاژ در iPad شما در Procreate + 35 Stamp and Texture Brush Collages on Your iPad in Procreate + 35 Stamp and Texture Brushes

  • رنگ و ترکیب Color and Composition

  • مدرن به قدیمی Modern to Vintage

  • جداسازی تصاویر Isolating Images

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش کلاژ در iPad شما در Procreate + 35 Stamp and Texture Brush
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 23m
11
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
06 تیر 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,376
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Liz Kohler Brown Liz Kohler Brown

هنرمند | طراح | معلم | نویسنده

^^ من این دوره کوتاه را برای همه دانش‌آموزانم ایجاد کردم که هرگز در Procreate کار نکرده‌اند یا قبلاً از آن استفاده کرده‌اند اما احساس می‌کنند "چیزی را از دست داده‌اند". با من وارد Procreate شوید تا ببینید چقدر می تواند آسان باشد!

آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش بخشی از جامعه iPad بودید که در آن می توانستید سؤال بپرسید، منابع را به اشتراک بگذارید و خلاقیت های دیجیتال خود را نشان دهید؟ خوب، من دارم. تقریباً هر روز!

من یک ایجاد کردم که در آن می‌توانید هر سؤال هنری/طراحی iPad را بپرسید، کار خود را به اشتراک بگذارید و اکتشافات و منابع را پست کنید. این مکانی برای دریافت نظرات و مشاوره در مورد طراحی، نقاشی، برنامه ریزی دیجیتال و غیره از سایر سازندگان iPad و الهام گرفتن از خلاقیت های دیجیتال از سراسر جهان است.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.