میخواهید بدانید چگونه ایده برنامه تلفن همراه خود را زنده کنید، اما نمیدانید از کجا شروع کنید؟ این کلاس 45 دقیقه ای شما را در فرآیند نمونه سازی راهنمایی می کند، و بهترین بخش این است که شما نیازی به دانستن هیچ کدی ندارید! رونی پیترز، مدیر عامل 360 Design نحوه ایجاد نمونه های اولیه سریع برای برنامه ها را با استفاده از Photoshop، Axure، Illustrator و Flinto به اشتراک می گذارد. شما با ابزارها و دانش طراحی اپلیکیشن موبایل خود، برای اشتراک گذاری با مشتریان، همکاران یا دوستان خود کنار خواهید رفت.
نمونه اولیه ایده برنامه تلفن همراه خود را طراحی کنید.
تکلیف
در اینجا مراحلی وجود دارد که من برای ایجاد نمونه اولیه برنامه خود طی کردم. اگر تمام این مراحل را دنبال کنید، باید بتوانید یک نمونه اولیه قوی و خوب طراحی کنید.
یک پروژه تمام شده می تواند شامل موارد زیر باشد:
کشف: ایده بزرگ برای برنامه شما - این فقط می تواند یک توضیح مکتوب از مشکلی باشد که برنامه شما قرار است حل کند.
به موفق ترین برنامه ها فکر کنید، اغلب آنها فقط یک کار را به خوبی انجام می دهند - Uber، Seamless، Yahoo Weather، Nike Running، Trulia و غیره.
قابل تحویل:
تعریف: ویژگیها و توابع - این میتواند فهرستی از ویژگیهای اصلی باشد که فکر میکنید ممکن است برای حل مشکل باید در برنامه داشته باشید.
قابل تحویل:
DESIGN: نقشه سایت، نمودارهای جریان، وایرفریم - اینجا جایی است که برنامه شروع به جمع شدن می کند.
در نقشه سایت مثال من، هر بلوک نمایانگر یک صفحه در برنامه است. خطوط نشان دهنده نحوه ارتباط صفحات با یکدیگر هستند و نمادها یادآور عملکردهایی هستند که فکر می کنم ممکن است در صفحه باشد.
در نمودار جریان نمونه من، صفحهها با کادرهای سبز نشان داده میشوند، الماسهای بنفش نشاندهنده نقاط تصمیمگیری یا اقداماتی هستند که کاربر قرار است در آنجا انتخاب کند.
قابل تحویل:
استقرار: آن را به کار بگیرید! - اینجا جایی است که وایرفریمها را به یک نمونه اولیه وصل میکنید. اینجا جایی است که من از Flinto استفاده می کنم، اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند عملکرد مشابهی را انجام دهند.
قابل تحویل:
برنامه اکنون قابل اشتراکگذاری است و دارای صفحههای کلیدی و ویژگیهایی است که میخواهم آنها را آزمایش کنم.
تست: از نمونه اولیه بیاموزید - حالا حقیقت مفهوم! هنگام آزمایش برنامه خود، اولین قدم خوب این است که از شخصی بخواهید آن را روی دستگاه تلفن همراه خود بارگذاری کند - چیزی در مورد برنامه به او نگویید، در واقع چیزی نگویید، فقط تماشا کنید و گوش دهید. از آنها بخواهید اولین تجربه خود را با نمونه برنامه شما تجربه کنند - به آنها بگویید در مورد کاری که انجام می دهند صحبت کنند، از آنها بخواهید آنچه را که می بینند، و فکر می کنند قرار است با برنامه انجام دهند. یادداشت بردارید و به آنچه می گویند گوش دهید...
بر اساس آموختههایتان از آزمایش، آیا آمادهاید تا فرآیند طراحی و کدگذاری نهایی را شروع کنید؟ آیا در مورد برخی از عناصر، ویژگی ها یا جریان هایی که نیاز به طراحی مجدد یا بهینه سازی دارند یاد گرفتید؟ از تست اولیه استفاده کنید و بر اساس نتایج به نقطه لازم در فرآیند طراحی برگردید تا تنظیمات لازم را انجام دهید.
منابع
ابزارها
پیوندها
الگوها
موسس و مدیرعامل 360 Design
رونی پیترز یک استراتژیست و طراح دیجیتال است که با طیف وسیعی از مشتریان، از استارت آپ ها گرفته تا برخی از بزرگترین برندهای جهان کار می کند. او بنیانگذار و مدیر عامل 360 Design، یک شرکت طراحی دیجیتال و نوآوری است که به ادغام یکپارچه تجربه تعاملی و برند اختصاص دارد. نتایج کار این شرکت ها در طراحی وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی و راه حل های استراتژی دیجیتال برای شرکت هایی مانند American Express، Merrill Lynch، Accenture، Time Warner، The New York Times، Office Depot، HP، Turner Broadcasting، SAP، McGraw است. هیل، اسکولاستیک، و UBS به نام چند. این شرکت با برندها همکاری میکند تا راهحلهای دیجیتالی نوآورانه ایجاد کند که بر اهداف تجاری، یکپارچهسازی فناوری، و روح برند تمرکز دارد و در عین حال مشتری/کاربر را در مرکز فرآیند طراحی قرار میدهد.
نمایش نظرات