مورد نیاز:
شما به یک حساب کاربری با Figma FigJam نیاز دارید. یک طرح رایگان در دسترس است.
هیچ سرعت طراحی قبلی، تفکر طراحی، تحقیق UX یا تجربه طراحی UX/طراحی UI مورد نیاز نیست.
هیچ مهارت یا تجربه طراحی قبلی در Figma FigJam لازم نیست.
هیچ تجربه قبلی برای هدایت یا شرکت در مسابقات سرعتی طراحی وجود ندارد.
توضیحات:
سلام، من ترزا کین هستم، نویسنده، سخنران و متخصص در زمینه طراحی برنده جایزه، و قرار نبود شما را با مفهوم دو ساعت طراحی آشنا کنم. بسیاری از سازمانها فرآیند تفکر طراحی خود را بر اساس روش تفکر طراحی استنفورد یا با استفاده از فرآیند 5 روزه گوگل و جیک کنپ از کتاب «Sprint: چگونه مشکلات بزرگ را حل کنیم و ایدههای جدید را فقط در پنج روز آزمایش کنیم» پایهگذاری کردهاند. با این حال، دوی سرعت طراحی 5 روزه چالشهای خود را در طول همهگیری کووید-19 داشته است، از جمله توانایی انجام یک سرعت طراحی از راه دور با استفاده از فرآیند مشابه، از دست دادن زمان سازنده و توانایی همکاری با سهامداران متعدد در یک اتاق.
تطبیق شرکت های فناوری با دو ساعت طراحی دو ساعته به سازمان ها، مدیران محصول، محققان و طراحان می آموزد که چگونه با فرآیند 2 ساعته برگرفته از روش های تفکر طراحی و طراحی اسپرینت سازگار شوند تا فرکانس و سرعت حل مشکلات کوچک و متوسط را افزایش دهند. چه مجازی و چه حضوری، در حالی که هنوز از روش 5 روزه طراحی اسپرینت برای حل مشکلات بزرگ یا پیچیده استفاده میکنید.
من بیش از 36 ماه را صرف آموزش، آزمایش و پیادهسازی این مفهوم در سازمانها و کنفرانسها در سرتاسر جهان کردم و کتاب شماره 1 پرفروش و شماره 1 جدید در نوآوری فناوری کسب و کار در آمازون به نام حل مشکلات در 2 ساعت: چگونه طوفان فکری و ایجاد راه حل با دو ساعت طراحی دو ساعته در مورد آنچه که من یاد گرفتم و چگونه سازمان ها می توانند با استفاده از روش های طراحی کوتاه تر موفق شوند.
من یک آموزش بر اساس تقاضا در Udemy برای محققان UX، مدیران محصول، طراحان یا هر سازمانی ایجاد کردم که به دنبال حفظ نقشه راه خود در مسیر یا پیشی گرفتن از رقبا با استفاده از تکنیکهای حل مشکل است که به شما امکان میدهد سریعتر راهحلها و ویژگیها را پیادهسازی کنید. دو ساعت طراحی میتواند به تیمها کمک کند تا با سادهسازی روشهای سنتی، ویژگیهای ارزش محور را سریعتر به مشتریان ارائه دهند. بیاموزید که چگونه دو ساعت طراحی دوی سرعت می تواند به شما کمک کند تا نقشه راه محصول خود را امروز تسریع کنید.
بیاموزید:
مزایای دو ساعت طراحی اسپرینت
زمان استفاده از طراحی 2 ساعته در مقابل دوی سرعت طراحی 5 روزه
نحوه اجرای دو ساعت طراحی با استفاده از Figma FigJam
نحوه حل مشکلات در سازمان با استفاده از دو ساعت طراحی
نحوه تعدیل یک طراحی دو ساعته به عنوان مدیر محصول، محقق، طراح یا مهندس
نحوه اعتبارسنجی سریعتر ویژگیهای نقشه راه و خرید سهامداران
چگونه تیم خود را برای اجرای اسپرینت های طراحی در Figma FigJam آموزش دهید
موارد شامل:
دستورالعمل گام به گام و گام به گام برای اجرای دو ساعت طراحی خود را دریافت کنید:
بیش از 90 دقیقه فیلم آموزشی
الگوی دو ساعته طراحی اسپرینت
نمایش نحوه راهاندازی و اجرای یک سرعت طراحی 2 ساعته
منابع، نکات و ابزارها
این دوره برای چه کسانی است:
هرکسی که می خواهد از Figma FigJam به عنوان یک ابزار تخته سفید مشترک برای کارگاه ها استفاده کند
هرکسی که داستان های کاربر یا الزامات مورد نیاز برای یک بک لاگ می نویسد
هرکسی که می خواهد مشکلات مشتریان یا کاربران خود را حل کند
هر کسی که تحقیقات کاربر یا آزمایش قابلیت استفاده را انجام دهد
هرکسی که در زمینه تجربه کاربری، مدیر محصول و طراحی UI UX است
برای کسانی که دو سرعت طراحی انجام نداده اند، یا مایل به استفاده از روش جدیدی برای تسریع بازخورد کاربر و روش های طراحی یکپارچه هستند
مربی، متفکر طراحی، استراتژیست محصول
نمایش نظرات