آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا

Creating Cartoon Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره اصول ایجاد شخصیت کارتونی در مایا را به شما می آموزد. مانند مدل سازی از تصاویر مرجع ، توپولوژی مناسب برای تغییر شکل ها و طرح UV. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، Photoshop CS4. هسته اصلی مدل سازی شخصیت شناخت کامل مایا است. در این دوره ، ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا ، برخی از اصول و تکنیک های مهم مدل سازی را برای ایجاد یک شخصیت تلطیف شده از مفهوم تا UV نهایی یاد خواهید گرفت. ابتدا ، نحوه استفاده از صفحه های تصویر را برای هدایت ایجاد یک مدل کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، جریان مناسب لبه را برای مناطق کلیدی که تغییر شکل زیادی دارند ، مانند دست و صورت ، جستجو خواهید کرد. سپس ، شما می توانید ابزارهایی را برای باز کردن و چیدمان اشعه ماورا بنفش بیاموزید. سرانجام ، شما با نحوه پاکسازی پرونده ها و نحوه سازماندهی آنها به پایان خواهید رسید. با پایان این دوره ، شما دانش و مهارت مناسب برای ایجاد مدل های شخصیت با کیفیت تولید را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، Photoshop CS4.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی فایل پرونده Project File Setup

  • ایجاد هواپیماهای تصویری در فتوشاپ Creating Image Planes in Photoshop

  • راه اندازی فایل مایا پروژه Maya Project File Setup

  • تنظیم هواپیمای تصویر در مایا Image Plane Setup in Maya

  • خلاصه تنظیم پرونده پروژه Project File Setup Summary

مدل سازی لباس: شلوار و چکمه Modeling the Outfit: Pants and Boots

  • ایجاد شلوار Creating the Pants

  • پالایش شلوار Refining the Pants

  • ایجاد چکمه Creating the Boots

  • پالایش و نهایی کردن چکمه ها و شلوارها Refining and Finalizing the Boots and Pants

  • مدل سازی لباس: خلاصه شلوار و چکمه Modeling the Outfit: Pants and Boots Summary

مدل سازی لباس: کت ، روسری و دستکش Modeling the Outfit: Jacket, Scarf, and Gloves

  • ایجاد ژاکت: سینه و بازو Creating the Jacket: Chest and Arms

  • اصلاح ژاکت: افزودن فلپ جلو Refine the Jacket: Adding Front Flap

  • نهایی کردن ژاکت: افزودن دکمه ها Finalizing the Jacket: Adding Buttons

  • روسری را ایجاد کنید Create the Scarf

  • نهایی کردن روسری: افزودن چین و چروک Finalizing the Scarf: Adding Wrinkles

  • ایجاد مش پایه برای دستکش: انگشتان Creating a Base Mesh for the Gloves: Fingers

  • ایجاد مش پایه برای دستکش: کف دست Creating a Base Mesh for the Gloves: Palm

  • نهایی کردن دستکش ها Finalizing the Gloves

  • مدل سازی لباس: خلاصه کت ، روسری و دستکش Modeling the Outfit: Jacket, Scarf, and Gloves Summary

مدل سازی سر Modeling the Head

  • ایجاد یک شبکه خشن از سر Creating a Rough Mesh of the Head

  • ایجاد پلک Creating the Eyelids

  • ایجاد کره چشم Creating the Eyeballs

  • ایجاد مش دهان Creating the Mouth Mesh

  • ایجاد مش بینی Creating the Nose Mesh

  • ایجاد مش گوش Creating the Ear Mesh

  • ایجاد حفره چشم Creating the Eye Cavity

  • ایجاد حفره دهان Creating the Mouth Cavity

  • نهایی کردن سر Finalizing the Head

  • مدل سازی خلاصه سر Modeling the Head Summary

مدل سازی دندان ، لثه ، زبان و مو Modeling the Teeth, Gums, Tongue, and Hair

  • ایجاد لثه Creating the Gums

  • ایجاد دندان ها Creating the Teeth

  • ایجاد زبان Creating the Tongue

  • مدل سازی لثه ، دندان و خلاصه زبان Modeling the Gums, Teeth, and Tongue Summary

مدل سازی لوازم جانبی: کمربند ، مو و کلاه Modeling the Accessories: Belt, Hair, and Hat

  • ایجاد کمربند Creating the Belt

  • ایجاد مو Creating the Hair

  • تصفیه مو Refining the Hair

  • ایجاد کلاه Creating the Hat

  • تصفیه کلاه Refining the Hat

  • پاکسازی فایل مدل Model File Cleanup

  • مدل سازی لوازم جانبی: خلاصه کمربند ، مو و کلاه Modeling the Accessories: Belt, Hair, and Hat Summary

اشعه ماورا بنفش شخصیت UVing the Character

  • UV گرفتن سر UVing the Head

  • UV ، چشم ، دهان ، مو و کلاه UVing the Eyes, Mouth, Hair, and Hat

  • ماورا بنفش کت UVing the Jacket

  • ماورا بنفش روسری UVing the Scarf

  • UV شلوار و چکمه UVing the Pants and Boots

  • اشعه ماورا بنفش دستکش UVing the Gloves

  • اشعه ماورا بنفش از کمربند و دکمه ها UVing the Belt and Buttons

  • اشعه ماورا بنفش خلاصه شخصیت UVing the Character Summary

طرح UV UV Layout

  • طرح UV: سر UV Layout: Head

  • طرح ماورا بنفش: کت ، شلوار و روسری UV Layout: Jacket, Pants, and Scarf

  • طرح UV: دستکش و چکمه UV Layout: Gloves and Boots

  • طرح UV: کمربند ، کلاه و دکمه ها UV Layout: Belt, Hat, and Buttons

  • خلاصه طرح UV UV Layout Summary

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا
جزییات دوره
5h 17m
53
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
41
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Brock
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Brock Joshua Brock

جوشوا در حال حاضر یک مدل ساز شخصیت در استودیوی Nickelodeon است و در کاراکتر شخصیت های Teenage Mutant Ninja Turtles و Albert فعالیت می کند. او پیش از حرفه مدلینگ در استودیوی Nickelodeon ، دستیار تولید در استودیوی Blue Sky بود و در فیلم های EPIC ، Rio 2 و The Peanuts Movie کار کرده بود. جوشوا در شبه جزیره فوقانی میشیگان بزرگ شد و در آنجا هنر دیجیتال و طراحی را آموخت. وی پس از فارغ التحصیلی در رشته لیسانس هنرهای زیبا از دانشگاه میشیگان شمالی ، برای پیگیری استادان خود به جورجیا نقل مکان کرد. در سال 2012 ، وی از دانشکده هنر و طراحی ساوانا با مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در انیمیشن فارغ التحصیل شد. جاش در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند ، جایی که اوقات فراغت خود را صرف کار در پروژه های مدل سازی شخصی می کند.