آموزش Microsoft Defender: مقدمه

Microsoft Defender: Introduction

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: از آنجایی که Microsoft Defender شامل تعدادی راه حل برای محافظت از جنبه های مختلف محیط ابری شما است، در این دوره آموزشی خواهید آموخت که اجزای مختلف چیست و کجا با ساختار امنیتی شما مطابقت دارند. Microsoft Defender یک راه حل امنیت سایبری است که از تعدادی تشکیل شده است. محصولات هنگامی که به دنبال اجرای آن در سازمان خود هستید، درک اینکه این محصولات در کجا قرار می گیرند و چگونه از آنها برای مقابله با انواع مختلف خطرات امنیت سایبری استفاده می شود، کلیدی است. در این دوره، Microsoft Defender: Introduction، با مجموعه محصولات Microsoft Defender آشنا می شوید. ابتدا، بینشی در مورد اجزای مختلف مجموعه و هدفی که آنها در حفاظت از شرکت شما دارند به دست خواهید آورد. در مرحله بعد، هر جزء و نحوه قرار گرفتن آنها در ستون های حفاظت، تشخیص و پاسخ را بررسی خواهید کرد. در نهایت، با Sentinel آشنا می‌شوید که به شما امکان می‌دهد همه هشدارها را یکپارچه کنید و روی انجام اقدامات در محیط خود کار کنید. در پایان این دوره، شما مهارت های لازم برای درک کامل مجموعه Microsoft Defender را در حین پیشرفت در این مجموعه خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شکستن Microsoft Defender Breaking Down Microsoft Defender

  • معرفی Introduction

  • قرار دادن مجموعه Defender در پرسپکتیو Putting the Defender Suite into Perspective

  • Microsoft Defender for Identity Microsoft Defender for Identity

  • Microsoft Defender برای Endpoint Microsoft Defender for Endpoint

  • Microsoft Defender برای برنامه های ابری Microsoft Defender for Cloud Apps

  • Microsoft Defender برای Office 365 Microsoft Defender for Office 365

  • مایکروسافت سنتینل Microsoft Sentinel

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Microsoft Defender: مقدمه
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 26m
9
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
08 تیر 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rishalin Pillay Rishalin Pillay

ریشالین پیلای بیش از 12 سال تجربه امنیت سایبری دارد و ضمن مشارکت در پروژه های انجام وظایف مربوط به طراحی امنیت شبکه ، پیاده سازی و تجزیه و تحلیل آسیب پذیری ، مقدار زیادی مهارت مشاوره برای شرکتهای Fortune 500 کسب کرده است. وی دارای گواهینامه های بسیاری است که دانش و تخصص او را در زمینه امنیت سایبری از فروشندگانی مانند ISC2 ، Cisco ، Juniper ، Checkpoint ، Microsoft ، CompTIA و غیره نشان می دهد. وی به عنوان یک همیار فنی و بازبینی در تعدادی از کتاب ها مشارکت داشته است. وی همچنین تالیف کتاب "یادگیری تست نفوذ" ریشالین در حال حاضر در یک شرکت بزرگ نرم افزاری به عنوان مهندس ارشد امنیت سایبری کار می کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.