آموزش برنامه نویسی بازی C ++ 2

C++ Game Programming 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با C ++ یک معرفی سرگرم کننده از دنیای برنامه نویسی بازی دریافت کنید. این دوره ، بخش دوم از یک مجموعه ، اصول سطح بعدی توسعه بازی را با C ++ و کتابخانه چندرسانه ای ساده و سریع (SFML) آموزش می دهد. دنبال کنید و بیاموزید که چگونه یک بازی نمونه کاملاً قابل پخش بسازید: یک معمای اعتیاد آور در صفحه تقسیم بر اساس بازی پرطرفدار indie توماس تنها بود مربی جان هورتون دانش شما در زمینه C ++ را با موضوعاتی مانند قابلیت تقسیم صفحه نمایش ، صدای جهت دار همه جانبه (فضاسازی) ، سطح سفارشی ، تشخیص برخورد ، جلوه های ذره محور و بافت واقعی با سایه های قابل برنامه ریزی OpenGL گسترش می دهد. بیاموزید که چگونه کلاسهای نویسه قابل پخش انتزاعی ایجاد کنید ، توابع چند شکلی کد را برای تشخیص برخورد و ایجاد کلاس های مدیریت صدا و HUD را یاد بگیرید. هنگام ساخت بازی ، شما همچنین یاد می گیرید که چگونه از مفاهیم پیشرفته برنامه نویسی شی گرا مانند وراثت و چند شکلی استفاده بهتری کنید. تمام نرم افزارهای استفاده شده در این دوره ، از جمله Visual Studio ، رایگان هستند ، اما شما می توانید همراه با ابزارهای توسعه مورد نظر خود دنبال کنید.

این دوره توسط انتشارات Packt ایجاد و تولید شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • وراثت
  • چندشکلی
  • کلاسهای چکیده
  • طراحی سطح
  • تشخیص برخورد
  • فضاسازی
  • کلاس HUD
  • گسترش کلاسهای SFML
  • سیستم های ذرات
  • سایه بان ها

سرفصل ها و درس ها

1. انتزاع و مدیریت کد 1. Abstraction and Code Management

  • نمای کلی دوره The course overview

  • بازی Thomas Was Late The Thomas Was Late game

  • ساختار کد توماس Was Late Structuring the Thomas Was Late code

  • ساخت موتور بازی Building the game engine

  • کدگذاری عملکرد اصلی Coding the main function

2. پیشرفته OOP: وراثت و تعدد 2. Advanced OOP: Inheritance and Polymorphism

  • وراثت Inheritance

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • کلاس های چکیده: کارکردهای مجازی مجازی و ناب Abstract classes: Virtual and pure virtual functions

  • ساخت کلاس PlayableCharacter Building the PlayableCharacter class

  • ساخت کلاس های توماس و باب Building the Thomas and Bob classes

  • به روزرسانی موتور بازی برای استفاده از توماس و باب Updating the game engine to use Thomas and Bob

3. ساخت سطوح قابل پخش و تشخیص برخورد 3. Building Playable Levels and Collision Detection

  • طراحی برخی از سطوح Designing some levels

  • ساخت کلاس LevelManager Building the LevelManager class

  • کدگذاری عملکرد LoadLevel Coding the LoadLevel function

  • به روزرسانی موتور Updating the engine

  • تشخیص برخورد Collision detection

4. فضای مکانی و HUD 4. Sound Spatialization and HUD

  • فضاسازی و SFML Spatialization and SFML

  • ساخت کلاس SoundManager و اضافه کردن آن به موتور بازی Building the SoundManager class and adding it to the game engine

  • پخش کننده صدا Populating the sound emitters

  • پخش صداها Playing sounds

  • کلاس HUD The HUD class

  • با استفاده از کلاس HUD Using the HUD class

5- گسترش کلاسهای SFML ، سیستمهای ذرات و سایه بانها 5. Extending SFML Classes, Particle Systems, and Shaders

  • کلاس SFML Drawable The SFML Drawable class

  • ساختن یک سیستم ذرات Building a particle system

  • OpenGL ، shaders و GLSL OpenGL, shaders, and GLSL

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش برنامه نویسی بازی C ++ 2
جزییات دوره
2h 45m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,146
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Horton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Horton John Horton

جان هورتون یک علاقه مندان به کد نویسی و بازی مستقر در انگلستان است. جان اشتیاق به نوشتن برنامه ها ، بازی ها ، کتاب ها و مقالات وبلاگ در مورد برنامه نویسی ، به ویژه برای مبتدیان دارد. او بنیانگذار Game Code School است ، که اختصاص داده شده است تا به مبتدیان کامل کمک کند تا با استفاده از زبان و بستر مناسب برای آنها ، برنامه نویسی را شروع کنند. جان صادقانه معتقد است که هر کس می تواند کد نویسی را یاد بگیرد و همه افراد یک بازی یا برنامه در داخل خود داشته باشند و برای بیرون آوردن آن ها فقط باید کار کافی انجام دهند. وی نویسنده حدود ده کتاب فن آوری ، از جمله برنامه نویسی بازی شروع C ++ ، برنامه نویسی اندروید برای مبتدیان ، برنامه نویسی بازی های اندرویدی به عنوان مثال ، و Java Building Android Games است.