آموزش برنامه نویسی بازی C ++ 2

C++ Game Programming 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با C ++ یک معرفی سرگرم کننده از دنیای برنامه نویسی بازی دریافت کنید. این دوره ، بخش دوم از یک مجموعه ، اصول سطح بعدی توسعه بازی را با C ++ و کتابخانه چندرسانه ای ساده و سریع (SFML) آموزش می دهد. دنبال کنید و بیاموزید که چگونه یک بازی نمونه کاملاً قابل پخش بسازید: یک معمای اعتیاد آور در صفحه تقسیم بر اساس بازی پرطرفدار indie توماس تنها بود مربی جان هورتون دانش شما در زمینه C ++ را با موضوعاتی مانند قابلیت تقسیم صفحه نمایش ، صدای جهت دار همه جانبه (فضاسازی) ، سطح سفارشی ، تشخیص برخورد ، جلوه های ذره محور و بافت واقعی با سایه های قابل برنامه ریزی OpenGL گسترش می دهد. بیاموزید که چگونه کلاسهای نویسه قابل پخش انتزاعی ایجاد کنید ، توابع چند شکلی کد را برای تشخیص برخورد و ایجاد کلاس های مدیریت صدا و HUD را یاد بگیرید. هنگام ساخت بازی ، شما همچنین یاد می گیرید که چگونه از مفاهیم پیشرفته برنامه نویسی شی گرا مانند وراثت و چند شکلی استفاده بهتری کنید. تمام نرم افزارهای استفاده شده در این دوره ، از جمله Visual Studio ، رایگان هستند ، اما شما می توانید همراه با ابزارهای توسعه مورد نظر خود دنبال کنید.

این دوره توسط انتشارات Packt ایجاد و تولید شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
  • وراثت
  • چندشکلی
  • کلاسهای چکیده
  • طراحی سطح
  • تشخیص برخورد
  • فضاسازی
  • کلاس HUD
  • گسترش کلاسهای SFML
  • سیستم های ذرات
  • سایه بان ها

سرفصل ها و درس ها

1. انتزاع و مدیریت کد 1. Abstraction and Code Management

  • نمای کلی دوره The course overview

  • بازی Thomas Was Late The Thomas Was Late game

  • ساختار کد توماس Was Late Structuring the Thomas Was Late code

  • ساخت موتور بازی Building the game engine

  • کدگذاری عملکرد اصلی Coding the main function

2. پیشرفته OOP: وراثت و تعدد 2. Advanced OOP: Inheritance and Polymorphism

  • وراثت Inheritance

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • کلاس های چکیده: کارکردهای مجازی مجازی و ناب Abstract classes: Virtual and pure virtual functions

  • ساخت کلاس PlayableCharacter Building the PlayableCharacter class

  • ساخت کلاس های توماس و باب Building the Thomas and Bob classes

  • به روزرسانی موتور بازی برای استفاده از توماس و باب Updating the game engine to use Thomas and Bob

3. ساخت سطوح قابل پخش و تشخیص برخورد 3. Building Playable Levels and Collision Detection

  • طراحی برخی از سطوح Designing some levels

  • ساخت کلاس LevelManager Building the LevelManager class

  • کدگذاری عملکرد LoadLevel Coding the LoadLevel function

  • به روزرسانی موتور Updating the engine

  • تشخیص برخورد Collision detection

4. فضای مکانی و HUD 4. Sound Spatialization and HUD

  • فضاسازی و SFML Spatialization and SFML

  • ساخت کلاس SoundManager و اضافه کردن آن به موتور بازی Building the SoundManager class and adding it to the game engine

  • پخش کننده صدا Populating the sound emitters

  • پخش صداها Playing sounds

  • کلاس HUD The HUD class

  • با استفاده از کلاس HUD Using the HUD class

5- گسترش کلاسهای SFML ، سیستمهای ذرات و سایه بانها 5. Extending SFML Classes, Particle Systems, and Shaders

  • کلاس SFML Drawable The SFML Drawable class

  • ساختن یک سیستم ذرات Building a particle system

  • OpenGL ، shaders و GLSL OpenGL, shaders, and GLSL

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی بازی C ++ 2
جزییات دوره
2h 45m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,146
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Horton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Horton John Horton

جان هورتون یک علاقه مندان به کد نویسی و بازی مستقر در انگلستان است. جان اشتیاق به نوشتن برنامه ها ، بازی ها ، کتاب ها و مقالات وبلاگ در مورد برنامه نویسی ، به ویژه برای مبتدیان دارد. او بنیانگذار Game Code School است ، که اختصاص داده شده است تا به مبتدیان کامل کمک کند تا با استفاده از زبان و بستر مناسب برای آنها ، برنامه نویسی را شروع کنند. جان صادقانه معتقد است که هر کس می تواند کد نویسی را یاد بگیرد و همه افراد یک بازی یا برنامه در داخل خود داشته باشند و برای بیرون آوردن آن ها فقط باید کار کافی انجام دهند. وی نویسنده حدود ده کتاب فن آوری ، از جمله برنامه نویسی بازی شروع C ++ ، برنامه نویسی اندروید برای مبتدیان ، برنامه نویسی بازی های اندرویدی به عنوان مثال ، و Java Building Android Games است.