نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این دوره ها ، ما در ایجاد انیمیشن با شخصیت خود ، مکانیک پیشرفته بدن را که شامل دویدن و پرش به داخل و خارج از سیستم عامل است ، متحرک خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 41 متحرک سازی مکانیک پیشرفته بدن در مایا 6 ساعت و 26 متر 4 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
متحرک سازی مکانیک پیشرفته بدن در مایا
Animating Advanced Body Mechanics in Maya
-
برنامه ریزی با منابع
Planning with References
-
شروع مرحله مسدود کردن
Beginning the Blocking Stage
-
ادامه روند مسدود کردن
Continuing the Blocking Process
-
نهایی کردن مسدود کردن شخصیت ما
Finalizing the Blocking of Our Character
-
مسدود کردن موقعیت های عبور
Blocking Passing Positions
-
مسدود کردن موقعیت های عبور برای تلنگر
Blocking Passing Positions for the Flip
-
اضافه کردن موقعیت های عبور باقی مانده
Adding Remaining Passing Positions
-
افزودن دو گزینه دیگر به موقعیتهای تماس و عبور ما
Adding in-betweens to Our Contact and Passing Positions
-
نهایی شدن در دو هفته
Finalizing in-betweens
-
پالایش مسدود کردن شخصیت ما
Refining the Blocking of Our Character
-
تبدیل منحنی های پله ای به منحنی Spline
Converting Stepped Curves into Spline Curves
-
تسخیر ویرایشگر نمودار
Conquering the Graph Editor
-
تنظیمات زمان بندی
Timing Adjustments
-
تصحیح ژست ها و منحنی ها
Refining Poses and Curves
-
تنظیم Poses و Play Blasts
Adjusting the Poses and Play Blasts
-
ایجاد انتقال بین ژست ها
Creating Transitions Between Poses
-
نهایی کردن ژست ها
Finalizing the Poses
-
تنظیم Poses در Graph Editor
Adjusting the Poses in the Graph Editor
-
پرداختن به پیش بینی جهش
Addressing Anticipation of the Leap
-
فاصله از دیوار سرزمین
Spacing of the Wall Land
-
اضافه کردن پیش بینی و وزن به پرش
Adding Anticipation and Weight to the Jump
-
استفاده از ویرایشگر نمودار برای رفع خطاها
Using the Graph Editor to Fix Errors
-
متحرک سازی شخصیت برای شروع دیوار
Animating the Character to Kick Off the Wall
-
ایجاد دیوار صعود
Creating the Wall Climb
-
متحرک کردن صعود و پرش
Animating the Climb and Jump
-
نهایی شدن فرود
Finalizing the Landing
-
تنظیم نفوذهای هندسه
Adjusting Geometry Penetrations
-
تنظیمات منحنی نهایی
Finalizing Curve Adjustments
-
رندر نهایی انیمیشن
Final Render of Animation
نمایش نظرات