آموزش متحرک سازی مکانیک پیشرفته بدن در مایا

Animating Advanced Body Mechanics in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ها ، ما در ایجاد انیمیشن با شخصیت خود ، مکانیک پیشرفته بدن را که شامل دویدن و پرش به داخل و خارج از سیستم عامل است ، متحرک خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 41 متحرک سازی مکانیک پیشرفته بدن در مایا 6 ساعت و 26 متر 4 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی مکانیک پیشرفته بدن در مایا Animating Advanced Body Mechanics in Maya

  • برنامه ریزی با منابع Planning with References

  • شروع مرحله مسدود کردن Beginning the Blocking Stage

  • ادامه روند مسدود کردن Continuing the Blocking Process

  • نهایی کردن مسدود کردن شخصیت ما Finalizing the Blocking of Our Character

  • مسدود کردن موقعیت های عبور Blocking Passing Positions

  • مسدود کردن موقعیت های عبور برای تلنگر Blocking Passing Positions for the Flip

  • اضافه کردن موقعیت های عبور باقی مانده Adding Remaining Passing Positions

  • افزودن دو گزینه دیگر به موقعیتهای تماس و عبور ما Adding in-betweens to Our Contact and Passing Positions

  • نهایی شدن در دو هفته Finalizing in-betweens

  • پالایش مسدود کردن شخصیت ما Refining the Blocking of Our Character

  • تبدیل منحنی های پله ای به منحنی Spline Converting Stepped Curves into Spline Curves

  • تسخیر ویرایشگر نمودار Conquering the Graph Editor

  • تنظیمات زمان بندی Timing Adjustments

  • تصحیح ژست ها و منحنی ها Refining Poses and Curves

  • تنظیم Poses و Play Blasts Adjusting the Poses and Play Blasts

  • ایجاد انتقال بین ژست ها Creating Transitions Between Poses

  • نهایی کردن ژست ها Finalizing the Poses

  • تنظیم Poses در Graph Editor Adjusting the Poses in the Graph Editor

  • پرداختن به پیش بینی جهش Addressing Anticipation of the Leap

  • فاصله از دیوار سرزمین Spacing of the Wall Land

  • اضافه کردن پیش بینی و وزن به پرش Adding Anticipation and Weight to the Jump

  • استفاده از ویرایشگر نمودار برای رفع خطاها Using the Graph Editor to Fix Errors

  • متحرک سازی شخصیت برای شروع دیوار Animating the Character to Kick Off the Wall

  • ایجاد دیوار صعود Creating the Wall Climb

  • متحرک کردن صعود و پرش Animating the Climb and Jump

  • نهایی شدن فرود Finalizing the Landing

  • تنظیم نفوذهای هندسه Adjusting Geometry Penetrations

  • تنظیمات منحنی نهایی Finalizing Curve Adjustments

  • رندر نهایی انیمیشن Final Render of Animation

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی مکانیک پیشرفته بدن در مایا
جزییات دوره
6h 26m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Rodolfo Baez
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rodolfo Baez Rodolfo Baez

نام من رودولفو بائز است اما شما می توانید به من رودی تماس بگیرید. من یک انیماتور در Iron Bridge Tools هستم و از هشت سال پیش انیمیشن می کردم. من همیشه آرزو بوده ام که یک انیماتور باشم و در حالی که این سفر را آغاز می کنم ، چیزی بیش از این که آن را با شما در میان بگذارم دوست ندارم. من در حال حاضر در فلوریدا آفتابی زندگی می کنم ، متولد و بزرگ شده ام ، اما عاشق سفر و کاوش هستم. در طول سفر من این امتیاز را داشته ام که روی فیلم ها ، بازی ها ، تبلیغات تجاری و حتی شورت های انیمیشن سرگرم کننده کار کنم. اگر شما می خواهید بیشتر در مورد من بدانید ، می توانید س askال کنید!