آموزش متحرک چهارپا در مایا

Animating Quadrupeds in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه دویدن را برای یک موجود چهارپا تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014. در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه اجرا را برای موجود چهار نوع متحرک کنیم. ما با یادگیری نحوه تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن شروع خواهیم کرد. سپس نگاهی خواهیم داشت به مراجعی که می توانیم برای دستیابی به واقع گرایی در طول انیمیشن راهنمایی کنیم. پس از این ، ما مجوز مسدود کردن خود را شروع می کنیم و از آنجا به سمت اصلاح کار خود با تکنیک های صرفه جویی در وقت می رویم. پس از اتمام چرخه ، می آموزیم که چگونه آن را به جلو ترجمه کنیم. با پایان این آموزش ، شما می توانید مجموعه مهارت های خود را برای متحرک سازی چهار پا در مایا داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک چهارپا در مایا Animating Quadrupeds in Maya

  • تنظیم تنظیمات برگزیده Setting Your Preferences

  • مسدود کردن در ژست اول Blocking in the First Pose

  • مسدود کردن در موقعیت های تماس اولیه Blocking in the Initial Contact Positions

  • متحرک کردن موقعیت های پایین ، عبور ، و اوج Animating the Down, Passing, and Peak Positions

  • خشن در موقعیت های تماس نهایی Roughing in the Final Contact Positions

  • اضافه کردن آخرین ژست و دوچرخه سواری انیمیشن Adding the Last Pose and Cycling the Animation

  • پرداخت جلوی مسدود کردن شما Polishing Your Blocking Pass

  • پرداخت پاها Polishing the Legs

  • نهایی کردن پاها Finalizing the Legs

  • تکمیل کار ما در مهره ها Completing Our Work on the Vertebrae

  • افزودن پیگیری به گوش Adding Follow-through to the Ears

  • متحرک سازی دم Animating the Tail

  • نهایی کردن مجوز عبور از دم Finalizing the Tail's Blocking Pass

  • جمع کردن کار ما در دم Wrapping up Our Work on the Tail

  • نگه داشتن کلیدهای دوچرخه سواری افست در محدوده Keeping Offset Cycled Keys in Range

  • متحرک انگشتان پا برای تحت فشار قرار دادن پیگیری و واقع گرایی Animating the Toes to Push Follow-through and Realism

  • پایان انیمیشن و ترجمه Run Forward Finishing the Animation and Translating the Run Forward

نمایش نظرات

آموزش متحرک چهارپا در مایا
جزییات دوره
1h 50m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.