آموزش وحدت 5: حرکت 2D در یک بازی RPG

Unity 5: 2D Movement in an RPG Game

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه یک بازیکن را بر روی نقشه 2D مبتنی بر کاشی حرکت دهید و از آن حرکت برای ایجاد وقایع استفاده کنید - ایجاد یک تجربه بازی شبیه RPG های کلاسیک. در این دوره ، جسی فریمن با توجه به درسهایی که در Unity 5 2D: Random Map Generation آموخته است: اضافه کردن یک پخش کننده ، انتقال بازیکن از کاشی به کاشی و همچنین ایجاد دوربین به دنبال حرکت به عنوان عامل تحریک رویدادها بر روی نقشه. جسی همچنین نشان می دهد که چگونه می توان جلوه "مه جنگ" را اضافه کرد که در حین حرکت و کاوش بازیکن قسمت هایی از نقشه را نشان می دهد و همچنین نحوه شناسایی و به روزرسانی آثار هنری کاشی های بازدید شده.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی پروژه
  • افزودن و تغییر مکان بازیکن در نقشه
  • گوش دادن به حرکت
  • انتقال بازیکن
  • ایجاد حوادث ناشی از حرکت
  • افزودن مه
  • ردیابی کاشی های بازدید شده
  • گسترش دیدگاه بازیکن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. ایجاد پخش کننده 1. Creating the Player

  • پروژه را تنظیم کنید Set up the project

  • واردات آثار هنری و انیمیشن ها Import artwork and animations

  • پخش کننده را به نقشه اضافه کنید Add the player to the map

  • برنامه موقعیت مکانی Map position utility

  • بازیکن را مجدداً تغییر دهید Reposition the player

2. انتقال پخش کننده 2. Moving the Player

  • کلاس حرکت بازیکن Player movement class

  • به حرکت گوش دهید Listen to movement

  • کاشی را تشخیص دهید تا به آن بروید Detect the tile to move to

  • پخش کننده را جابجا کنید Move the player

  • حرکت را محدود کنید Limit movement

  • دوربین را به صورت پخش کننده دنبال کنید Make the camera follow the player

3. تحریک حوادث از جنبش 3. Triggering Events from Movement

  • حرکت پخش کننده را روی کاشی پیگیری کنید Track player movement on tiles

  • راه رفتن را شروع کرده و متوقف کنید Start and stop walk animation

4- مه جنگ 4. Fog of War

  • نقشه را برای مخفی کردن کاشی اصلاح کنید Modify the map to hide tiles

  • ارائه دهنده کاشی نقشه را گسترش دهید Extend the map tile renderer

  • کاشی های بازدید شده را دنبال کنید Track visited tiles

  • کاشی ها را ببینید Visit tiles

  • بینایی را گسترش دهید Expand vision

  • پاک کردن Clean up

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت 5: حرکت 2D در یک بازی RPG
جزییات دوره
1h 22m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
36,625
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.