آموزش Kotlin Essential Training (2018)

Kotlin Essential Training (2018)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Kotlin یک زبان برنامه نویسی مختصر جدید است که برای توسعه اندروید و سایر محیط های مبتنی بر جاوا استفاده می شود. از جمله مزایای فراوان آن ، Kotlin 100٪ با جاوا سازگار است و کاملاً توسط Google پشتیبانی می شود. این دوره مروری جامع بر ضروری ترین ویژگی های کوتلین ، به ویژه نسخه ای که با ماشین مجازی جاوا (JVM) اجرا می شود ، ارائه می دهد. مربی دیوید گاسنر شما را از راه اندازی پروژه ، از طریق نحو ابتدایی ، تا کار با متغیرها و ایجاد کلاس های سفارشی می برد. او نشان می دهد که چگونه می توان جریان برنامه را با توابع ، حلقه ها ، دستورات شرطی و کنترل استثنا کنترل کرد. وی همچنین نحوه مدیریت داده ها در حافظه را با آرایه هایی با اندازه ثابت و مجموعه داده های پویا نشان می دهد: لیست ها ، مجموعه ها و نقشه ها. سرانجام ، وی نحوه پیاده سازی وراثت را توصیف می کند - یکی از ویژگی های اصلی کد قابل استفاده مجدد ، شی گرا با کلاس ها ، رابط ها ، اشیا an ناشناس و توابع ناشناس (اصطلاحات لامبدا).
موضوعات شامل:
  • پیکربندی اولین پروژه کوتلین
  • تدوین کوتلین ، کنوانسیون ها و کلمات کلیدی
  • کار با متغیرها
  • استفاده از عملگرها و توابع
  • تعریف محدودیت ها
  • ارزیابی شرایط و ارزشها
  • تکرار از طریق داده ها
  • ایجاد کلاسهای سفارشی
  • سازماندهی کلاسهای سفارشی با بسته
  • ایجاد سلسله مراتب وراثت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. تنظیم محیط توسعه 1. Set Up the Development Environment

  • نرم افزار مورد نیاز را نصب کنید Install required software

  • پیکربندی IntelliJ IDEA Configure IntelliJ IDEA

  • اولین پروژه Kotlin خود را ایجاد کنید Create your first Kotlin project

  • فایل های تمرینی را از GitHub بررسی کنید Check out the exercise files from GitHub

  • از آرگومان های خط فرمان استفاده کنید Use command-line arguments

  • از مستندات API استفاده کنید Use the API documentation

  • دانش خود را با Kotlin Koans تست کنید Test your knowledge with Kotlin Koans

2. شروع کنید 2. Get Started

  • فلسفه کوتلین The philosophy of Kotlin

  • نحوه تهیه Kotlin / JVM به بایت کد How Kotlin/JVM compiles to bytecode

  • کنوانسیون و واژگان کدگذاری کوتلین Kotlin coding conventions and vocabulary

  • کلمات کلیدی Kotlin Kotlin keywords

3. با متغیرها کار کنید 3. Work with Variables

  • متغیرهای ساده را اعلام و مرجع کنید Declare and reference simple variables

  • انواع داده ها و عبارات تحت اللفظی Data types and literal expressions

  • انواع عددی و رشته ای را تبدیل کنید Convert numeric and string types

  • مقادیر عددی را با هم مقایسه کنید Compare numeric values

  • ریاضی را با اپراتورها و توابع انجام دهید Do math with operators and functions

  • از توابع kotlin.math استفاده کنید Use functions from kotlin.math

  • با مقادیر رشته کار کنید Work with string values

  • رشته ای بسازید Build a string

  • ثابت ها را در یک جسم همراه تعریف کنید Define constants in a companion object

4- مدیریت جریان برنامه 4. Manage Program Flow

  • کد قابل استفاده مجدد را در توابع تعریف کنید Define reusable code in functions

  • ارزیابی شرایط با اگر و موارد دیگر Evaluate conditions with if and else

  • مقادیر مختلف را با چه زمانی ارزیابی کنید Evaluate multiple values with when

  • مقادیر تهی را مدیریت کنید Manage null values

  • از طریق مجموعه داده ها پخش شود Iterate through collections of data

  • با عبارات مشروط حرف بزنید Iterate with conditional expressions

  • استثنائات را با امتحان کردن و گرفتن بگیرید Handle exceptions with try and catch

  • چالش: یک ماشین حساب ساده ایجاد کنید Challenge: Create a simple calculator

  • راه حل: یک ماشین حساب ساده ایجاد کنید Solution: Create a simple calculator

5- کلاسهای سفارشی ایجاد کنید 5. Create Custom Classes

  • ایجاد یک کتابخانه از توابع Create a library of functions

  • با اعضای نمونه کلاس ایجاد کنید Create a class with instance members

  • لیست های ارزشی را با enums مدیریت کنید Manage value lists with enums

  • کلاس داده را اعلام و استفاده کنید Declare and use a data class

  • از سازنده های اولیه و ثانویه استفاده کنید Use primary and secondary constructors

  • از توابع گیرنده و تنظیم کننده صریح استفاده کنید Use explicit getter and setter functions

  • کلاس های جاوا و کوتلین را با هم مخلوط و مطابقت دهید Mix and match Java and Kotlin classes

  • کلاس های خود را با بسته ها ترتیب دهید Organize your classes with packages

6. مجموعه داده ها را مدیریت کنید 6. Manage Data Collections

  • مجموعه های اندازه ثابت را با Array مدیریت کنید Manage fixed-size collections with Array

  • مجموعه های سفارش داده شده را با لیست مدیریت کنید Manage ordered collections with List

  • مجموعه های بدون هماهنگی را با مجموعه مدیریت کنید Manage unordered collections with Set

  • جفت های ارزش کلیدی را با Map مدیریت کنید Manage key-value pairs with Map

  • چالش: خلاصه ای از مجموعه Challenge: Sum up a collection

  • راه حل: یک مجموعه را جمع کنید Solution: Sum up a collection

7. ایجاد یک سلسله مراتب ارث 7. Create an Inheritance Hierarchy

  • وراثت و هر کلاس Inheritance and the Any class

  • رابط را تعریف و پیاده سازی کنید Define and implement an interface

  • از پیاده سازی های رابط ناشناس استفاده کنید Use anonymous interface implementations

  • عملکردها را به عنوان عبارات لامبدا عبور دهید Pass functions as lambda expressions

  • از کلاس های انتزاعی و مهر و موم شده استفاده کنید Use abstract and sealed classes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Kotlin Essential Training (2018)
جزییات دوره
3h 45m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
106,272
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.