نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، ما یک گردش کار را به شما نشان خواهیم داد که می توانید با شروع تحویل بافت نقاشی برای دارایی های خود با استفاده از MARI ، از آن استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v1. اگر تازه شروع به ساختن بافت های دستی می کنید ، بدون توجه به اینکه از چه برنامه ای استفاده می کنید ، احتمالاً تعدادی سوال دارید. چگونه رنگ مناسب را انتخاب می کنید؟ ابتدا چه چیزی را نقاشی می کنید؟ در این آموزش ، ما گام به گام روی رنگ آمیزی دارایی سردار جنگجوی خود کار می کنیم ، به همه این س andالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد. برای شروع کار ، ما می آموزیم که چگونه هندسه خود را به MARI برسانیم ، برخی از نورهای مبتنی بر تصویر را تنظیم کنیم و هر دو کانال و یک سایه بان را برای نقاشی آماده کنیم. از اینجا یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان با ایجاد یک پالت رنگ ، روند انتخاب رنگ را تسریع کرد. در مرحله بعد ما به سمت راست غواصی می کنیم و شروع به نقاشی کردن جزئیات منتشر شده با فرکانس پایین می کنیم. ما به آرامی شروع به لایه برداری از جزئیات اضافی در بالای این می کنیم تا زمانی که از ظاهر بافت های پراکنده خوشحال شویم. در مرحله بعدی ، ما وارد خانه خواهیم شد و شروع به ترسیم برخی از نقشه های بافت اضافی خواهیم کرد که برای این دارایی نیاز داریم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های برجسته ، خاص ، براق ، انعکاس و گسیل را ترسیم کنیم که همه با هم کار می کنند تا ظاهر موجود ما را ایجاد کنند. سرانجام ، ما می آموزیم که چگونه نقشه های بافت خود را از MARI صادر کنیم تا بتوان از آنها در برنامه های دیگر استفاده کرد. پس از اتمام این آموزش ، شما یک گردش کار یاد گرفته اید که می توانید با شروع تحویل بافت نقاشی برای دارایی های خود با استفاده از MARI ، از آن استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v1.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
استراتژی های اساسی برای بافت نقاشی دست در MARI
Essential Strategies for Hand Painting Textures in MARI
-
راه اندازی پروژه MARI
Setting up the MARI Project
-
ایجاد و اتصال کانال ها به Shader
Creating and Connecting Channels to a Shader
-
ساخت یک پالت رنگی
Building a Color Palette
-
نقاشی بافت پوست پایه
Painting the Base Skin Texture
-
استفاده از Projection Masking
Using Projection Masking
-
شروع ساخت جزئیات روی پایه پوست
Beginning to Build Detail Onto the Skin Base
-
افزودن الگوی نقطه تاریک به پوست
Adding a Dark Spot Pattern to the Skin
-
نقاشی جزئیات سطح سخت
Painting Hard Surface Detail
-
نقاشی جزئیات اضافی پوست
Painting Additional Skin Details
-
نقاشی بافت پایه
Painting the Base Hair Texture
-
تنظیم دقیق رنگ مو
Fine Tuning the Hair Color
-
اضافه کردن رنگ بدن به شخصیت ما
Adding Body Paint to Our Character
-
ایجاد نقشه دست انداز
Creating a Bump Map
-
نقاشی یک نقشه خاص
Painting a Specular Map
-
نقاشی یک نقشه براق
Painting a Gloss Map
-
نقاشی یک نقشه بازتاب
Painting a Reflectance Map
-
نقاشی یک نقشه گسیل کننده
Painting an Emissive Map
-
صادرات نقشه های بافتی
Exporting Texture Maps
نمایش نظرات