آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در 3ds Max

Introduction to Character Rigging in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در 3ds Max می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010. این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب کاراکترها در 3ds Max می دهد. در این دوره، ما یک رویکرد گام به گام، ساختن یک دکل کنترلی محکم و انیماتور پسند خواهیم داشت. ما همه چیز را از قرار دادن استخوان مناسب تا یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای پوشاننده بصری و قوی 3ds Max برای از بین بردن ترس از رنگ آمیزی وزنه ها و در عوض، انجام فرآیند لذت بخش یاد خواهیم گرفت. ما نحوه کارآمد کردن و درک آسان کنترل‌هایمان را توضیح می‌دهیم، و همچنین یاد می‌گیریم که چگونه منوهای چهارگانه سفارشی برای دسترسی سریع به ابزارهای خاص ایجاد کنیم تا بتوانیم گردش کار خود را تسریع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر Character Rigging در 3ds Max Introduction to Character Rigging in 3ds Max

  • آماده سازی صحنه Preparing the Scene

  • راه اندازی دکل کنترل/ساخت زنجیر پا Starting the Control Rig / Building the Leg Chains

  • کار با باله های استخوانی Working with Bone Fins

  • ایجاد کنترل های ثانویه برای پاها Creating Secondary Controls for the Feet

  • محدود کردن استخوان های پا به کنترل های کمکی آنها Constraining the Foot Bones to Their Auxiliary Controls

  • ساخت کنترل های پا Building the Foot Controls

  • ایجاد پارامترهای سفارشی برای کنترل های اضافی پای Establishing Custom Parameters for the Extra Foot Controls

  • کنترل کنترل های ثانویه پا با پارامترهای سفارشی Controlling the Secondary Foot Controls with Custom Parameters

  • کنترل کننده های قفل Locking Controllers

  • ایجاد کنترل زانو Creating Knee Controls

  • ساخت زنجیره ستون فقرات Constructing the Spine Chain

  • ساختمان کنترل های بالاتنه Building Upper Body Controls

  • کنترل ستون فقرات با کنترل های بالاتنه Controlling the Spine with the Upper Body Controls

  • راه اندازی مرکز کنترل ثقل Setting up a Center of Gravity Control

  • تقلب گردن و سر Rigging the Neck and Head

  • استفاده از پارامترهای سفارشی برای دستکاری پلک ها Utilizing Custom Parameters to the Manipulate the Eyelids

  • کنترل پلک ها Controlling the Eyelids

  • کنترل ساختمان برای چشم Building Controls for the Eyes

  • نهایی کردن دستگاه Eye Rig Finalizing the Eye Rig

  • مرتب کردن ابروها Rigging the Eyebrows

  • ایجاد زنجیره های استخوانی شانه و بازو Creating the Shoulder and Arm Bone Chains

  • کشیدن استخوان های انگشت Drawing the Finger Bones

  • انعکاس بازوی چپ Mirroring the Left Arm

  • کار بر روی کنترل های شانه Working on Shoulder Controls

  • اضافه کردن کنترل بازو Adding Arm Controls

  • راه اندازی کنترل های آرنج Setting up the Elbow Controls

  • تقلب انگشتان Rigging the Fingers

  • اتمام Finger Rig Finishing the Finger Rig

  • ایجاد یک کنترل جهانی Building a Global Control

  • کنترل ریگ را دوبار بررسی کنید Double-checking the Control Rig

  • احاطه کردن شخصیت Enveloping the Character

  • اصلاح تغییر شکل های پای چپ Refining the Deformations of the Left Leg

  • اتمام تغییر شکل های پای چپ Finishing the Left Leg Deformations

  • پایان دادن به تغییر شکل های گردن و سر Finishing the Deformations of the Neck and Head

  • ذخیره و بارگیری وزن پاکت Saving and Loading Envelope Weights

  • اصلاح تغییر شکل های انگشت اشاره Modifying the Deformations of the Index Finger

  • اصلاح تغییر شکل های پینکی Correcting the Deformations of the Pinky

  • ویرایش تغییر شکل های انگشت شست Editing the Deformations of the Thumb

  • نهایی کردن وزن‌های انگشت اشاره Finalizing the Index Finger Weights

  • تمام کردن وزنه های انگشت کوچک Finishing the Pinky Finger Weights

  • تکمیل وزن های انگشت شست Completing the Weights of the Thumb

  • رفع تغییر شکل های مچ دست Fixing the Deformations of the Wrist

  • اتمام تغییر شکل های بازوی چپ Finishing the Deformations of the Left Arm

  • آینه سازی وزن پاکت Mirroring Envelope Weights

  • کار با Morpher Modifier/تکمیل Character Rig Working with the Morpher Modifier/Completing the Character Rig

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در 3ds Max
جزییات دوره
5h 2m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.