آموزش تکرار مواد و بافت ها در ArtRage

Replicating Materials and Textures in ArtRage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از برنامه رنگ طبیعی مدیوم ArtRage 4 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ArtRage 4.5.4. در این دوره از برنامه رنگ طبیعی مدیوم ArtRage 4. 5 برای بازسازی مواد مختلف استفاده خواهیم کرد. ArtRage با فلسفه ای متفاوت از اکثر برنامه های رنگ دیگر عمل می کند. امیدوارم با تکنیک های نشان داده شده در اینجا بهتر بتوانید چنین موادی را با اثربخشی و کارایی رنگ آمیزی کنید. این برنامه چندین سال است که در دسترس است و به یک برنامه بسیار قدرتمند و منحصر به فرد تبدیل شده است که برای هنرهای زیبا یا هنر تولید در سطح صنعت مناسب است. Ambient Design یک شرکت توسعه نرم افزار مستقر در نیوزلند است که متخصص در طراحی و توسعه محصولات خلاقانه برای طیف وسیعی از کاربران از مصرف کنندگان تا حرفه ای ها است. این شرکت پس از ترک MetaCreations توسط بنیانگذاران در ژانویه 2000 تأسیس شد و از آن زمان بر روی طیف گسترده ای از محصولات از پلاگین های گرافیکی گرفته تا برنامه های کاربردی اینترنتی و نرم افزارهای نقاشی تجاری کار کرده است. ArtRage 4 یک برنامه نقاشی و تصویرسازی کاملاً بالغ را نشان می دهد که می تواند پیچیده ترین نقاشی های مناسب برای چاپ با کیفیت بالا و خروجی دیجیتال را انجام دهد. مجموعه ای از ابزارها و برس ها می تواند تقریباً هر نوع هنر سنتی را تکرار کند و موتور رندر 32/64 بیتی آن برای کارایی فوق العاده کدگذاری شده است. ArtRage در چندین دستگاه و چندین پلتفرم در دسترس است. توانایی ضبط و پخش اسکریپت های متقابل پلت فرم آن را به یک ابزار هنری منحصر به فرد و قدرتمند تبدیل می کند. نرم افزار مورد نیاز: ArtRage 4.5.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکرار مواد و بافت ها در ArtRage Replicating Materials and Textures in ArtRage

  • ایجاد لایه پایه برای کروم فینیش Creating the Base Layer for Chrome Finishes

  • پیاده سازی تاریکی انعکاس Implementing Dark Reflections

  • افزودن بازتاب نور Adding Light Reflections

  • استفاده از اشیاء مرجع برای مواد Using Reference Objects for Materials

  • ایجاد لایه پایه برای فینیش های ساتن Creating the Base Layer for Satin Finishes

  • اعمال سایه تاریک Applying Dark Shading

  • استفاده از سایه روشن به دسته Employing Light Shading to the Handle

  • استفاده از بافت ساتن Utilizing the Satin Texture

  • طراحی لایه های پس زمینه Desiging the Background Layers

  • کاوش گردش کار چند دستگاهی Exploring a Multi-device Workflow

  • راه اندازی فضای کاری برای پرداخت های پلاستیکی براق Setting up the Workspace for Glossy Plastic Finishes

  • ایجاد سطوح بافت دار Creating Textured Surfaces

  • ساخت پس زمینه Building the Background

  • افزودن فینیش های سطح نهایی Adding the Final Surface Finishes

  • تولید سطح زنگ زده Producing a Rusty Surface

  • ساخت سطوح مسی Constructing Copper Surfaces

  • طراحی اجزای بدن Designing the Body Parts

  • تمیز کردن کار خط اصلی Cleaning up Original Line Work

نمایش نظرات

آموزش تکرار مواد و بافت ها در ArtRage
جزییات دوره
2h 6m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Victor Osaka
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Victor Osaka Victor Osaka

ویکتور اوزاکا یک مربی و عکاس محبوب و فصلی طراحی دیجیتال است. او از مالکین هنرهای زیبا و عکاسی سهام TrueLight Digital است. دوره های وی در بخشهای هنر و تصویرگری صنعت گرافیک رایانه ای مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. به عنوان یک استاد کمکی در کالج سانتا مونیکا ، دانشجویان وی به تصویرگرهای معماری و مدل سازان حرفه ای تبدیل شده اند. وی که پیش از این در صنعت گرافیک و انیمیشن سه بعدی پیشگام بود و بنیانگذار 3D Art Forum International بود. در حال حاضر ، ویکتور یک آزمایشگر بتا ، مدرس ، و مربی آنلاین برای تعدادی از برنامه های هنر رایانه و تصویرگری است. از طریق وب سایت خود می توانید به او دسترسی پیدا کنید: www.3dman.com یا از طریق فیس بوک.