آموزش مایا nCloth 2012

Learning Maya nCloth 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نگاهی عمیق به nCloth ، مجموعه ابزار مایا برای شبیه سازی پارچه مش با وضوح بالا برای کاراکترها و انیمیشن های سه بعدی بیندازید. نویسنده آرون اف راس نقش های "بازیگران" مختلف را در شبیه سازی nCloth از جمله حلال هسته ، اشیا objects nCloth ، برخورد غیر فعال و محدودیت های n توضیح می دهد. دوره با شبیه سازی های اساسی مانند پرچم ها و طناب ها شروع می شود ، سپس به ساخت یک لباس ساده ادامه می یابد ، تا اینکه در نهایت انیمیشن و جلوه های ویژه مانند افتادن برگ ها و پارچه پارگی یکپارچه می شود. آرون همچنین تکنیک های بهینه سازی عملکرد مانند تنظیمات nCloth و هسته ، اشیا pro پروکسی ، لایه های برخورد ، تغییر شکل دهنده بسته بندی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • درک هسته حل کننده
  • تصویب کنوانسیون مقیاس
  • تنظیم ویژگی های nCloth و nRigid
  • ایجاد و تحریک محدودیت های n
  • ویرایش عضویت و نفوذ محدودیت
  • صاف کردن nCloth با سطوح تقسیم
  • ذخیره سازی و دستکاری داده های شبیه سازی با nCache
  • بهبود کیفیت و کارایی شبیه سازی
  • لباس پوشیدن یک شخصیت متحرک
  • نقاشی ویژگی های پویا مانند چسبندگی
  • شبیه سازی بسیاری از اشیا such مانند ریزش برگ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مبانی مبانی Cloth 1. nCloth Basics

  • درک حل کننده هسته ای Understanding the Nucleus solver

  • تنظیم تنظیمات برگزیده انیمیشن Setting animation preferences

  • تصویب یک کنوانسیون مقیاس Adopting a scale convention

  • ساخت نخستین چند ضلعی Building polygon primitives

  • انجماد تبدیل می شود Freezing transforms

  • ایجاد واسطه های منفعل Creating passive colliders

  • ایجاد nCloth Creating nCloth

  • تنظیم مقیاس فضایی هسته Setting Nucleus Space Scale

  • انتخاب از پیش تعیین شده nCloth Choosing an nCloth preset

  • تنظیم ویژگی های nCloth و nRigid Adjusting nCloth and nRigid attributes

2. شبیه سازی Dynamic nCloth 2. Simulating Dynamic nCloth

  • برنامه ریزی و تهیه Planning and preparing

  • بیرون کشیدن صحنه Laying out the scene

  • تعریف مواد Defining materials

  • ساخت یک شبیه سازی Constructing a simulation

  • ایجاد تبدیل nConstraints Creating transform nConstraints

  • ویرایش عضویت در محدودیت Editing constraint membership

  • تنظیم قدرت رها کردن Adjusting strength drop-off

  • اضافه کردن باد هسته ای Adding Nucleus wind

  • با استفاده از پخش تعاملی Using interactive playback

3. کارگردانی nCloth 3. Directing nCloth

  • تنظیم ویژگی های حل کننده Tuning solver attributes

  • بررسی شبیه سازی با Playblast Checking the simulation with a Playblast

  • کنترل ضخامت برخورد Controlling collision thickness

  • تنظیم ویژگی های پویا Adjusting dynamic properties

  • صاف کردن nCloth با سطوح زیربخش Smoothing nCloth with subdivision surfaces

  • تنظیم حالت اولیه Setting the initial state

  • ایجاد یک nCache Creating an nCache

  • مؤلفه محدود کننده به جزء Constraining component to component

4- بهینه سازی عملکرد 4. Optimizing Performance

  • کپی کردن nCloth Duplicating nCloth

  • اختصاص حل کننده های هسته ای Assigning Nucleus solvers

  • با استفاده از لایه های برخورد Using collision layers

  • بهینه سازی تنظیمات کیفیت nCloth Optimizing nCloth quality settings

  • نمایش گره ها در ویرایشگر Attribute Displaying nodes in the Attribute Editor

  • مش ورودی یا خروجی را نمایش می دهید Displaying the input or output mesh

  • کار با تاریخ ساخت و ساز Working with construction history

  • اکسترود کردن nCloth Extruding nCloth

  • افزایش راندمان با اشیاء برخورد پراکسی Increasing efficiency with proxy collision objects

  • مدل سازی پوشاک nCloth Modeling nCloth garments

5. ادغام nCloth با انیمیشن 5. Integrating nCloth with Animation

  • جوش مرزهای مجاور Welding adjacent borders

  • ایجاد یک نقطه به سطح nConstraint Creating a point-to-surface nConstraint

  • ایجاد زمینه نیرویی nConstraint Creating a force field nConstraint

  • پانسمان یک شخصیت متحرک Dressing an animated character

  • پارچه ضخیم را با یک تغییر شکل بسته بندی شبیه سازی کنید Simulating thick cloth with a wrap deformer

  • ویژگی های نقاشی توسط vertex Painting attributes by vertex

  • ویژگی های نقاشی با بافت Painting attributes by texture

  • ویژگی های انیمیشن nConstraint Animating nConstraint attributes

  • کار با nCaches Working with nCaches

  • وزن کش کش Painting cache weights

6. شبیه سازی جلوه های ویژه 6. Simulating Special Effects

  • شبیه سازی بسیاری از اشیاء Simulating many objects

  • تنظیم آسانسور و کشیدن Adjusting lift and drag

  • اعمال سایه باد Applying wind shadow

  • اتصال nCloth به قسمتها Connecting nCloth to fields

  • شبیه سازی سفتی Simulating rigidity

  • زمان مقیاس گذاری با nCache Scaling time with nCache

  • چرخاندن اشیاء با ورودی مش جذب Warping objects with Input Mesh Attract

  • اشک آور nCloth Tearing nCloth

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش مایا nCloth 2012
جزییات دوره
3h 26m
59
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
62,869
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.