لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: Illumination جهانی برای تجسم معماری
Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
هر کسی که از موتور Unreal برای تجسم در زمان واقعی استفاده می کند می داند که نور مناسب برای ارائه شما چقدر مهم است. Global Illumination بهترین روش برای شبیه سازی نحوه رفتار نور در دنیای واقعی است. در این دوره ، برایان بردلی تنظیمات کلیدی و بهترین شیوه ها را برای معماران ، طراحان و هنرمندانی نشان می دهد که می توانند از راه حل Lightmass Global Illumination (GI) در روند تجسم خود استفاده کنند. بیاموزید که چگونه برای یک سطح ، نقشه های نوری ایجاد کنید ، محاسبات Lightmass GI را برای استفاده بهینه از منابع محاسباتی متمرکز کنید ، درک کنید که چگونه مواد بر نور تأثیر می گذارند و پورتال های نوری را که سریع ، تمیز و آماده هستند تنظیم کنید. بعلاوه ، نحوه کار با سایه های ناحیه و تصاویر با دامنه بالا (HDRI) را کشف کنید و ببینید که چگونه تنظیمات مقیاس روشنایی ساکن بر کیفیت تأثیر می گذارد. برایان همچنین مباحث پیشرفته ای مانند روشنایی اشیا anim متحرک با GI و کنترل میزان خونریزی را ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
کار با موتور Lightmass GI
تمرکز محاسبات GI
تولید UV اشعه ماورا بنفش li>
پخت سبک li>
کنترل گزاف گویی نور li>
استفاده از انسداد محیط li>
انیمیشن و GI
قرار گرفتن در معرض li>
ذخیره تصاویر با وضوح بالا li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
روشنایی جهانی (GI) در غیرواقعی
Global illumination (GI) in Unreal
پروژه Unreal Engine 4 را تنظیم کنید
Setting up the Unreal Engine 4 project
1. LightIass GI Engine
1. The Lightmass GI Engine
تنظیم سطح
Level setup
چگونه موتور Lightmass کار می کند
How the Lightmass engine works
عناصر UI Lightmass
Lightmass UI elements
تمرکز محاسبات Lightmass در یک صحنه
Focusing Lightmass calculations in a scene
2. پخت سبک
2. Light Baking
درک پخت سبک
Understanding light baking
تأثیر نقشه برداری UV بر GI
How UV mapping affects GI
تولید ماوراء بنفش UV نقشه
Generating light map UVs
چگونگی تأثیر مواد در پخت سبک
How materials affect light baking
لیست چک پخت پیشنهادی سبک
Suggested light bake checklist
3. کنترل GI
3. Controlling the GI
کنترل فشارهای ثانویه نور
Controlling secondary light bounces
با استفاده از HDRI
Using HDRIs
پورتال Lightmass برای فضاهای داخلی
Lightmass portals for interior spaces
سایه های منطقه
Area shadows
تنظیمات کیفیت و نرمی
Quality and smoothness settings
استفاده از انسداد محیط
Using Ambient Occlusion
مقیاس روشنایی برای دقت
Lighting scale for accuracy
4. بیشتر به آن توجه کنید
4. Taking It Further
انیمیشن و GI
Animation and GI
قرار گرفتن در معرض در حجم پس از فرآیند
Exposure in post-process volumes
قرار گرفتن در معرض دوربین
In-camera exposure
رنگ خون
Color bleed
در حال ذخیره تصاویر با وضوح بالا
Saving out high-resolution images
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل
برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.
برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.
برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
نمایش نظرات