آموزش Unreal Engine: Illumination جهانی برای تجسم معماری

Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هر کسی که از موتور Unreal برای تجسم در زمان واقعی استفاده می کند می داند که نور مناسب برای ارائه شما چقدر مهم است. Global Illumination بهترین روش برای شبیه سازی نحوه رفتار نور در دنیای واقعی است. در این دوره ، برایان بردلی تنظیمات کلیدی و بهترین شیوه ها را برای معماران ، طراحان و هنرمندانی نشان می دهد که می توانند از راه حل Lightmass Global Illumination (GI) در روند تجسم خود استفاده کنند. بیاموزید که چگونه برای یک سطح ، نقشه های نوری ایجاد کنید ، محاسبات Lightmass GI را برای استفاده بهینه از منابع محاسباتی متمرکز کنید ، درک کنید که چگونه مواد بر نور تأثیر می گذارند و پورتال های نوری را که سریع ، تمیز و آماده هستند تنظیم کنید. بعلاوه ، نحوه کار با سایه های ناحیه و تصاویر با دامنه بالا (HDRI) را کشف کنید و ببینید که چگونه تنظیمات مقیاس روشنایی ساکن بر کیفیت تأثیر می گذارد. برایان همچنین مباحث پیشرفته ای مانند روشنایی اشیا anim متحرک با GI و کنترل میزان خونریزی را ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
  • کار با موتور Lightmass GI
  • تمرکز محاسبات GI
  • تولید UV اشعه ماورا بنفش
  • پخت سبک
  • کنترل گزاف گویی نور
  • استفاده از انسداد محیط
  • انیمیشن و GI
  • قرار گرفتن در معرض
  • ذخیره تصاویر با وضوح بالا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • روشنایی جهانی (GI) در غیرواقعی Global illumination (GI) in Unreal

  • پروژه Unreal Engine 4 را تنظیم کنید Setting up the Unreal Engine 4 project

1. LightIass GI Engine 1. The Lightmass GI Engine

  • تنظیم سطح Level setup

  • چگونه موتور Lightmass کار می کند How the Lightmass engine works

  • عناصر UI Lightmass Lightmass UI elements

  • تمرکز محاسبات Lightmass در یک صحنه Focusing Lightmass calculations in a scene

2. پخت سبک 2. Light Baking

  • درک پخت سبک Understanding light baking

  • تأثیر نقشه برداری UV بر GI How UV mapping affects GI

  • تولید ماوراء بنفش UV نقشه Generating light map UVs

  • چگونگی تأثیر مواد در پخت سبک How materials affect light baking

  • لیست چک پخت پیشنهادی سبک Suggested light bake checklist

3. کنترل GI 3. Controlling the GI

  • کنترل فشارهای ثانویه نور Controlling secondary light bounces

  • با استفاده از HDRI Using HDRIs

  • پورتال Lightmass برای فضاهای داخلی Lightmass portals for interior spaces

  • سایه های منطقه Area shadows

  • تنظیمات کیفیت و نرمی Quality and smoothness settings

  • استفاده از انسداد محیط Using Ambient Occlusion

  • مقیاس روشنایی برای دقت Lighting scale for accuracy

4. بیشتر به آن توجه کنید 4. Taking It Further

  • انیمیشن و GI Animation and GI

  • قرار گرفتن در معرض در حجم پس از فرآیند Exposure in post-process volumes

  • قرار گرفتن در معرض دوربین In-camera exposure

  • رنگ خون Color bleed

  • در حال ذخیره تصاویر با وضوح بالا Saving out high-resolution images

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: Illumination جهانی برای تجسم معماری
جزییات دوره
1h 30m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,346
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.