آموزش ایمنی رادیکال - پرورش تعلق در محل کار

Radical Safety - Cultivating Workplace Belongingness

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: پرورش تعلق در محل کار نه تنها به خودی خود یک خوب است، بلکه یک نیاز است اگر بخواهیم در خدمت به جوامع خود نوآور، متحول و پیشرو باشیم. برای بسیاری از افراد شاغل، ایمنی روانی یک تجمل است. در دنیایی که زندگی خصوصی راه خود را به حوزه عمومی باز کرده است، فکر اینکه هرگز در هیچ کجا ایمن نباشیم در حال عادی شدن است. پرورش تعلق به محل کار نه تنها به خودی خود خوب است، بلکه اگر بخواهیم در خدمت به جوامع خود مبتکر، متحول کننده و پیشرو باشیم، یک نیاز است.

سرفصل ها و درس ها

ایمنی رادیکال - پرورش تعلق در محل کار Radical Safety - Cultivating Workplace Belongingness

  • ایمنی رادیکال - پرورش تعلق در محل کار Radical Safety - Cultivating Workplace Belongingness

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایمنی رادیکال - پرورش تعلق در محل کار
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 25m
1
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
19 خرداد 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dr. Joseph J. Smith Dr. Joseph J. Smith

جوزف اسمیت دکترا است. دکترای او در علوم انسانی است و مفاهیم کلیدی را در میان رشته‌های فلسفه، روان‌شناسی، مطالعات دینی و ادبیات با تمرکز بر فلسفه‌های خودآگاهی در غرب و زمینه‌های فکری آگاهی سیاه‌پوستان در بر می‌گیرد. * او یک مربی واجد شرایط ابتدایی، متوسطه و پس از متوسطه و معاون فعلی است. * یکی از بنیانگذاران سازمان غیرانتفاعی Generation Chosen که به دنبال قطع چرخه های بین نسلی آسیب و فقر است. * هماهنگ کننده سابق پروژه برای پروژه Black Experience که توسط موسسه تحقیقاتی Environics تامین می شود. * تسهیل کننده و مشاور در زمینه مبارزه با نژادپرستی سیاه پوست و سلامت عاطفی در Life Works. * یک آژانس مشاوره بوتیک به نام Anchoring Minds Inc. را اداره می کند که بر توسعه برنامه های استراتژیک با هدف تغییر فرهنگ شرکتی به روش های مترقی و نوآورانه تمرکز دارد. * و یکی از اعضای موسس بنیاد جوامع سیاه پوست است که یک سازمان غیرانتفاعی است که برای قضاوت در مورد کمک‌های مالی، توسعه سیاست‌ها و ارتباط با دولت و بخش بشردوستانه برای خدمت به سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه سیاه‌پوستان طراحی شده است.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.