آموزش Unreal Engine: ساخت ماریو

Unreal Engine: Making Mario

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر تا به حال می‌خواهید بازی‌های خود را کدنویسی کنید، اما تجربه‌ای ندارید یا نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این دوره آموزشی برای شماست!

در داخل، طراح و مربی بازی ویدیویی آقای Wondra تمام مفاهیم اصلی، مهارت‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز برای تسلط بر Unreal Engine 5 و ایجاد یک پروژه بازی ساده را به شما آموزش می‌دهد.

در این کلاس یاد خواهید گرفت:

  • نحوه راه اندازی و ایجاد پروژه در Unreal Engine
  • نحوه ساخت یک سطح دو بعدی با استفاده از اشیاء سه بعدی
  • نحوه راه اندازی دوربین اسکرول جانبی
  • نحوه تنظیم مکانیک حرکت یک شخصیت
  • نحوه ایجاد اشیاء تعاملی با استفاده از Blueprint Scripting
  • نحوه ایجاد پاور آپ و توانایی های ویژه بازیکن
  • نحوه پیاده سازی هوش مصنوعی دشمن ساده
  • نحوه ایجاد سیستم ایست بازرسی
  • نحوه بازپرداختن یک بازیکن
  • نحوه ایجاد یک HUD کار
  • نحوه ایجاد منوهای تعاملی
  • چگونه یک روش پویا برای اجرای "تنظیمات سطح" ایجاد کنیم (مثلاً مواردی مانند سفارشی کردن موسیقی و محدودیت‌های زمانی در هر سطح را به یک اندازه بسازیم!)
  • نحوه معماری یک پروژه بازی در تنظیمات پروژه Unreal

این کلاس برای چه کسانی است؟

به طور خلاصه،  همه . دانش‌آموزان جوان و پیر (12 تا 70 سال!) و از مبتدی تا باتجربه توسعه‌دهندگان بازی AAA ارزش بسیار زیادی در این دوره کسب کرده‌اند. دانش آموزان معمولی عبارتند از:

  • مبتدیان کامل   (قبلاً هرگز کدگذاری نشده بود!)
  • توسعه دهندگان غیرواقعی موجود   (می خواهند این ابزارها را یاد بگیرند)
  • تبدیل Unity
  • مربیان   (به دنبال برنامه درسی توسعه دهنده بازی برای کلاس های خود هستند) 

برویم!

با دانش به‌دست‌آمده در این درس‌های ویدیویی، دانش و مهارت‌های لازم برای شروع ساختن پروژه‌های بازی خود را خواهید داشت! من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید.

برای دریافت دارایی برای این پروژه:

  1. فایل‌های zip. (صوتی، فونت‌ها، بافت‌ها) را پیدا کنید
  2. روی فایل های .zip دانلود شده کلیک راست کرده و "Extract All" را انتخاب کنید
  3. دارایی‌ها در هر پوشه .zip مربوطه اکنون برای وارد کردن به Unreal قابل دسترسی خواهند بود

تکلیف :

طرح‌های طرح‌بندی مضمون ماریو خود را ایجاد کنید! ویدیوهایی را در صفحه پروژه‌ها پست کنید که بهترین طرح‌های شما را در «عمل» و همچنین دارایی‌ها، مؤلفه‌ها و اسکریپت‌های مورد استفاده برای ایجاد کارتان را نشان می‌دهد.

دسته بندی ایده ها (و ایده های خاص در پرانتز) عبارتند از:

  • Powerups (کت و شلوار Tanooki!)
  • بلوک ها (بلاک پاو)
  • سکوها (روی ریل)
  • خطرات (قبض گلوله!)
  • دشمنان (لاک پشت!)
  • وانت (سکه های قرمز)

خلاق باشید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • لایه های تنظیم اسنپ دو بعدی 2D Snap Setting Layers

  • گوبا به بازیکن آسیب می زند Goomba Damages Player

  • حرکت بازیکن Player Movement

  • اسکریپت وانت سکه شماره 2 Coin Pickup Script #2

  • رابط بلوپرینت Blueprint Interface

  • اجزاء و توابع بلوک پایه Base Block Components & Functions

  • اسکریپت P Block (بخش شماره 2) P Block Script (Part #2)

  • اسکریپت Warp Pipe شماره 1 Warp Pipe Script #1

  • اسکریپت ایست بازرسی Checkpoint Script

  • به روز رسانی زندگی بازیکنان Update Player Lives

  • سکانس مرگ بازیکن شماره 2 Player Death Sequence #2

  • ورودی های لوله تار Warp Pipe Inputs

  • بلوک شکستن تقلبی (داخل سکه) Block Fake Breakable (Coin Inside)

  • طرح گلوله آتشین Fireball Blueprint

  • بلوک گل آتش شماره 1 Block Fire Flower #1

  • Goomba را از طریق Stomp نابود کنید Destroy Goomba via Stomp

  • Player Jump FX Player Jump FX

  • اسکریپت Warp Pipe شماره 3 Warp Pipe Script #3

  • شلیک به توپ های آتشین (پیشرفته) Shoot Fireballs (Advanced)

  • راه اندازی پلت فرم (قسمت شماره 1) Launch Platform (Part #1)

  • طرح لوله تار Warp Pipe Blueprint

  • بلوک سکه Block Coin

  • شلیک به توپ های آتشین (اصلی) Shoot Fireballs (Basic)

  • Fire Bar (قسمت شماره 1) Fire Bar (Part #1)

  • امتیاز نمایش ویجت انیمیشن Points Display Widget Anim

  • پرش از طریق پلت فرم (قسمت شماره 1) Jump Through Platform (Part #1)

  • کنترلر پخش کننده Player Controller

  • سکانس مرگ بازیکن شماره 1 Player Death Sequence #1

  • اسکریپت Warp Pipe #2 Warp Pipe Script #2

  • اسکریپت P Block (قسمت شماره 1) P Block Script (Part #1)

  • بلوک سکه Block Coin

  • کتابخانه تابع طرح Blueprint Function Library

  • امتیاز نمایش بازیگر کلاس BP Points Display Actor Class BP

  • گشت زنی گومبا (قسمت شماره 1) Goomba Patroller (Part #1)

  • طرح بلوک P P Block Blueprint

  • چیدمان HUD HUD Layout

  • Goomba را از طریق Fireball نابود کنید Destroy Goomba via Fireball

  • اسکریپت P Block (قسمت شماره 1) P Block Script (Part #1)

  • پلت فرم متحرک Moving Platform

  • Fire Bar (قسمت شماره 2) Fire Bar (Part #2)

  • طرح لرزش دوربین Camera Shake Blueprint

  • قطعات وانت سکه Coin Pickup Components

  • اتصالات HUD HUD Bindings

  • بلوک شکستنی Block Breakable

  • گشت زنی گومبا (قسمت شماره 2) Goomba Patroller (Part #2)

  • دارایی بازخورد اجباری Force Feedback Asset

  • جوینده گومبا Goomba Seeker

  • پرش از طریق پلت فرم (قسمت شماره 2) Jump Through Platform (Part #2)

  • پایه بلوک Block Base

  • برچسب بلوک کودک و بازیگر کودک Child Block Tag & Child Actor

  • دوربین سفارشی پخش کننده Player Custom Camera

  • مواد و صداهای P Block P Block Materials & Sounds

  • نقشه حالت بازی Game Mode Blueprint

  • پرش بازیکن Player Jump

  • طرح ایست بازرسی Checkpoint Blueprint

  • امتیاز نمایش ویجت BP Points Display Widget BP

  • بلوک آتش گل شماره 2 Block Fire Flower #2

  • طرح گومبا Goomba Blueprint

  • ویجت ترجمه دو بعدی 2D Translation Widget

  • تبدیل بازیکن گل آتش Fire Flower Player Transformation

  • راه اندازی پلت فرم (بخش شماره 2) Launch Platform (Part #2)

  • ویدیوی تبلیغاتی دوره Course Promo Video

  • اتصالات لوله تار Warp Pipe Hookups

  • ایجاد پروژه Create Project

  • مسدود کردن ؟ (داخل سکه) Block ? (Coin Inside)

  • اسکریپت تحویل سکه شماره 1 Coin Pickup Script #1

  • نمایشگر HUD HUD Display

  • تابع اضافه کردن امتیاز Add Points Function

  • جعبه سکه بلوک Block Coin Box

  • ایجاد سطح Create Level

  • بلوک سکه نامرئی Block Invisible Coin

  • اسکریپت حالت بازی Respawn Game Mode Respawn Script

  • توالی مرگ و بلوک P Death Sequence & the P Block

  • اسکریپت P Block (بخش شماره 2) P Block Script (Part #2)

  • راه اندازی دوربین پخش کننده Player Camera Setup

  • اسکریپت ساخت لوله تار Warp Pipe Construction Script

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: ساخت ماریو
جزییات دوره
11h 43m
76
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
17
- از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی