لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: ساخت ماریو
Unreal Engine: Making Mario
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگر تا به حال میخواهید بازیهای خود را کدنویسی کنید، اما تجربهای ندارید یا نمیدانید از کجا شروع کنید، این دوره آموزشی برای شماست!
در داخل، طراح و مربی بازی ویدیویی آقای Wondra تمام مفاهیم اصلی، مهارتها و تکنیکهای مورد نیاز برای تسلط بر Unreal Engine 5 و ایجاد یک پروژه بازی ساده را به شما آموزش میدهد.
در این کلاس یاد خواهید گرفت:
نحوه راه اندازی و ایجاد پروژه در Unreal Engine
نحوه ساخت یک سطح دو بعدی با استفاده از اشیاء سه بعدی
نحوه راه اندازی دوربین اسکرول جانبی
نحوه تنظیم مکانیک حرکت یک شخصیت
نحوه ایجاد اشیاء تعاملی با استفاده از Blueprint Scripting
نحوه ایجاد پاور آپ و توانایی های ویژه بازیکن
نحوه پیاده سازی هوش مصنوعی دشمن ساده
نحوه ایجاد سیستم ایست بازرسی
نحوه بازپرداختن یک بازیکن
نحوه ایجاد یک HUD کار
نحوه ایجاد منوهای تعاملی
چگونه یک روش پویا برای اجرای "تنظیمات سطح" ایجاد کنیم (مثلاً مواردی مانند سفارشی کردن موسیقی و محدودیتهای زمانی در هر سطح را به یک اندازه بسازیم!)
نحوه معماری یک پروژه بازی در تنظیمات پروژه Unreal
این کلاس برای چه کسانی است؟
به طور خلاصه، همه . دانشآموزان جوان و پیر (12 تا 70 سال!) و از مبتدی تا باتجربه توسعهدهندگان بازی AAA ارزش بسیار زیادی در این دوره کسب کردهاند. دانش آموزان معمولی عبارتند از:
مبتدیان کامل (قبلاً هرگز کدگذاری نشده بود!)
توسعه دهندگان غیرواقعی موجود (می خواهند این ابزارها را یاد بگیرند)
تبدیل Unity
مربیان (به دنبال برنامه درسی توسعه دهنده بازی برای کلاس های خود هستند)
برویم!
با دانش بهدستآمده در این درسهای ویدیویی، دانش و مهارتهای لازم برای شروع ساختن پروژههای بازی خود را خواهید داشت! من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید.
برای دریافت دارایی برای این پروژه:
فایلهای zip. (صوتی، فونتها، بافتها) را پیدا کنید
روی فایل های .zip دانلود شده کلیک راست کرده و "Extract All" را انتخاب کنید
داراییها در هر پوشه .zip مربوطه اکنون برای وارد کردن به Unreal قابل دسترسی خواهند بود
تکلیف :
طرحهای طرحبندی مضمون ماریو خود را ایجاد کنید! ویدیوهایی را در صفحه پروژهها پست کنید که بهترین طرحهای شما را در «عمل» و همچنین داراییها، مؤلفهها و اسکریپتهای مورد استفاده برای ایجاد کارتان را نشان میدهد.
دسته بندی ایده ها (و ایده های خاص در پرانتز) عبارتند از:
Powerups (کت و شلوار Tanooki!)
بلوک ها (بلاک پاو)
سکوها (روی ریل)
خطرات (قبض گلوله!)
دشمنان (لاک پشت!)
وانت (سکه های قرمز)
خلاق باشید!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
لایه های تنظیم اسنپ دو بعدی
2D Snap Setting Layers
گوبا به بازیکن آسیب می زند
Goomba Damages Player
حرکت بازیکن
Player Movement
اسکریپت وانت سکه شماره 2
Coin Pickup Script #2
رابط بلوپرینت
Blueprint Interface
اجزاء و توابع بلوک پایه
Base Block Components & Functions
اسکریپت P Block (بخش شماره 2)
P Block Script (Part #2)
نمایش نظرات