آموزش تفکر طراحی: طراحی برای تجربیات جدید

Design Thinking: Design for New Experiences

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر بتوانید همه چیز اطراف خود را دوباره طراحی کنید چه؟

در این کلاس 90 دقیقه‌ای، جیسون سیورز، مدیر خلاق اجرایی قورباغه، نحوه تفکر خلاقانه و هدفمند درباره نحوه سازماندهی، ترتیب دادن و بهبود همه چیز اطرافمان را نشان می‌دهد.

با پوشش تحقیق، ایده‌پردازی، داستان سرایی و استراتژی، جیسون تاکتیک‌هایی را برای طراحی تجربیات جدید به اشتراک می‌گذارد. برای کمک به شما در عملی کردن همه چیز، با یک پروژه کلاسی ویژه به چالش کشیده می‌شوید: طراحی مجدد فروشگاه مواد غذایی و ایجاد نقشه‌های «قبل» و «بعد» از سفر که استراتژی شما را با هم ارتباط می‌دهند.

این کلاس برای طراحان، حرفه‌ای‌ها و همه افراد علاقه‌مند به تغییرات اجتماعی عالی است. آماده باشید تا طرز تفکر خود را متحول کنید و پتانسیل هر تجربه را باز کنید.

______________

آنچه خواهید آموخت

  • تریلر. در این دوره آموزشی طراحی گرافیک با جیسون سیورز ملاقات خواهید کرد زیرا او شما را تشویق می‌کند تا به طرز تفکر طراحی وارد شوید و آن را به عمل طراحی تبدیل کنید.
  • مقدمه. شما شروع به فکر کردن در مورد چگونگی سازماندهی، ترتیب و نظام‌بندی چیزها در دنیای ما توسط طراحان می‌کنید که به تجربه گذر از یک فروشگاه مواد غذایی بستگی دارد. جیسون ایده "نقشه سفر" را معرفی می کند و شما با اصول اصلی طراحی او آشنا می شوید: گفتگو، همدلی و مثبت اندیشی.
  • ایده اصلی : کشف ساکن شوید و تمایز بین تأثیر و پیامدهای یک طرح را بیاموزید.
  • تحقیق: ایده‌ها و تاکتیک‌های بزرگ برای مصاحبه‌ها. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تحقیقات خود را با نزدیک شدن به مسائل روزمره از یک لوح جدید و انجام مشاهدات دقیق در مورد فرآیندهای موجود در اطراف خود شروع کنید. علاوه بر گذراندن دوره های آنلاین طراحی گرافیک، برای شما مهم است که با افراد در زمینه مشکلاتی که می خواهید برطرف کنید، مصاحبه کنید. در اینجا، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک فروشگاه را در کنار هم انجام دهید و مصاحبه هایی را رهگیری کنید تا به قلب چالش طراحی خود برسید.
  • تحقیق: مشاهدات. شما یک چارچوب موثر برای نزدیک شدن به مرحله مشاهده فرآیند طراحی خود خواهید آموخت. جیسون به شما یادآوری می‌کند که مشاهده لزوماً به معنای ایستادن در کناره‌ها نیست.
  • ترکیب: سازماندهی اطلاعات بینش. اکنون که داده‌های خود را دارید، می‌آموزید که چگونه آن‌ها را به اطلاعات بینش تبدیل کنید. جیسون یک آزمون تورنسل برای اینکه آیا بینش شما خوب است معرفی می کند، ابزارهایی را پیشنهاد می کند که هنگام بیرونی کردن فرآیند فکر خود از آنها استفاده کنید و شما را با نقشه قرابت آشنا می کند، که به شما در تجسم داده ها کمک می کند.
  • پروژه کلاس: نقشه سفر. خواهید فهمید که چگونه یک سفر تجربه مشتری را به یک نقشه بصری تبدیل کنید که شامل مشاهدات و ایده ها می شود. شما یک نقشه سفر ساده را با یک نقشه پیچیده تر مقایسه می کنید و یاد می گیرید که چگونه بینش خود را با نقشه ترکیب کنید تا یک داستان تجربه ایجاد کنید.
  • ایده: سؤالات و ورود تصادفی. جیسون شما را با طراحی بازی هایی مانند تکنیک ورود تصادفی آشنا می کند، که توسط آن کلمات تصادفی ایجاد می کنید تا به ایده بزرگ بعدی خود کمک کنید. خواهید دید که چگونه کلمات و اشیاء به ظاهر نامربوط می توانند تصمیمات طراحی شما را آگاه کنند و یاد بگیرید که چگونه از فناوری های جدید بدون پشت سر گذاشتن عناصر مهم روش های پاسی استفاده کنید.
  • ایده: طراحی و احساس. همانطور که جیسون شما را تشویق می کند تا افکار خود را در یادداشت ها، عکس ها و طرح ها ثبت کنید، اهمیت ترکیب فرم، عملکرد و احساسات کاربران را خواهید آموخت. همچنین می‌آموزید که چگونه طرح‌های خود را ملموس کنید، و زمانی که زمان آن است که کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • داستان سرایی: برقراری ارتباط برای طنین. شما ایده استوری‌برد کردن یک فیلم را برای ساختن داستانی پیرامون محصول یا تجربه‌ای که در حال طراحی مجدد هستید، در نظر خواهید گرفت. چه طراحی بازی ویدیویی یا بازنویسی اسکریپت فروشگاه مواد غذایی باشد، متوجه خواهید شد که بهترین راه برای انتقال ایده های خود به دیگران تبدیل آنها به یک داستان است. جیسون دو وسیله داستان سرایی ممکن را به شما آموزش می دهد که با آن می توانید این کار را انجام دهید - سفر قهرمان و توضیح واقعی.

نقشه‌های قبل و بعد از سفر مشتری را ایجاد کنید تا تجربه بهتری از فروشگاه مواد غذایی را نشان دهید

تکلیف

فروشگاه‌های مواد غذایی فرصت‌های بی‌شماری را برای بهبود ارائه می‌دهند: فقط تصور کنید که یک خواربارفروش، مشتری، تامین‌کننده غذا، کودک، تبلیغ‌کننده، تنظیم‌کننده یا مسئول یک انجمن غیرانتفاعی باشید. این دیدگاه های متنوع شبکه پیچیده ای از نیازها را ارائه می دهند.

چالش شما این است که فروشگاه مواد غذایی را در پرتو تفکر طراحی دوباره تصور کنید. هدفی را انتخاب می‌کنید (برای لذت‌بخش‌تر، کارآمدتر کردن فروشگاه، یا جامعه محور)، و از تحقیق، ایده‌پردازی، و حل خلاقانه مشکل برای ایجاد تجربه کاربری جدید استفاده می‌کنید.

دو نقشه سفر را در گالری پروژه کلاس به اشتراک بگذارید: یک سفر "قبل" که نشان دهنده تجربه فعلی است و یک سفر "بعد" که ارزش طراحی مجدد استراتژیک شما را نشان می دهد.

برای مراحل، نکات و توصیه های بیشتر، PDF زیر را دانلود کنید!

منابع اضافی

اطلاعات بیشتر درباره قورباغه: قورباغه یک مشاور استراتژیک خلاق است که از تحقیق، استراتژی، فناوری و طراحی برای بهبود محصولات، خدمات و تجربیات استفاده می کند.

  •  با بنیانگذار هارتموت اسلینگر. (3 دقیقه)
  •  با اسلینگر و دبی میلمن. (30 دقیقه)
  • ، وبلاگ شرکت قورباغه، برای مطالعات موردی، مقالات، ویدئو، و موارد دیگر.
  • ، یک PDF 38 صفحه ای از تمرینات برای جوامعی که مشتاق ایجاد تغییر هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد نقشه های سفر: برای نکات، ترفندها و توصیه ها، این منابع را در نقشه های سفر بررسی کنید:

  •  از طریق Harvard Business Review
  •  از طریق Adobe
  •  از طریق مسیر تطبیقی

بیشتر در مورد قوس‌های داستانی: در اینجا یک  از کرت وونگات است که در مورد اشکال داستان‌ها صحبت می‌کند، که جیسون در درس‌های ویدیویی به آن اشاره می‌کند. (5 دقیقه)

اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات طراحی: اگر به دنبال یک لیست خواندنی عمیق هستید، این پست را از وبلاگ قورباغه بررسی کنید:  لیستی از بیش از 40 متن کلاسیک در مورد تحقیق طراحی، روش ها، مصاحبه، جمع آوری داده ها، ترکیب، و ارتباطات.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • طراحی را در Skillshare کاوش کنید Explore Design on Skillshare

  • پروژه کلاس: نقشه سفر Class Project: The Journey Map

  • ایده اصلی: کشف Core Idea: Discovery

  • ایده: سوالات و ورود تصادفی Ideation: Questions and Random Entry

  • ایده: طراحی و احساس Ideation: Design and Emotion

  • تحقیق: مشاهدات Research: Observations

  • معرفی Introduction

  • تریلر Trailer

  • نتیجه Conclusion

  • داستان سرایی: ارتباط برای طنین Storytelling: Communicating for Resonance

  • ترکیب: سازماندهی بینش Synthesis: Organizing Insights

  • تحقیق: ایده ها و تاکتیک های بزرگ برای مصاحبه Research: Big Ideas and Tactics for Interviews

نمایش نظرات

آموزش تفکر طراحی: طراحی برای تجربیات جدید
جزییات دوره
1h 28m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
12,015
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Severs
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Severs Jason Severs

مدیر خلاق اجرایی در قورباغه

جیسون سیورز بیش از نه سال است که در قورباغه بوده و رهبر خلاق استودیو نیویورک است. او یک رهبر جهانی در زمینه استراتژی تجربه قورباغه است که به ایجاد آن به عنوان خدمات اصلی در میان فرآیندها و مجموعه های متنوع قورباغه کمک کرد. او همچنین پیشرو در سایر شیوه ها مانند تسهیل خلاقانه، طراحی اطلاعات و تجسم داده ها است. جیسون تمام مهارت‌ها را به‌عنوان یک رهبر خلاق به ارمغان می‌آورد و مسئول ارتقای دیدگاهی جامع برای تیم‌های طراحی خود است تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتری/کاربر و اهداف کسب‌وکار - و همچنین بقیه زنجیره ارزش از تولیدکنندگان تا فروشندگان خدمات - قابل درک است. و به نتایج طراحی عملی تبدیل شد.

جیسون در تمام صنایعی که خدمات قورباغه ای مانند خودرو (تجارب رانندگی متصل)، ست تاپ باکس (سخت افزار و رابط)، استراتژی برند، آموزش در خانه، راه حل های سازمانی مراقبت های بهداشتی، راهنمایی تغذیه، همکاری سازمانی، تلفن همراه کار کرده است، کار کرده است. B2B برای متخصصان خدمات مالی و مهندسان هوانوردی، بانکداری تلفن همراه، و حضور از راه دور. مشتریان گذشته او عبارتند از American Express، AT T، Banco Indusval، Bloomberg، CA، Chrysler/Fiat، Colgate Cox Communications، Foundation Medicine، The Economist، ETS، Equinox، Gatorade، GE، Guide Investementos، Humana، HP، IPC، Johnson و جانسون، ال‌جی، مایکروسافت، گروه تغذیه جهانی پپسی، ساندیس، تامسون رویترز و ووناژ.

تجربه مراقبت‌های بهداشتی او شامل مشارکت مصرف‌کننده برای سلامتی، پلتفرم‌های مورد استفاده برای پایبندی به آزمایش‌های بالینی، مدیریت مراقبت‌های قبل و بعد از عمل، و ابزارهای حرفه‌ای برای انکولوژیست در انجام آزمایش پان سرطان است. او با استفاده از تحقیقات طراحی و مهارت های طراحی محصول برای ایجاد رویکردهای نوآورانه جدید برای مراقبت بیمار محور، با متخصصان صنعت و بیماران کار کرده است.

اطلاعات دیگر...

او یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده هنرهای تجسمی برنامه MFA محصولات طراحی است. او دوره‌ای را تدریس می‌کند که بر روابط بین اشیا و زمینه‌های آن‌ها و چگونگی همگرایی رفتارها و نیازهای انسان برای ایجاد تجربیات کاربر تمرکز دارد. محصولات دیگر فقط محصولات نیستند. آن‌ها در اکوسیستم‌های پیچیده تجاری و فناوری زندگی می‌کنند که طراحان باید برای درک، و در نهایت تعریف، تجارب برند در آن‌ها حرکت کنند.

جیسون همچنین به عنوان فن‌شناس طراحی در Conde' Nast properties Wired و Modern Bride در طراحی و توسعه برنامه‌های بازاریابی دیجیتال کار می‌کرد.

جیسون همچنین به‌عنوان یک تصویرگر مستقل کار می‌کند و اخیراً دو کتاب برای فیزیکدان نظری برایان گرین، پارچه کیهان و واقعیت پنهان انجام داده است. او همچنین هنرمند است و دارد نشان می دهد.

قبل از پیوستن به قورباغه، جیسون با بروس مائو در موسسه بدون مرز در پروژه تغییر عظیم کار می کرد. ماموریت اصلی این پروژه انتقال آینده طراحی به عنوان یک ظرفیت دگرگون کننده است که در هر یک از ما وجود دارد و همچنین تأثیر طراحی بر حوزه هایی مانند سلامت و تندرستی، برنامه ریزی شهری، بازارهای جهانی، ارتش و آینده حمل و نقل عمومی و شخصی.

قبل از حضور در تورنتو، جیسون در تحقیقات دانشگاه کلمبیا در مرکز آموزش و یادگیری رسانه‌های جدید کار می‌کرد و برنامه‌های درسی و برنامه‌های آموزشی از راه دور را با استفاده از تکنیک‌های تحقیقاتی مانند قوم‌نگاری و مطالعات طولی – و نیز اشکال مختلف توسعه می‌داد. تست شناختی و قابلیت استفاده در HCI - با دانش آموزان در حالی که در یک سال تحصیلی معمولی حرکت می کنند.

در سال 2002، جیسون مدرک M.A در طراحی آموزشی و فناوری از دانشگاه کلمبیا گرفت. در سال 1995 موفق به اخذ مدرک B.F.A. در نقاشی از کالج هنر ممفیس.