آموزش مبانی انیمیشن مایا 2018

Maya 2018 Animation Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی گام به گام و عمیق ، شما با جزئیات ابزارهای انیمیشن قدرتمند و بصری مایا 2018 آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2018. این دوره بخشی از موارد زیر است: Maya: Core Skills Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 18s کنترل های پخش و نوار لغزنده زمان 11 متر 23s تنظیمات برگزیده انیمیشن 16m 29s اساسی از Keyframes و انیمیشن 23 متر 12 ثانیه درک ویرایشگر نمودار 41 متر 6 ثانیه با استفاده از ویرایشگر زمان 19m 44s ابزارها را تجسم کنید 13 متر 8 ثانیه ایجاد یک انیمیشن که یک مسیر را دنبال می کند 14 متر 5 ثانیه بررسی اجمالی سریع مجموعه ابزار انیمیشن MASH 20 متر 38 ساله پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی 10 متر 39s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

کنترل های پخش و نوار لغزنده زمان Playback Controls and Time Slider

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • درک کنترل های پخش Understanding the Playback Controls

  • میانبرهای صفحه کلید برای پخش یک انیمیشن Keyboard Shortcuts for Playing an Animation

تنظیمات برگزیده انیمیشن Animation Preferences

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • تنظیمات کشویی زمان Time Slider Preferences

  • تنظیمات برگزیده پخش Playback Preferences

اساسی از Keyframes و انیمیشن Basic of Keyframes and Animation

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • تنظیم فریم های کلیدی Setting Keyframes

  • متحرک سازی Powercore Animating the Powercore

  • متحرک سازی برجک موشکی Animating the Missile Turret

  • کپی کردن انیمیشن Keyframe Copying Keyframe Animation

درک ویرایشگر نمودار Understanding the Graph Editor

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • پیمایش در ویرایشگر نمودار Navigating in the Graph Editor

  • تنظیم کلیدهای فریم در ویرایشگر نمودار Adjusting Keyframes in the Graph Editor

  • درک دسته های مماس Understanding Tangent Handles

  • درک Cangled و Spline Tangents Understanding the Clamped and Spline Tangents

  • درک بقیه انواع مماس Understanding the Rest of the Tangent Types

  • متحرک سازی یک گزاف گویی Animating a Ball Bounce

با استفاده از ویرایشگر زمان Using the Time Editor

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • ایجاد کلیپ های انیمیشن Creating Animation Clips

  • واردات و صادرات کلیپ های انیمیشن Importing and Exporting Animation Clips

  • تلفیق بین دو کلیپ انیمیشن Blending Between Two Animation Clips

ابزارها را تجسم کنید Visualize Tools

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • با استفاده از مسیر قابل ویرایش Using the Editable Motion Trail

  • با استفاده از ابزار شبح Using the Ghost Tool

  • با استفاده از عکس فوری انیمیشن Using the Animation Snapshot

ایجاد یک انیمیشن که یک مسیر را دنبال می کند Creating an Animation That Follows a Path

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • استفاده از محدودیت Motion Path Using the Motion Path Constraint

  • تنظیم فاصله در انیمیشن مسیر حرکت Adjusting the Spacing on the Motion Path Animation

  • افزودن Side به Side Rotation Adding Side to Side Rotation

بررسی اجمالی سریع مجموعه ابزار انیمیشن MASH Quick Overview of MASH Animation Toolset

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • ایجاد شبکه MASH اولیه Creating the Initial MASH Network

  • استفاده از جلوه های متحرک رویه ای Applying Procedural Animation Effects

  • در حال پایان دادن به انیمیشن MASH Finishing the MASH Animation

پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی Previewing Animations in Real-time

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • با استفاده از ویژگی Playblast Using the Playblast Feature

  • با استفاده از پخش کننده جدید RV Using the New RV Player

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

آموزش مبانی انیمیشن مایا 2018
جزییات دوره
2h 51m
39
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
42
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.