آموزش BLENDER: نحوه ایجاد چاقوی کاربردی از A تا Z را بیاموزید

BLENDER: Learn how to create utility knife from A to Z

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نمای کلی کلاس:

سلام به همه، نام من مروان حسین است، من یک هنرمند سه بعدی هستم و الان 10 سال است که در این زمینه هستم، می خواهم به شما در دوره جدید Blender خوش آمد بگویم، در این دوره یاد می گیریم که چگونه برای ایجاد یک چاقوی Utility از ابتدا تا انتها با استفاده از Blender 3.3

آنچه خواهید آموخت:

در این دوره، ما بر روی مدل‌سازی تمرکز می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از تکنیک‌های ساده و آسان، مدل‌سازی سطح سخت ایجاد کنیم،

در بخش مدل‌سازی، ابزارهای زیادی داریم که فرآیند مدل‌سازی را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند، ما روی آن تمرکز می‌کنیم تا یک مدل سه‌بعدی زیبا و بدون هیچ مشکل سایه‌اندازی به دست آوریم.

بعد از بخش مدل‌سازی، یاد می‌گیریم که چگونه مواد ساده و واقعی را برای چاقو ایجاد کنیم، من قصد ندارم مدل را باز کنم، اما نحوه ایجاد بافت‌های رویه‌ای را به شما آموزش می‌دهم و نحوه اعمال اینها را به شما آموزش می‌دهم. مواد روی اشیاء بدون باز کردن آنها.


پس از آن یاد می گیریم که چگونه یک صحنه زیبا و ساده برای گرفتن عکس آخر برای چاقو ایجاد کنیم، یاد می گیریم که چگونه نور ملایمی را با افکت عمق میدان دوربین خوب ایجاد کنیم تا نتیجه نهایی را بگیریم. حرفه ای تر به نظر می رسد.

پس از آن، نحوه استفاده از کامپوزیتور برای پردازش تصویر نهایی را یاد خواهیم گرفت و در صورتی که بخواهید از فتوشاپ برای پس پردازش استفاده کنید، از فتوشاپ نیز استفاده خواهیم کرد.

چرا باید در این کلاس شرکت کنید:

اگر علاقه مند به ایجاد محصولاتی با ارائه های واقعی خوب هستید، این دوره ممکن است برای شما مفید باشد.

اگر می‌خواهید مدل‌سازی سطح سخت را یاد بگیرید، این دوره نیز می‌تواند مفید باشد

اگر به دنبال دوره های کوتاه و مستقیم هستید، این دوره ممکن است برای شما مفید باشد.

این کلاس برای چه کسانی است:

این دوره برای کسانی است که می‌خواهند از Blender برای ایجاد مدل‌سازی سطح سخت و دریافت نتایج رندر واقعی استفاده کنند.

اگر مبتدی هستید، قبل از شروع باید اصول اولیه را بدانید، زیرا ممکن است دنبال کردن من برای شما کمی دشوار باشد.

مواد/منابع:

من منابع را در بخشی که با آن تماس خواهم گرفت ( منابع )

می گذارم

سلام به همه، من مروان حسین هستم و می خواهم به شما در این دوره خوشامد بگویم، در این دوره به شما گام به گام نحوه ایجاد   یک چاقوی کاربردی را آموزش می دهم./span>   از ابتدا تا انتها، تمام تصاویر لازم برای شروع سفر را در اختیار شما قرار می دهم.

شما با من از مدل سازی در این بخش شروع خواهید کرد که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، در بخش مدل سازی ابزارها و تکنیک های زیادی برای دستیابی به یک مدل سه بعدی با جزئیات خوب و صاف خواهید آموخت

پس از آن، فرآیند بافت‌سازی را شروع می‌کنیم، با هم یاد می‌گیریم که چگونه مواد واقع‌گرایانه خوبی را بدون نیاز به باز کردن هیچ قسمتی ایجاد کنیم، در پایان این بخش مواد واقعی واقعی را دریافت خواهیم کرد.

پوشه پروژه را در اختیار شما قرار می دهم، مهم است که آن را دانلود کنید، تمام منابع از جمله تصاویر مرجع و مدل سه بعدی نتیجه نهایی در آنجا خواهد بود.

گام به گام با من شروع کنید و پروژه خود را ایجاد کنید، منتظرم تا نتایج خود را ببینید، وقت خود را صرف کنید و آماده شوید و بله بیایید آن را انجام دهیم.

یک چیز دیگر که می خواهم در اینجا به آن اشاره کنم.
همه فایل های منبع را در یک پوشه دانلود کنید و آنها را از حالت فشرده خارج کنید، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد مواد روی گیره جیب و برای پیچ ها Creating material to the pocket clip and for the screws

  • ایجاد سوراخ های پیچ Creating the screws holes

  • استفاده از bevel modefire روی ناخن و دکمه رها کردن Using bevel modefire on the nail nick and the release button

  • افزودن سایش لبه برای دسته Adding edge wear for the handle

  • ایجاد سوراخ ناخن Creating the nail nick

  • اضافه کردن سوراخ های جدید به تیغه دستگیره Adding new holes to the grip blade

  • ایجاد حلقه دسته Creating the handle ring

  • تنظیم صحنه و افزودن تصویر HDRI با منبع نور Setting up the scene and adding an HDRI image with a light source

  • مقدمه The intro

  • 004 مدل سازی دسته را شروع کنید 004 Start modeling the handle

  • اتمام یک طرف دسته Finishing one side of the handle

  • مرحله اول ایجاد نگهدارنده بشقاب Creating the plate holder step one

  • افزودن تصویر مرجع Adding the reference image

  • در طرف دیگر دستگیره کار کنید و آن را آماده کنید Working on the other side of the grip and make it ready

  • اضافه کردن لوگوی بلندر به تیغه Adding Blender logo to the blade

  • افزودن سایش لبه برای سایر قسمت ها Adding edge wear for the other parts

  • ایجاد تیغه و آینه ناخن Creating the blade and mirror the nail nick

  • تصویر نهایی را رندر کنید Render the final image

  • ایجاد دکمه قفل و پیچ Creating the lock button and the screws

  • ایجاد مواد روی دسته Creating material to the handle

  • رفع برخی از مشکلات سایه با استفاده از اصلاح کننده انتقال داده Fixing some shading issue using Data Transfer modifier

  • استفاده از Bevel برای تعیین وضوح لبه ها Using Bevel to define the edges sharpness

  • ایجاد پلی شکل پایین دسته Creating the low poly shape of the handle

  • ایجاد دکمه انتشار Creating the release button

  • اضافه کردن سوراخ برای دایره محوری Adding holes for the pivot circle

  • قبل از اینکه تو شروع کنی Before you start

  • ایجاد یک ماده برای زمین Creating a material for the ground

  • ایجاد مواد فلزی برس خورده شعاعی Creating radial brushed metal material

  • ایجاد گیره جیب Creating the pocket clip

  • ایجاد سوراخ دکمه قفل Creating the lock button hole

  • ایجاد صفحه فلزی زیر دسته Creating metal plate under the handle

  • آماده سازی محیط و نورها برای رندر تصویر اول Preparing the environment and the lights to render the first image

  • ایجاد شکاف برای تیغه Creating a crack for the blade

  • ایجاد مواد برس خورده برای تیغه و نگهدارنده تیغه Creating brushed material for the blade and the blade holder

نمایش نظرات

آموزش BLENDER: نحوه ایجاد چاقوی کاربردی از A تا Z را بیاموزید
جزییات دوره
8h 32m
34
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
6
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marwan Hussain Marwan Hussain

هنرمند و مدرس سه بعدی

مروان حسین هنرمند سه بعدی و دوبعدی و بازاریاب اینترنتی است، او به صدها دانش آموز آموزش داده است و در زمینه طراحی سه بعدی در بسیاری از رشته ها از جمله معماری و مکانیک کار کرده است.

او اینجاست تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی که در 9 سال گذشته آموخته به اشتراک بگذارد، دوره های آموزشی او را پر از اطلاعات مفید خواهید دید که شما را به سرعت در مسیر یادگیری حرکت می دهد.