نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
هدف از این دوره توسعه شناخت از مجموعه ابزارهای Substance Designers و قدرت استفاده از گردش کار مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت است. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 5/6. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 0 ثانیه شروع و نمودار را تنظیم کنید 11 متر 14 ثانیه ایجاد پایه مواد با استفاده از الگوها 15 متر 15 ثانیه استفاده از نویز و فیلترها برای ایجاد آسیب و جزئیات 14m 21s ایجاد نقشه رنگی 17 متر 1 ثانیه توضیح دادن نمودار ما و ایجاد تنوع با پارامترها 9m 55s پس انداز ، صادرات و پایان دوره 9 متر 26 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
شروع و نمودار را تنظیم کنید
Getting Started and Graph Set Up
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد نمودار جدید ماده
Creating a New Substance Graph
-
پیمایش در Viewports
Navigating the Viewports
-
افزودن و اتصال به گره ها
Adding and Hooking up Nodes
-
با استفاده از کتابخانه
Using the Library
-
ذخیره و سفارشی کردن فضای کاری شما
Saving and Customizing Your Workspace
ایجاد پایه مواد با استفاده از الگوها
Base Material Creation Using Patterns
-
مقدمه
Introduction
-
با استفاده از گره های شکل
Using Shape Nodes
-
ایجاد الگویی با استفاده از مولد کاشی
Creating a Pattern Using Tile Generators
-
ایجاد یک نقشه با ارتفاع طبیعی از الگوی ما
Creating a Normal/height Map from Our Pattern
-
روشن کردن Tessellation در 3D Viewport
Turning Tessellation on in the 3D Viewport
-
ایجاد تنوع در قد و پیش نمایش آن در نمای سه بعدی
Creating Variation in Height and Previewing It in the 3D Viewport
استفاده از نویز و فیلترها برای ایجاد آسیب و جزئیات
Using Noise and Filters to Create Damage and Detail
-
مقدمه
Introduction
-
فیلتر و ژنراتورها در کتابخانه
Filter and Generators in the Library
-
ایجاد آسیب Edge
Creating Edge Damage
-
ایجاد جزئیات سطح
Creating Surface Detail
-
ایجاد و ترکیب ملات
Creating and Blending Mortar
ایجاد نقشه رنگی
Creating the Color Map
-
مقدمه
Introduction
-
با استفاده از گره گرادیان
Using the Gradient Node
-
ایجاد تنوع بزرگ
Creating Large Color Variation
-
ایجاد ملات و جزئیات اضافی
Creating the Mortar and Additional Detail
-
ایجاد نقشه ناهمواری
Creating the Roughness Map
-
ایجاد Edge Detail Roughness
Creating Edge Detail Roughness
توضیح دادن نمودار ما و ایجاد تنوع با پارامترها
Commenting Our Graph and Creating Variation with Parameters
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد فریم و نظر
Creating Frames and Comments
-
پیوندهای مسیریابی
Routing Links
-
دانه های تصادفی پارامترها
Random Seeds an Parameters
-
پارامترهای ویرایش
Editing Parameters
پس انداز ، صادرات و پایان دوره
Saving, Exporting, and Course Finish
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد پسوندهای بافت و خودکار کردن نقشه های بسته بندی شده
Creating Texture Suffixes and Automating Packed Maps
-
صادرات بافت
Exporting Textures
-
بهینه سازی و صادرات یک پرونده .Sbsar
Optimization and Exporting a .Sbsar File
نمایش نظرات