نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه چهاربعدی را در 3ds Max بازیابی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 54s تقلب در چهار پا در 3ds Max 5 ساعت 6 متر 8 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تقلب در چهار پا در 3ds Max
Rigging Quadrupeds in 3ds Max
-
با صرف وقت برای شخصی سازی 3ds Max ، سریعتر کار می کنید
Working Faster by Taking the Time to Customize 3ds Max
-
ایجاد یک سیستم فلکسی برای ستون فقرات و گردن ها
Creating a Flexi System for Spines and Necks
-
تنظیم سیستم Spline Ik برای Flexi Rig و سازماندهی صحنه
Setting up a Spline Ik System for Our Flexi Rig and Organizing the Scene
-
تنظیم اشیاvel پاکت سیستم Flexi
Setting up the Flexi System's Envelope Objects
-
پایان اشیاvel پاکت سیستم Flexi
Finishing the Flexi System's Envelope Objects
-
افزودن کنترل های متحرک به سیستم Flexi
Adding Animation Controls to the Flexi System
-
شروع کنترل پیچش پیشرفته برای سیستم Flexi
Starting the Advanced Twist Control for the Flexi System
-
کنترل رفتار پیچشی اشیا Vector بردار Flexi Rig
Controlling the Twisting Behavior of the Flexi Rig's up Vector Objects
-
تکمیل سیستم Twist Flexi Rig
Completing the Flexi Rig's Twist System
-
اتصال اشیاvel پاکت Flexi Rig به دکل Twist آن
Connecting the Flexi Rig's Envelope Objects to Its Twist Rig
-
پاکسازی و صادرات سیستم Flexi
Cleaning up and Exporting the Flexi System
-
استفاده از سیستم فلکسی ما برای مهره ها
Utilizing Our Flexi System for the Vertebrae
-
افزودن استخوان برای پاهای عقب
Adding Bones for the Hind Legs
-
ایجاد استخوان های انگشت پا
Creating Toe Bones
-
پایان دادن به استخوان های انگشت پا
Finishing the Toe Bones
-
افزودن استخوان برای قسمت جلوی پا و کتف ها
Adding Bones for the Front Legs and Scapulas
-
تنظیم استخوان برای انگشتان
Setting up Bones for the Fingers
-
پایان دادن به استخوان های انگشت
Finishing the Finger Bones
-
تقلب در دم
Rigging the Tail
-
ایجاد استخوان برای سر و گوش
Creating Bones for the Head and Ears
-
اتصال یک سیستم فلکسی به گردن موجودات
Connecting a Flexi System to the Creature's Neck
-
اتصال گردن به ستون فقرات
Connecting the Neck to the Spine
-
ایجاد یک کنترل جهانی
Creating a Global Control
-
پوست موجود
Skinning the Creature
-
تکنیک های پوست اندازی
Skinning Techniques
-
استفاده از یک عضله سفارشی برای نگه داشتن حجم در دلتوئیدها
Using a Custom Muscle to Hold Volume in the Deltoids
-
تکمیل نصب عضله شانه چپ
Completing the Installation of the Left Shoulder's Muscle
-
آینه کردن عضله
Mirroring the Muscle
-
پوست به اشیاcle عضلانی
Skinning to the Muscle Objects
-
افزودن اشیاvel پاکت به عضلات ران راننده عضلات عضلانی
Adding Envelope Objects to Jiggle the Thigh Muscles
-
اضافه کردن سیستم های Ik
Adding Ik Systems
-
طراحی کنترل برای لگن و قفسه سینه
Designing Controls for the Pelvis and Thorax
-
اتصال سیستم های فلکسی به کنترل مهره های ما
Connecting the Flexi Systems to Our Vertebrae Controls
-
کنترل مرکز ثقل
Center-of-gravity Control
-
کنترل سر
Controlling the Head
-
رانندگی در گوش ها
Driving the Ears
-
بسته بندی گوش های کنترل ما
Wrapping up Our Ear Controls
-
افزودن کنترل برای کتف
Adding Controls for the Scapulas
-
کنترل های Jiggle
Jiggle Controls
-
مقیاس گذاری شی En پاکت متصل به ران
Scaling the Envelope Object Connected to the Thigh
-
تنظیم اشیا Control کنترل برای دم
Setting up Control Objects for the Tail
-
تحول در استخوان های دم
Driving the Transformations of the Tail Bones
-
اتصال دکل دم ما برای پیگیری لگن
Attaching Our Tail Rig to Follow the Pelvis
-
ایجاد کنترل های پا
Creating Leg Controls
-
کنترل زانوها و تنظیم سیستم های Paw Roll ما
Controlling the Knees and Setting up Our Paw Roll Systems
-
در حال پایان دادن به سیستم های Paw Roll ما
Finishing Our Paw Roll Systems
-
اضافه کردن کنترل پنجه پا
Adding Toe Controls
-
پایان دادن به کنترل انگشتان پا
Finishing Our Toe's Controls
-
پاکسازی دکل
Cleaning up the Rig
-
اصلاح زاویه ترجیحی یک جسم استخوانی
Modifying the Preferred Angle of a Bone Object
-
افزودن پارامتر هموار سازی مش و مجموعه های انتخاب
Adding a Mesh Smoothing Parameter and Selection Sets
نمایش نظرات