آموزش انیمیشن مایا برای مبتدیان - تسلط بر اساس انیمیشن در مایا

Maya Animation For Beginners - Mastering The Fundamental of Animation in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

برای انجام انیمیشن های سه بعدی خود در Autodesk Maya آماده شوید!

هر چیزی را که برای شروع انیمیشن نیاز دارید بیاموزید و به آن مسلط شوید - توسط یک انیماتور برنده جایزه بفتا آموزش داده شده است

Maya نرم افزار استاندارد صنعت انیمیشن سه بعدی ضروری است. مایا در صنعت فیلم و بازی‌های ویدیویی ضروری است. در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه بر اصول و اصول انیمیشن تسلط داشته باشید تا زمانی که انیمیشن های خود را از ابتدا شروع می کنید، پایه ای محکم به شما بدهد.

انیمیشن/کتاب‌های پیشنهادی:

انیمیشن بازی های ویدیویی:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • چرخه پیاده روی اسپلینینگ باسن و پاها Splining Walk Cycle Hips And Legs

  • IK FK IK FK

  • معرفی دوره Course Introduction

  • درخواست برای مشاغل Applying For Jobs

  • اهمیت کمان ها و مسیرهای عمل The Importance of Arcs And Paths Of Action

  • ویرایشگر نمودار The Graph Editor

  • تمرین پرش The Jump Exercise

  • ابزار مسیر حرکت The Motion Trail Tool

  • ورزش پیاده روی Walk Exercise

  • در Game Idle Animation Exercise In Game Idle Animation Exercise

  • توپ پرش ورزش Exercise Bouncing Ball

  • بالاتنه به عنوان آونگ Upper Body As The Pendulum

  • چگونه یک Playblast بسازیم How To Create A Playblast

  • تمرین توپ پرش نور Light Bouncing Ball Exercise

  • آنچه را که از لیست متحرک خواهیم کرد What We Will Animate From The List

  • نحوه ایجاد کلیدهای میانبر سفارشی How To Create Custom Hotkeys

  • تغییر وزن جانبی را انجام دهید Exercise Side Shift Of Weight

  • برنامه ریزی و مسدودسازی Planning And Blocking

  • معرفی رابط انیمیشن Animation Interface Introduction

  • ایجاد یک نمایشگر برای یک شغل Creating a Showreel For A Job

  • دستکاری و حرکت دوربین Manipulators and Camera Movement

  • پولیش چرخه پیاده روی باسن و پاها Polishing Walk Cycle Hips And Legs

  • اهمیت مرجع The Importance Of Reference

  • پیش بینی و همپوشانی Anticipation And Overlap

  • چرا توپ جهنده برای استاد امری اساسی است؟ Why Is The Bouncing Ball An Absolute Fundamental To Master

  • مسدود کردن چرخه پیاده روی باسن و پاها Blocking Walk Cycle Hips And Legs

  • پوزهای کلیدی و پوزهای شکست Key Poses And Breakdown Poses

  • اسکواش توپ پرش و ورزش کششی Bouncing Ball Squash And Stretch Exercise

  • ورزش - برداشتن ورزش تغییر وزن سنگین Exercise – Picking Up Heavy Weight Shifting Exercise

  • بیش از حد Overshoots

  • 2. نحوه دانلود نسخه آزمایشی رایگان مایا 2. How To Download a Free Trial of Maya

  • چگونه ریگ های رایگان خود را برای این دوره دانلود کنیم How To Download your free rigs for this course

  • سخنرانی تمرینی بازو به عنوان آونگ The Arm As A Pendulum Exercise Lecture

  • مجموعه انیمیشن استاندارد پیش فرض صنعت بازی ها Games Industry Standard Default Animation Set

  • شبکه سازی Networking

  • اغراق وزن و تعادل Exaggeration Weight And Balance

  • پخش کننده رسانه Zurbrigg برای پخش انیمیشن Zurbrigg Media Player For Animation Playback

  • تمرین توپ پرش سنگین Heavy Bouncing Ball Exercise

  • اصول انیمیشن Principles Of Animation

  • در Game Run Animation Exercise In Game Run Animation Exercise

  • مربیان من My Mentors

  • مقدمه ای بر پیاده روی Introduction To Walks

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن مایا برای مبتدیان - تسلط بر اساس انیمیشن در مایا
جزییات دوره
9h 34m
42
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,028
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Opi Chaggar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Opi Chaggar Opi Chaggar

انیماتور ارشد + یوتیوبر

سلام، نام من Opi است.

من یک انیماتور ارشد حرفه ای هستم که در صنعت بازی های ویدیویی کار می کنم.

من بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی های ویدیویی و انیمیشن دارم و این دوره ها را ایجاد کرده ام تا آموخته هایم را بازگردانم و امیدوارم الهام بخش نسل بعدی انیماتورها باشم.

شرکت هایی که برای آنها کار کرده ام:


- تئوری نینجا (بریتانیا)
- EA (بریتانیا)
- استودیوی High Moon (سن دیگو، کالیفرنیا)
- Trion Worlds (سن دیگو، کالیفرنیا)
- سونی Computer Entertainment Europe (بریتانیا)- برادران وارنر (Tt Games) (بریتانیا)
- Genjoy (A Scopely Studio) (اسپانیا/Culvar City، کالیفرنیا)

مربیان من:

- Jason Schiefer - Weta Digital/PDI Dreamworks
- Steve Gagnon-Cady -Weta Digital
- Don Crum - Pixar Animation Studios
- Carl Brunker - BlueSky
- Kevin Koch - Dreamworks/بازی های چریکی

دوره Opimation اهمیت تسلط بر اصول اولیه ایجاد در انیمیشن‌های بازی مانند راه رفتن، دویدن و بیکاری را پوشش می‌دهد.

من در تمام مراحل سفر شما برای تبدیل شدن به بهترین انیماتوری که می توانید باشید، با شما خواهم بود.

به من بپیوندید که در آنجا به نقل قول ها و نکاتی در مورد بهره وری بر اساس کتاب ها و تجربیاتی که از من الهام گرفته اند، می پردازید.

من همچنین هر مقاله و ویدیوی مفیدی را که در وب جهانی پیدا می کنم مستقیماً در صندوق ورودی شما به اشتراک می گذارم!

بنابراین منتظر چه چیزی هستید، بیایید در دوره شیرجه بزنیم!