آموزش دوره بازی های ویدیویی - متحرک سازی An In Game Jump

Video Games Course - Animating An In Game Jump

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس به نحوه متحرک سازی یک پرش در بازی خواهیم پرداخت. این دوره زمینه های زیر را پوشش می دهد:

  1. مقدمه ای بر پرش
  2. اولین پاس مانع از پرش
  3. اسپلینینگ پاس دوم
  4. جلا دادن پرش
  5. نتیجه گیری

 

وظیفه شما تکمیل یک پرش در بازی با هر دکلی که دوست دارید خواهد بود. اگر مایلید از دکل مورد استفاده من استفاده کنید، می توانید از اینجا دانلود کنید.

این دوره از استاندارد صنعتی Maya استفاده می کند، اما هر بسته انیمیشن سه بعدی خوب است زیرا اصول یکسان است.

دستگاه زیر همان چیزی است که ما استفاده خواهیم کرد:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نتیجه Conclusion

  • اسپلینینگ قسمت 2 Splining Part 2

  • اسپلینینگ قسمت 1 Splining Part 1

  • مسدود کردن قسمت 2 Blocking Part 2

  • پولیش قسمت 1 Polishing Part 1

  • مسدود کردن قسمت 1 Blocking Part 1

  • مقدمه ای بر پرش Introduction To The Jump

  • پولیش قسمت 2 Polishing Part 2

  • اسپلینینگ قسمت 3 Splining Part 3

نمایش نظرات

آموزش دوره بازی های ویدیویی - متحرک سازی An In Game Jump
جزییات دوره
1h 5m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
81
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Opi Chaggar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Opi Chaggar Opi Chaggar

انیماتور ارشد + یوتیوبر

سلام، نام من Opi است.

من یک انیماتور ارشد حرفه ای هستم که در صنعت بازی های ویدیویی کار می کنم.

من بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی های ویدیویی و انیمیشن دارم و این دوره ها را ایجاد کرده ام تا آموخته هایم را بازگردانم و امیدوارم الهام بخش نسل بعدی انیماتورها باشم.

شرکت هایی که برای آنها کار کرده ام:


- تئوری نینجا (بریتانیا)
- EA (بریتانیا)
- استودیوی High Moon (سن دیگو، کالیفرنیا)
- Trion Worlds (سن دیگو، کالیفرنیا)
- سونی Computer Entertainment Europe (بریتانیا)- برادران وارنر (Tt Games) (بریتانیا)
- Genjoy (A Scopely Studio) (اسپانیا/Culvar City، کالیفرنیا)

مربیان من:

- Jason Schiefer - Weta Digital/PDI Dreamworks
- Steve Gagnon-Cady -Weta Digital
- Don Crum - Pixar Animation Studios
- Carl Brunker - BlueSky
- Kevin Koch - Dreamworks/بازی های چریکی

دوره Opimation اهمیت تسلط بر اصول اولیه ایجاد در انیمیشن‌های بازی مانند راه رفتن، دویدن و بیکاری را پوشش می‌دهد.

من در تمام مراحل سفر شما برای تبدیل شدن به بهترین انیماتوری که می توانید باشید، با شما خواهم بود.

به من بپیوندید که در آنجا به نقل قول ها و نکاتی در مورد بهره وری بر اساس کتاب ها و تجربیاتی که از من الهام گرفته اند، می پردازید.

من همچنین هر مقاله و ویدیوی مفیدی را که در وب جهانی پیدا می کنم مستقیماً در صندوق ورودی شما به اشتراک می گذارم!

بنابراین منتظر چه چیزی هستید، بیایید در دوره شیرجه بزنیم!