آموزش ایجاد محیط های سه بعدی در بلندر

Creating 3D environments in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Blender 3.2 را بیاموزید، گره های هندسی را کاوش کنید و محیط های سه بعدی فوق العاده ایجاد کنید ایجاد محیط های منحصر به فرد خیره کننده یادگیری Blender 3.2 کار با گره های هندسی اصول Blender را بیاموزید ایجاد درخت های اسکن عکس ایجاد یک آسمان حجمی رویه ای گردش کار خود را سازماندهی کنید تا صحنه های محیطی بزرگ بسازید از 4k/8k PBR استفاده کنید. بافت انگیزه و الهام برای ساختن صحنه رویایی خود بیابید پیش نیازها:بلندر نسخه 3.2 یا بالاتر کامپیوتر (حداقل 16 گیگابایت رم)

این به‌روزرسانی جدید و جدید دوره Blender 3.2 (نسخه 3.0) حاوی اطلاعات ارزشمندی برای هر کسی است که به دنبال ساخت محیط‌های سه بعدی است. اگر با Blender تازه کار هستید، تمام اصول اولیه را توضیح می‌دهد، آموزش همه چیز از چمن گرفته تا ایجاد ساختمان، از ابتدا. اگر از Blender 2.81 استفاده کرده‌اید، این دوره آموزشی کاملاً جدید تمام ویژگی‌های جدید Blender 3.2 را که می‌توانید برای ایجاد محیط‌های سه بعدی شگفت‌انگیز استفاده کنید، برجسته می‌کند.


محیط های سه بعدی زیبا ایجاد کنید

ایجاد محیط‌های سه‌بعدی اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب‌تر شده است، با تعداد فزاینده‌ای از افراد که بر مهارت کاردستی سه بعدی تسلط دارند. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه در حال حاضر کاملاً با تجربه هستید، ایجاد محیط های سه بعدی می تواند یک کاردستی زمان بر و پیچیده باشد. در طول 15 سالی که این محیط‌ها را ایجاد کردم، با چالش‌های زیادی روبرو شدم و بر آن غلبه کردم. با کشف زیبایی و لذت صنایع دستی سه بعدی، اکنون چیزی جز به اشتراک گذاشتن اشتیاق و تجربیاتم با دیگران دوست ندارم. امیدوارم این دوره شما را در مسیر طراحی محیط رویایی خود به طور کامل به صورت سه بعدی قرار دهد.


همه چیز را از A تا Z یاد بگیرید

زمانی که مدلسازی سه بعدی را شروع کردم، تنها منبع آموزشی که داشتم یک کتاب چاپ شده در مورد مدلسازی تصادفی بود. برای من، یادگیری اصول اولیه کافی بود، اما بدون راهنمایی، گم شدن آسان است. امروزه منابع یادگیری آنلاین زیادی وجود دارد که مسیر سریع تری را برای موفقیت در این زمینه ارائه می دهد. با این حال، همه یک A تا Z کامل را در کاردستی سه بعدی ارائه نمی دهند. به همین دلیل است که این دوره آموزشی محیط سه بعدی به طور ویژه طراحی شده است تا همه چیزهایی را که برای ایجاد محیط های خیره کننده باید بدانید را پوشش دهد.


راهنمای گام به گام

هر چیزی را که برای ایجاد محیط های سه بعدی خود نیاز دارید، کشف کنید. حتی اگر قبلاً Blender را لمس نکرده اید، این دوره راهنمایی های گام به گام را ارائه می دهد تا به شما در زمینه اصول اولیه کمک کند تا بتوانید با استفاده از نرم افزار احساس راحتی کنید.


با بیش از 30 ساعت محتوای ویدیویی، این دوره شما را از مبتدی کامل تا مهارت می‌برد.

بهتر از همه، کاملاً به‌روز است. من اولین نسخه این دوره را در سال 2015 توسعه دادم و به طور مداوم محتوا را به روز و بهبود می بخشم. در سال 2020، نسخه 2.0 رابط کاربری جدید Blender 2.8 را پوشش داد، اما آخرین به روز رسانی Blender 3.2 به این معنی بود که زمان یک بازسازی اساسی دیگر فرا رسیده است. نسخه 3.0 دارای مطالب دوره کاملاً به روز شده است که در Blender 3.2 ضبط شده است، بنابراین می توانید به راحتی آن را دنبال کنید.


در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

· اصول اولیه Blender، فقط کافی است این دوره را دنبال کنید (به طور کامل با کتاب راهنما مستند شده است)

· ایجاد چمن (گره های هندسی)

· ایجاد درخت (گره های هندسه)

· ساختن یک منظره ویران شده

· ترکیب مواد جابجا شده

· ایجاد صحنه رودخانه

· ایجاد یک آسمان رویه ای با ابرها

· کار با ساختارهای اسکن شده عکس

و خیلی بیشتر!


چه چیزی در این دوره گنجانده شده است؟

مثل همیشه، من دوره ای پر از محتوا ارائه می دهم، این بار بزرگتر از همیشه. این دوره از محتوای رایگان پلتفرم Polyhaven CC0 استفاده می‌کند، که من آن را با Greg Zahl در سال 2018 شروع کردم تا بافت‌ها، مدل‌ها و HDRi را برای همه فراهم کنم. به سادگی بروید و دارایی هایی را که دوست دارید انتخاب کنید. مجموعه‌ای از بافت‌ها و مدل‌های 4K در این دوره گنجانده شده است، اما می‌توانید تا 16K را از پلتفرم Polyhaven دانلود کنید.


همچنین محتوای انحصاری را که در Polyhaven پیدا نمی‌کنید دریافت خواهید کرد:

· صخره های اسکن شده عکس، پوست درختان، تیرهای چوبی، گیاهان، خرابه ها و یک قلعه

· مرجع عکس (مناظر، ساختمانها، گلها)

· 125 صفحه مستندات برای فصل مقدماتی

· همه فایل های صحنه Blender (Blender 3.2).


نمای کلی فصل


فصل 1: مقدمه دوره

مقدمه کوتاهی که در هر فصل خواهید آموخت. همچنین توضیحی در مورد گردش کار و سازماندهی، انگیزه و الهام و سوالات مربوط به دوره. (اکنون موجود است)

فصل 2: ​​اصول اولیه مخلوط کن

این فصل به شما اصول Blender را می آموزد. اگر در Blender تازه کار هستید، این فصل با معرفی سریع رابط کاربری و viewport و برخی از ابزارهای پرکاربرد به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید. ما همچنین یک صحنه ساده میز/صندلی می سازیم و یک صحنه تاس با گره های هندسی می سازیم. این فصل با 125 صفحه مستند ارائه می شود. (اکنون موجود است)


فصل 3: ایجاد یک صحنه چمن

در این فصل با ساخت رشته های چمن شروع می کنیم. ما رشته ها را در گره های هندسه بسته بندی می کنیم و با سیستم گره های هندسی یک صحنه چمن ساده اما واقعی می سازیم. ما از مدل‌های پراکسی برای افزایش سرعت نمای و اضافه کردن تغییرات با مدل‌سازی برخی گل‌ها استفاده می‌کنیم. در پایان این فصل، ما چمن را متحرک می کنیم تا بتوانید صحنه را در حال حرکت رندر کنید. (اکنون موجود است)


فصل 4: ایجاد یک صحنه مسیر جنگل

موضوع بزرگ در فصل 4 ایجاد درخت است. ما از پوست اسکن عکس در ترکیب با شاخه های تولید شده استفاده می کنیم. ما شاخه ها را با گره های هندسی روی شاخه ها اضافه می کنیم و یک انیمیشن ارائه می دهیم. ما الگوی چمن را با افزودن یک مسیر مولد ارتقا می دهیم تا بتوانید به سادگی با ترسیم یک مسیر صحنه را تنظیم کنید. (اکنون موجود است)


فصل 5: ایجاد یک صحنه ویران شده

در این فصل از الگوی چمن و درختان فصل قبل استفاده می کنیم و بیشتر زمان را بر روی ساختار خرابه می گذرانیم. ما یک گره مواد اولیه برای ترکیب مواد آجر و گچ می‌سازیم. همچنین تعدادی آجر را مدل‌سازی می‌کنیم و با گره‌های Geometry روی سازه پراکنده می‌کنیم. (اکنون موجود است)


فصل 6: صحنه رودخانه خانه های کشاورزی

این دوره با تعداد زیادی سنگ اسکن شده همراه است، این فصل صحنه نهایی برای ترکیب همه سنگ ها برای ایجاد یک صحنه رودخانه است. ابتدا زمین را شکل می دهیم تا بستر رودخانه داشته باشیم. بیشتر سخنرانی ها مربوط به ایجاد خانه مزرعه است. ، این ساختار اصلی صحنه است. در پایان فصل، رودخانه را با سنگ ها پراکنده می کنیم و رودخانه را زنده می کنیم. (اکنون موجود است)


فصل 7: صحنه قلعه غروب آفتاب

این بار از یک قلعه اسکن عکس استفاده می کنیم و ساختار را با زمین ترکیب می کنیم. ما آسمانی را با ابرهای حجمی می سازیم و از نورگیر نیشیتا برای ترکیب آسمان برای ایجاد غروب خورشید استفاده می کنیم. (اکنون موجود است)


فصل 8: صحنه خرابه کوه

این چشم انداز بزرگ همه بهترین ها را از تمام فصل ها ترکیب می کند. ما از چمن، درختان و مسیر برای ایجاد یک مسیر کوهستانی استفاده می کنیم. ما صحنه را با سازه‌های خرابه اسکن شده پر می‌کنیم و آسمان را با کوه‌های دوردست ترکیب می‌کنیم. صحنه محیطی فوق‌العاده. تمام محتواها و بافت ها از Texture/HDRI Haven می آیند و در دوره گنجانده شده اند. (اکنون موجود است)


فصل 9: صحنه شهری قرون وسطی

این فصل به خودی خود به عنوان یک دوره دیده می شود. این فصل شامل گردش کار کامل برای مدلسازی یک صحنه خیابانی قرون وسطایی است. این صحنه قرون وسطایی بر اساس صحنه اصلی 2014 است و برای این نسخه جدید 3.0 دوره طراحی مجدد شده است. (برنامه ریزی در 1 مارس 2023)


درباره من

اسم من راب تویتل است و در 16 سال گذشته طراح محیط بوده ام. من علاقه زیادی به قرن هفدهم هلند دارم و عمدتاً روی معماری قرون وسطایی تمرکز می کنم. من به همراه گرگ زال از بنیانگذاران پلی هاون هستم. من دوست دارم نقاشی های محیطی قدیمی را مطالعه کنم و از آنها به عنوان الهام بخش کارم استفاده کنم. ممکن است من را از فیلم بلندر باز Tears of Steel یا دوره قبلی محیط زیست برای Blender 2.81 بشناسید.


سرفصل ها و درس ها

فصل 01 - مقدمه (3.2) Chapter 01 - Introduction (3.2)

  • سخنرانی 01 - سازماندهی و گردش کار Lecture 01 - Organization and workflow

  • سخنرانی 02 - انگیزه و الهام Lecture 02 - Motivation and inspiration

  • سخنرانی 03 - استادان قدیمی Lecture 03 - The old masters

  • سخنرانی 04 - پرسیدن سوال Lecture 04 - Asking questions

  • سخنرانی 05 - Outro Lecture 05 - Outro

فصل 02 - شروع با بلندر (3.2) Chapter 02 - Starting with Blender (3.2)

  • معرفی Introduction

  • سخنرانی 01 - نصب بلندر Lecture 01 - Installing Blender

  • سخنرانی 02 - نمای بلندر Lecture 02 - The Blender viewport

  • سخنرانی 03 - رابط بلندر Lecture 03 - The Blender interface

  • سخنرانی 04 - مدلسازی جدول lecture 04 - Modeling a table

  • سخنرانی 05 - مدل سازی یک صندلی Lecture 05 - Modeling a chair

  • سخنرانی 06 - موتورهای رندر Lecture 06 - Render engines

  • سخنرانی 07 - افزودن بافت Lecture 07 - Adding a texture

  • سخنرانی 08 - بافت های صندلی Lecture 08 - Chair textures

  • سخنرانی 09 - مدل سازی یک تاس Lecture 09 - Modeling a dice

  • سخنرانی 10 - یک سایه زن تاس اضافه کنید Lecture 10 - Add a dice shader

  • سخنرانی 11 - ارائه یک صحنه Lecture 11 - Make a scene render

  • سخنرانی 12 - مقدمه ای بر گره های هندسه Lecture 12 - Introduction to Geometry Nodes

  • سخنرانی 13 - اضافه کردن سوراخ های تاس بیشتر Lecture 13 - Adding more dice holes

  • سخنرانی 14 - داده های هندسه را به مواد پیوند دهید Lecture 14 - Link Geometry data to material

  • سخنرانی 15 - جایگزینی و رندر تاس های هندسی Lecture 15 - Replacing and render geometry dices

  • سخنرانی 16 - Outro Lecture 16 - Outro

فصل 3 - ایجاد چمن (3.2) Chapter 3 - Creating grass (3.2)

  • معرفی Introduction

  • سخنرانی 01 - مدیر دارایی Lecture 01 - Asset Manager

  • سخنرانی 02 - مدل سازی رشته ها Lecture 02 - Modeling strands

  • سخنرانی 03 - مدل سازی رشته های پیچیده Lecture 03 - Complex strands modeling

  • سخنرانی 04 - افزودن بافت چمن Lecture 04 - Adding a grass texture

  • سخنرانی 05 - رشته ها را سازماندهی کنید Lecture 05 - Organize strands

  • سخنرانی 06 - خم شدن رشته ها Lecture 06 - Bending strands

  • سخنرانی 07 - تنوع رشته را اضافه کنید Lecture 07 - Add strand variation

  • سخنرانی 08 - به روز رسانی مواد چمن Lecture 08 - Updating grass material

  • سخنرانی 09 - ساختن یک تکه چمن (گره های هندسه) Lecture 09 - Building a grass patch (Geometry Nodes)

  • سخنرانی 10 - ایجاد تغییرات لکه های چمن Lecture 10 - Making grass patch variations

  • سخنرانی 11 - ساخت پروکسی چمن Lecture 11 - Making a grass proxy

  • سخنرانی 12 - ساختن یک الگوی چمن Lecture 12 - Building a grass template

  • سخنرانی 13 - مخلوط کردن تکه های چمن Lecture 13 - Mixing grass patches

  • سخنرانی 14 - اضافه کردن جابجایی زمین (گره های هندسه) Lecture 14 - Adding terrain displacement (Geometry Nodes)

  • سخنرانی 15 - بهبود مواد چمن Lecture 15 - Improving grass material

  • سخنرانی 16 - مخلوط کردن لکه چمن بلند Lecture 16 - Mixing tall grass patch

  • سخنرانی 17 - مدل سازی یک گل سفید Lecture 17 - Modeling a white flower

  • سخنرانی 18 - مدل سازی بیشتر برگ های گل Lecture 18 - Modeling more flower leaves

  • سخنرانی 19 - افزودن بافت گل Lecture 19 - Adding flower texture

  • سخنرانی 20 - خم شدن گل سفید Lecture 20 - Bending white flower

  • سخنرانی 21 - ایجاد تنوع گل Lecture 21 - Make flower variation

  • سخنرانی 22 - ایجاد یک پچ گل سفید + پروکسی (گره های هندسی) Lecture 22 - Make a white flower patch + proxy ( Geometry Nodes)

  • سخنرانی 23 - مدل سازی یک گل زرد Lecture 23 - Modeling a yellow flower

  • سخنرانی 24 - ساخت انواع گل زرد Lecture 24 - Making yellow flower variations

  • سخنرانی 25 - مخلوط کردن گل زرد روی الگوی چمن Lecture 25 - Mixing yellow flower on grass template

  • سخنرانی 26 - متحرک سازی چمن + دوربین Lecture 26 - Animating grass + Camera

  • Outro Outro

فصل 4 - ایجاد مسیر جنگلی (3.2) Chapter 4 - Creating a forest path (3.2)

  • فصل چهارم - مقدمه Chapter 4 - Introduction

  • سخنرانی 01 - آماده سازی یک قالب صحنه جدید lecture 01 - Preparing a new scene template

  • سخنرانی 02 - ساختن یک مولد مسیر (گره های Gemoetry) Lecture 02 - Building a path generator ( Gemoetry Nodes)

  • سخنرانی 03 - ترکیب چمن و مسیر (گره های هندسه) Lecture 03 - Combine grass and path (Geometry Nodes)

  • سخنرانی 04 - ترکیب مواد مسیر و زمین Lecture 04 - Blending path and terrain materials

  • سخنرانی 05 - بهبود سایه بان زمین Lecture 05 - Improving terrain shader

  • سخنرانی 06 - کار با M-tree Lecture 06 - Working with M-tree

  • سخنرانی 07 - ادغام شاخه ها با ریشه درخت Lecture 07 - Merging branches with tree root

  • سخنرانی 08 - ترکیب مواد درختی Lecture 08 - Blending tree material

  • سخنرانی 09 - شاخه های درخت Lecture 09 - Tree twigs

  • سخنرانی 10 - ایجاد شاخه های درخت (گره های هندسه) Lecture 10 - Creating tree twigs ( Geometry nodes)

  • سخنرانی 11 - ساختن یک درخت با اندازه متوسط Lecture 11 - Building a medium size tree

  • سخنرانی 12 - ادغام شاخه ها با تنه درخت Lecture 12 - Merging branches with tree trunk

  • سخنرانی 13 - ترکیب مواد درخت و افزودن شاخه های درخت Lecture 13 - Blending tree materials and adding tree twigs

  • سخنرانی 14 - ساختن یک درخت پیچیده Lecture 14 - building a complex tree

  • سخنرانی 15 - تکمیل درخت پیچیده Lecture 15 - Completing complex tree

  • سخنرانی 16 - متحرک کردن شاخه ها Lecture 16 - Animating twigs

  • سخنرانی 17 - واردات درختان و شکل دادن به زمین Lecture 17 - Importing trees and shaping terrain

  • سخنرانی 18 - افزودن درختان به زمین Lecture 18 - Adding trees on terrain

  • سخنرانی 19 - ساخت پروکسی درخت Lecture 19 - Making tree proxy

  • سخنرانی 20 - تغییر نور و شکل زمین Lecture 20 - Changing light and shape terrain

  • سخنرانی 21 - اضافه کردن مه و نقشه HDRI Lecture 21 - Adding fog and HDRI map

  • سخنرانی 22 - اضافه کردن هواپیمای آب Lecture 22 - adding water plane

  • سخنرانی 23 - شکل دادن به زمین و افزودن سنگ Lecture 23 - Shaping terrain and adding rocks

  • سخنرانی 24 - افزودن گیاهان و سنگ های بیشتر Lecture 24 - Adding plants and more rocks

  • سخنرانی 25 - مسیر پراکنده با سنگ Lecture 25 - Scatter path with rocks

  • سخنرانی 26 - پراکندگی سنگ ها در مسیر (گره های هندسه) Lecture 26 - scatter rocks on path (geometry nodes)

  • سخنرانی 27 - تغییر نور صحنه Lecture 27 - Changing scene light

  • سخنرانی 28 - ایجاد مه صحنه کم Lecture 28 - Creating low scene fog

  • سخنرانی 29 - بهبود مه صحنه Lecture 29 - Improving scene fog

  • ویدیوی جایزه - ته نشین شدن مسیر Bonus video - Path sattering

  • Outro Outro

فصل 5 - منظره خرابه (3.2) Chapter 5 - Ruine landscape (3.2)

  • معرفی Introduction

  • فصل 5- سخنرانی 01 - تهیه قالب صحنه جدید Chapter 5- Lecture 01 - preparing new scene template

  • فصل 5 - سخنرانی 02 - اضافه کردن هواپیمای آب Chapter 5 - lecture 02 - Adding water plane

  • فصل 5 - سخنرانی 03 - ترکیب مواد زمین Chapter 5 - Lecture 03 - Blending terrain material

  • فصل 5 - سخنرانی 04 - تغییر پراکندگی چمن Chapter 5 - Lecture 04 - Changing grass scattering

  • فصل 5 - سخنرانی 05 - اضافه کردن درختان فاصله Chapter 5 - Lecture 05 - Adding distance trees

  • فصل 5 - سخنرانی 06 - افزودن مه و تغییر شکل مناظر Chapter 5 - Lecture 06 - Adding fog and deforming landscape

  • فصل 5 - سخنرانی 07 - واردات درختان با وضوح بالا Chapter 5 - Lecture 07 - Importing high resolution trees

  • فصل 5 - سخنرانی 08 - ساخت یک ماده خرابه Chapter 5 - Lecture 08 - Making a ruine material

  • فصل 5 - سخنرانی 09 - اختلاط نقشه های جابجایی Chapter 5 - Lecture 09 - Mixing displacement maps

  • فصل 5 - سخنرانی 10 - افزودن لایه ماسه سنگ Chapter 5 - Lecture 10 - Adding sandstone layer

  • فصل 5 - سخنرانی 11 - مخلوط کردن لایه خاک Chapter 5 - lecture 11 - Mixing dirt layer

  • فصل 5 - سخنرانی 12 - افزودن لایه آجر تیره Chapter 5 - Lecture 12 - Adding dark brick layer

  • فصل 5 - سخنرانی 13 - ساختن خرابه Chapter 5 - Lecture 13 - Building the ruine

  • فصل 5 - سخنرانی 14 - ساختن برج و افزودن سوراخ های پنجره Chapter 5 - Lecture 14 - Building the tower and adding window holes

  • فصل 5 - سخنرانی 15 - اضافه کردن مواد خرابه Chapter 5 - Lecture 15 - Adding the ruine material

  • فصل 5 - سخنرانی 16 - افزودن لایه های ماسه سنگ Chapter 5 - Lecture 16 - Adding sandstone layers

  • فصل پنجم - سخنرانی هفدهم - ساختن سقف و افزودن بافت Chapter 5 - Lecture 17 - Building a roof and adding a texture

  • فصل 5 - سخنرانی 18 - افزودن حاشیه سقف و مدل آجرهای تک Chapter 5 - Lecture 18 - Adding roof border and model single bricks

  • فصل 5 - سخنرانی 19 - مجسمه سازی آجر Chapter 5 - Lecture 19 - Sculpting bricks

  • فصل 5 - سخنرانی 20 - افزودن آجرهای خرابه (گره های هندسه) Chapter 5 - Lecture 20 - Adding ruine bricks (Geometry nodes)

  • فصل 5 - سخنرانی 21 - آجرهای خراب را تمیز کنید Chapter 5 - Lecture 21 - Clean up ruine bricks

  • فصل 5 - سخنرانی 22 - ادغام خرابه در چشم انداز Chapter 5 - Lecture 22 - Merging ruine in landscape

  • فصل 5 - سخنرانی 23 - ایجاد بوته Chapter 5 - Lecture 23 - Creating shrubs

  • فصل 5 - سخنرانی 24 - ساخت مدل های پروکسی درختچه Chapter 5 - Lecture 24 - Making shrub proxy models

  • فصل 5 - سخنرانی 25 - افزودن بوته ها و ایجاد تغییرات در چشم انداز Chapter 5 - Lecture 25 - Adding shrubs and making changes on landscape

  • فصل 5 - سخنرانی 26 - افزودن گیاهان کوچک آب Chapter 5 - Lecture 26 - Adding small water plants

  • فصل 5 - سخنرانی 27 - ایجاد تغییرات کوچک در چشم انداز Chapter 5 - Lecture 27 - Making small changes on the landscape

  • فصل 5 - سخنرانی 28 - افزودن سنگ ها و گیاهان Chapter 5 - Lecture 28 - Adding rocks and plants

  • فصل 5 - سخنرانی 29 - پاداش - جایگزینی خرابه با فتوسکن Chapter 5 - Lecture 29 - Bonus - Replacing ruine with photoscan

  • فصل 5 - Outro Chapter 5 - Outro

فصل 6: صحنه خانه مزرعه جنگلی (3.2) Chapter 6: Forest farmhouse scene (3.2)

  • معرفی Introduction

  • سخنرانی 01 - ایجاد یک الگوی صحنه جدید Lecture 01 - Creating a new scene template

  • سخنرانی 2 - ایجاد رودخانه Lecture 2 - Creating a river

  • سخنرانی 3 - ترکیب مواد زمین Lecture 3 - Blending terrain materials

  • سخنرانی 04 - اضافه کردن جابجایی زمین Lecture 04 - Adding terrain displacement

  • سخنرانی 05 - اضافه کردن صفحه فاصله + درختان Lecture 05 - Adding distance plane + Trees

  • سخنرانی 06 - وارد کردن درختان با وضوح بالا Lecture 06 - Importing high resolution trees

  • سخنرانی 07 - شکل دادن به منظره _ درختان با فاصله بیشتر Lecture 07 - Shaping landscape _ more distance trees

  • سخنرانی 08 - افزودن سنگهای رودخانه Lecture 08 - Adding river rocks

  • سخنرانی 09 - اضافه کردن نقشه های ساختمان Lecture 09 - Adding building blueprints

  • سخنرانی 10 - شکل دادن به خانه مزرعه Lecture 10 - Shaping the farmhouse

  • سخنرانی 11 - افزودن سوراخ های پنجره و در + ساخت سقف Lecture 11 - Adding window and door holes + making a roof

  • سخنرانی 12 - اضافه کردن مواد خانه های کشاورزی Lecture 12 - Adding farmhouse material

  • سخنرانی 13 - نقاشی گچ بر روی آجر Lecture 13 - Painting plaster on bricks

  • سخنرانی 14 - افزودن زینت آجری Lecture 14 - Adding brick ornament

  • سخنرانی 15 - ادغام زینت آجر با آجر Lecture 15 - Merging brick ornament with bricks

  • سخنرانی 16 - اضافه کردن جابجایی زینت Lecture 16 - Adding ornament displacement

  • سخنرانی 17 - اضافه کردن مواد سقف + جابجایی Lecture 17 - Add roof material + displacement

  • سخنرانی 18 - ساخت چارچوب در Lecture 18 - Making a door frame

  • سخنرانی 19 - ساخت در و پنجره Lecture 19 - Making a door and window

  • سخنرانی 20 - مواد شیشه پنجره را اضافه کنید Lecture 20 - Add window glass material

  • سخنرانی 21 - دودکش را اضافه کنید Lecture 21 - Add chimney

  • سخنرانی 22 - آب بندی سقف را اضافه کنید Lecture 22 - Add roof sealing

  • سخنرانی 23 - افزودن دکوراسیون دیوار Lecture 23 - Adding wall decoration

  • سخنرانی 24 - ترکیب خانه مزرعه با چشم انداز Lecture 24 - Blending farmhouse with landscape

  • سخنرانی 25 - ساختن درخت جوان Lecture 25 - Making a young tree

  • سخنرانی 26 - ساخت مدل پروکسی درختی Lecture 26 - Making a tree proxy model

  • سخنرانی 27 - افزودن لایه راس درخت جوان Lecture 27 - Adding young tree vertex layer

  • سخنرانی 28 - افزودن بوته ها Lecture 28 - Adding shrubs

  • سخنرانی 29 - افزودن پراکنده سنگ های رودخانه (گره های هندسه Lecture 29 - Adding river rocks scatter (Geometry Nodes

  • سخنرانی 30 - بهسازی سنگ های رودخانه Lecture 30 - Improving river rocks

  • سخنرانی 31 - ایجاد تغییرات کوچک در منظره Lecture 31 - Making small landscape changes

  • سخنرانی 32 - افزودن گیاهان Lecture 32 - Adding plants

  • سخنرانی 33 - اضافه کردن جابجایی رودخانه Lecture 33 - Adding river displacement

  • سخنرانی 34 - پیچک را در خانه مزرعه پرورش دهید Lecture 34 - Grow ivy on farmhouse

  • سخنرانی 35 - پاکسازی صحنه Lecture 35 - Scene Cleanup

  • Outro Outro

فصل 7: ایجاد صحنه غروب در قلعه (3.2) Chapter 7 : Creating a castle sunset scene (3.2)

  • معرفی Introduction

  • سخنرانی 01: ایجاد یک الگوی صحنه جدید Lecture 01 : Creating a new scene template

  • سخنرانی 02: اضافه کردن یک صفحه مسافت Lecture 02 : Adding a distance plane

  • سخنرانی 03: شکل دادن به زمین Lecture 03 : Shaping the terrain

  • سخنرانی 04: واردات قلعه Lecture 04 : Importing castle

  • سخنرانی 05: وارد کردن و به روز رسانی ابرها Lecture 05 : Importing and updating clouds

  • سخنرانی 06: ترکیب زمین Lecture 06 : Blending terrain

  • سخنرانی 07: وارد کردن الگوی چمن Lecture 07 : Importing grass template

  • سخنرانی 08: افزودن ویژگی های رنگ چمن Lecture 08 : Adding grass color attributes

  • سخنرانی 09: افزودن نی Lecture 09 : Adding reed

  • سخنرانی 10: افزودن بوته ها Lecture 10 : Adding shrubs

  • سخنرانی 11: اضافه کردن درختان فاصله Lecture 11: Adding distance trees

  • سخنرانی 12: بهبود پیش زمینه Lecture 12 : Improving foreground

  • سخنرانی 13: واردات درختان با وضوح بالا Lecture 13 : Importing high resolution trees

  • سخنرانی 14: اضافه کردن پراکندگی سنگ Lecture 14 : Adding rock scatter

  • سخنرانی 15: واردات خرابه پس زمینه + گیاهان Lecture 15 : Importing background ruine + plants

  • سخنرانی 16: صحنه نهایی Lecture 16 : Finalizing scene

  • فصل 7: بیرونی Chapter 7 : outro

فصل هشتم: ایجاد صحنه خرابه کوه Chapter 8 : Creating a mountain ruine scene

  • معرفی Introduction

  • سخنرانی 01: ایجاد یک الگوی صحنه جدید Lecture 01 : Creating a new scene template

  • سخنرانی 02: شکل دادن به منظره Lecture 02: Shaping the landscape

  • سخنرانی 03: مجسمه سازی زمین Lecture 03 : Sculpting terrain

  • سخنرانی 04: ترکیب بافت های زمین Lecture 04 : Blending terrain textures

  • سخنرانی 05: اضافه کردن چمن Lecture 05 : Adding grass

  • سخنرانی 06: افزودن جو Lecture 06: Adding atmosphere

  • سخنرانی 07: ترکیب چمن با ارزش عادی Lecture 07: Blending grass with normal value

  • سخنرانی 08: واردات فتوسکن خرابه Lecture 08: Importing ruine photoscan

  • سخنرانی 09: افزودن یک صفحه پس زمینه Lecture 09: Adding a background plane

  • سخنرانی 10: اضافه کردن یک رودخانه فاصله Lecture 10: adding a distance river

  • سخنرانی 11: مجسمه سازی لایه پس زمینه Lecture 11: Sculpting background layer

  • سخنرانی 12: اضافه کردن درختان فاصله Lecture 12: Adding distance trees

  • سخنرانی 13: افزودن کوه ها Lecture 13: Adding mountains

  • سخنرانی 14: ایجاد تغییرات کوهستانی Lecture 14: Making mountain variations

  • سخنرانی 15: ایجاد درختان پس زمینه آلفا Lecture 15: Creating alpha background trees

  • سخنرانی 16: ترکیب درختان آلفا در پس زمینه Lecture 16: Blending alpha trees in background

  • سخنرانی 17: اضافه کردن پراکندگی سنگ Lecture 17: Adding rocks scatter

  • سخنرانی 18: افزودن درختان با وضوح بالا Lecture 18: Adding high resolution trees

  • سخنرانی 19: درختان نهایی Lecture 19: Finalzing trees

  • Outro Outro

فصل 01 - قبل از شروع (2.81) Chapter 01 - Before we start (2.81)

  • سخنرانی 01 - مروری بر دوره Lekture 01 - Course overview

  • سخنرانی 02 - داشبورد Udemy Lecture 02 - Udemy Dashboard

  • سخنرانی 3 - تکنیک هایی از اساتید قدیمی (2.81) Lecture 3 - Techniques from the old masters (2.81)

  • سخنرانی 4 - انگیزه و الهام Lecture 4 - Motivation and inspiration

  • سخنرانی 5 - گردش کار و سازماندهی Lecture 5 - Workflow and organization

فصل 02 - ارتباط با بلندر (2.81) Chapter 02 - Getting in touch with Blender (2.81)

  • سخنرانی 01 - مقدمه Lecture 01 - introduction

  • سخنرانی 02 - دانلود و نصب Blender 2.81 Lecture 02 - Download and installing Blender 2.81

  • سخنرانی 03 - ارتباط با نمای بلندر Lecture 03 - Getting in touch with the blender viewport

  • سخنرانی 04 - رابط سه بعدی Blender Lecture 04 - The Blender 3D interface

  • سخنرانی 05 - مجموعه ها Lecture 05 - Collections

  • سخنرانی 06 - Eevee و Cycles Lecture 06 - Eevee and Cycles

  • سخنرانی 07 - میز کار Lecture 07 - The workbench

  • سخنرانی 08 - ایجاد یک شی ساده Lecture 08 - Creating a simple object

  • سخنرانی 09 - ساختن تاس Lecture 09 - Making a dice

  • سخنرانی 10 - افزودن سوراخ های تاس Lecture 10 - Adding dice holes

  • سخنرانی 11 - اضافه کردن یک ماده Lecture 11 - Adding a material

  • سخنرانی 12 - بهبود مواد تاس Lecture 12 - Improving dice material

  • سخنرانی 13 - ساخت رندر صحنه Lecture 13 - Making a scene render

فصل 03 - کار با مواد (2.81) Chapter 03 - Working with materials (2.81)

  • سخنرانی 01 - مقدمه ای بر مواد (2.81) Lecture 01 - Introduction to materials (2.81)

  • سخنرانی 02 - مواد در دنیای واقعی Lecture 02 - Materials in the real world

  • سخنرانی 03 - مواد در صحنه های سه بعدی Lecture 03 - Materials in 3D scenes

  • سخنرانی 04 - ساختن یک کره تنظیم مواد Lecture 04 - Building a material setup sphere

  • سخنرانی 05 - ساخت رنگ با گره رمپ رنگی Lecture 05 - Making colors with color ramp node

  • سخنرانی 06 - ترکیب بافت های تصویر Lecture 06 - Mixing image textures

  • سخنرانی 7 - گچ را روی آجرها مخلوط کنید Lecture 7 - Mix plaster on the bricks

  • سخنرانی 08 - حاشیه ماسه سنگ را اضافه کنید Lecture 08 - Add sandstone border

  • سخنرانی 09 - اضافه کردن جابجایی و لایه وزن Lecture 09 - Add displacement and weight layer

  • سخنرانی 10 - بهینه سازی درخت گره در گروه Lecture 10 - Optimizing node tree in groups

  • سخنرانی 11 - افزودن تصاویر پس زمینه Lecture 11 - Adding background images

  • سخنرانی 12 - ساختن دیوار Lecture 12 - Building the wall

  • سخنرانی 13 - استفاده از اصلاح کننده بولی Lecture 13 - Using the boolean modifier

  • سخنرانی 14 - دیوار را دوباره بپوشانید Lecture 14 - Remesh the wall

  • سخنرانی 15 - افزودن مصالح دیوار Lecture 15 - Adding wall material

  • سخنرانی 16 - اضافه کردن نقشه جابجایی Lecture 16 - Adding displacement map

  • سخنرانی 17 - اضافه کردن وزن لایه ماسه سنگ Lecture 17 - Adding weight layer sandstone

  • سخنرانی 18 - ساختن رندر Lecture 18 - Making a render

  • سخنرانی 19 - خلاصه Lecture 19 - recap

فصل 04 - ساختن منظره چمنی (2.81) Chapter 04 - Making a grass landscape (2.81)

  • سخنرانی 01 - مقدمه Lecture 01 - Introduction

  • سخنرانی 02 - ساخت الگوی صحنه Lecture 02 - Making a scene template

  • سخنرانی 03 - تغییر شکل چشم انداز Lecture 03 - deform the landscape

  • سخنرانی 04 - واردات مدل دیوار Lecture 04 - Importing the wall model

  • سخنرانی 05 - افزودن مواد منظره Lecture 05 - Adding landscape material

  • سخنرانی 06 - اضافه کردن جابجایی منظره Lecture 06 - Adding landscape displacement

  • سخنرانی 07 - وارد کردن نقشه HDRI Lecture 07 - Importing HDRI map

  • سخنرانی 08 - اضافه کردن صفحه پشتی رشته چمن Lecture 08 - Adding grass strand backplate

  • سخنرانی 09 - مدل یک رشته چمن Lecture 09 - Model a grass strand

  • سخنرانی 10 - افزودن جزئیات رشته Lecture 10 - Adding strand details

  • سخنرانی 11 - افزودن بافت رشته Lecture 11 - Adding strand texture

  • سخنرانی 12 - ایجاد تغییرات رشته Lecture 12 - Making strand variations

  • سخنرانی 13 - ساختن توده علف Lecture 13 - making a grass clump

  • سخنرانی 14 - ایجاد تغییرات توده Lecture 14 - making clump variations

  • سخنرانی 15 - تبدیل توده چمن Lecture 15 - Convert grass clump

  • سخنرانی 16 - افزودن مواد چمن Lecture 16 - Adding grass material

  • سخنرانی 17 - اضافه کردن جابجایی زمین Lecture 17 - adding terrain displacement

  • سخنرانی 18 - افزودن سیستم ذرات چمن Lecture 18 - Adding grass particle system

  • سخنرانی 19 - بهبود ظاهر چمن Lecture 19 - improving grass looks

  • سخنرانی 20 - افزودن بافت ذرات Lecture 20 - adding particle texture

  • سخنرانی 21 - تنوع رنگ چمن Lecture 21 - grass color variation

  • سخنرانی 22 - مدل سازی نی کوچک Lecture 22 - Modeling small reed

  • سخنرانی 23 - مدل سازی مدل های واریاسیون نی Lecture 23 - modeling reed variation models

  • سخنرانی 24 - افزودن سیستم ذرات نی Lecture 24 - Adding reed particle system

  • سخنرانی 25 - افزودن مه Lecture 25 - Adding fog

  • سخنرانی 26 - مخلوط کردن طول چمن Lecture 26 - Mixing grass length

  • سخنرانی 27 - افزودن علف بر خرابه Lecture 27 - Adding grass on the ruin

  • سخنرانی 28 - ایجاد بهبود صحنه Lecture 28 - Making scene improvements

  • سخنرانی 29 - خلاصه Lecture 29 - Recap

فصل 5 - ساختن منظره خانه مزرعه (2.81) Chapter 5 - Making a farm house landscape (2.81)

  • سخنرانی مقدمه Introduction Lecture

  • سخنرانی 01- ساخت قالب صحنه Lecture 01- Making a scene template

  • سخنرانی 02 - ساخت یک صحنه بلوک Lecture 02 - making a scene blockout

  • سخنرانی 03 - شروع با خانه مزرعه Lecture 03 - Starting with the farmhouse

  • سخنرانی 04 - افزودن سقف ها Lecture 04 - Adding roofs

  • سخنرانی 05 - سقف گسترده Lecture 05 - Extending roof

  • سخنرانی 06 - اضافه کردن سوراخ ها Lecture 06 - adding holes

  • سخنرانی 07 - اضافه کردن اریب Lecture 07 - Adding bevels

  • سخنرانی 08 - ساخت میله های چوبی Lecture 08 - Making wooden bars

  • سخنرانی 09 - قرار دادن میله های چوبی Lecture 09 - Placing wooden bars

  • سخنرانی 10 - افزودن بافت سقف و آجر Lecture 10 - adding roof and brick texture

  • سخنرانی 11 - اضافه کردن تنوع بافت Lecture 11 - Adding texture variation

  • سخنرانی 12 - افزودن بافت نشتی Lecture 12 - Adding leaking texture

  • سخنرانی 13 - اضافه کردن نشت بیشتر Lecture 13 - Adding more leaking

  • سخنرانی 14 - ساخت پنجره Lecture 14 - Making a window

  • سخنرانی 15 - افزودن بافت و قاب Lecture 15 - Adding texture and frame

  • سخنرانی 16 - ادغام قاب های پنجره Lecture 16 - Merging window frames

  • سخنرانی 17 - ایجاد تغییرات قاب پنجره Lecture 17 - making window frame variations

  • سخنرانی 18 - ادغام پنجره ها با خانه Lecture 18 - Merging windows with house

  • سخنرانی 19 - ساختن در Lecture 19 - making a door

  • سخنرانی 20 - افزودن آب بندی سقف Lecture 20 - adding roof sealings

  • سخنرانی 21 - افزودن تخته سنگ سقف Lecture 21 - Adding roof slates

  • سخنرانی 22 - افزودن تخته های سقف بر روی سقف های کوچک Lecture 22 - Adding roof slates on small roofs

  • سخنرانی 23 - ایجاد قلاب در Lecture 23 - Creating a door hook

  • سخنرانی 24 - بهبود جزئیات بافت Lecture 24 - Improving texture details

  • سخنرانی 25 - بهسازی مصالح ساختمانی Lecture 25 - improving building materials

  • سخنرانی 26 - واردات خانه در صحنه Lecture 26 - Importing house in scene

  • سخنرانی 27 - افزودن لایه وزنی چمن Lecture 27 - Adding grass weight layer

  • سخنرانی 28 - واردات چمن Lecture 28 - Importing grass

  • سخنرانی 29 - مدل سازی برگ های مرده Lecture 29 - Modeling dead leaves

  • سخنرانی 30 - افزودن مواد برگ مرده Lecture 30 - Adding dead leaves material

  • سخنرانی 31 - افزودن لایه ذرات برگ مرده Lecture 31 - adding dead leave particle layer

  • سخنرانی 32 - ساختن درخت با ابزار نهال Lecture 32 - making a tree with the sapling tool

  • سخنرانی 33 - تولید درخت توس Lecture 33 - generating a birch tree

  • سخنرانی 34 - تنظیم ریشه Lecture 34 - Adjusting the root

  • سخنرانی 35 - افزودن شاخه های لایه وزن Lecture 35 - Adding weight layer branches

  • سخنرانی 36 - مدل سازی برگ درخت غان Lecture 36 - Modeling birch leaves

  • سخنرانی 37 - ادغام برگها روی شاخه Lecture 37 - Merging leaves on twig

  • سخنرانی 38 - افزودن شاخه ها به درخت Lecture 38 - Adding twigs on tree

  • سخنرانی 39 - به روز رسانی مواد شاخه Lecture 39 - Updating twig material

  • سخنرانی 40 - ساختن درختان بیشتر توس Lecture 40 - Making more birch trees

  • سخنرانی 41 - رفع ریشه Lecture 41 - fixing the root

  • سخنرانی 42 - واردات درختان Lecture 42 - Importing the trees

  • سخنرانی 43 - تنظیم مواد شاخه Lecture 43 - Adjusting the twig material

  • سخنرانی 44 - افزودن مه صحنه Lecture 44 - Adding scene fog

  • سخنرانی 45 - اضافه کردن تنوع چمن Lecture 45 - Adding grass variation

  • سخنرانی 46 - مدل سازی نی Lecture 46 - Modeling reed

  • سخنرانی 47 - ساختن انحنای نی Lecture 47 - making the reed curvy

  • سخنرانی 48 - ادغام برگها روی ساقه Lecture 48 - merging leaves on the stem

  • سخنرانی 49 - افزودن ذرات نی Lecture 49 - Adding reed particles

  • سخنرانی 50 - افزودن نی کوچک Lecture 50 - Adding small reed

  • سخنرانی 51 - اضافه کردن مسیر در زمین Lecture 51 - Adding path on terrain

  • سخنرانی 52 - ایجاد تنظیمات صحنه Lecture 52 - Making scene adjustments

  • سخنرانی 53 - ترکیب صحنه Lecture 53 - Scene compositing

  • سخنرانی پایانی - خلاصه Final Lecture - Recap

فصل 06 - ایجاد دارایی های طبیعت (2.81) Chapter 06 - Creating nature assets (2.81)

  • سخنرانی 01 - مقدمه Lecture 01 - Introduction

  • سخنرانی 02 - واردات دارایی از صحنه های قبلی Lecture 02 - Importing assets from previous scenes

  • سخنرانی 03 - واردات درختان Lecture 03 - Importing trees

  • سخنرانی 04 - مدل سازی برگ های گزنه Lecture 04 - Modeling nettle leaves

  • سخنرانی 05 - مدل سازی بیشتر برگ های گزنه Lecture 05 - Modeling more nettle leaves

  • سخنرانی 06 - افزودن بافت گزنه Lecture 06 - Adding nettle texture

  • سخنرانی 07 - برگ های منحنی و مدل سازی ساقه گزنه Lecture 07 - Curvy leaves and modeling a nettle stem

  • سخنرانی 08 - ادغام برگها با ساقه گزنه Lecture 08 - merging leaves with nettle stem

  • سخنرانی 09 - ساخت تنوع گزنه Lecture 09 - making nettle variation

  • سخنرانی 10 - مدل سازی گیاه سلندین Lecture 10 - Modeling celandine plant

  • سخنرانی 11 - سلندین را منحنی کنید Lecture 11 - Curve the celandine

  • سخنرانی 12 - مدل سازی گل سلندین Lecture 12 - Modeling celandine flower

  • سخنرانی 13 - ادغام برگها و ساقه روی گل Lecture 13 - Merging the leaves and the stem on the flower

  • سخنرانی 14 - بهبود گل سلندین Lecture 14 - Improving celandine flower

  • سخنرانی 15 - مدل سازی برگ گیاه Lecture 15 - Modeling plant leave

  • سخنرانی 16 - مدلسازی ساقه گیاه و ادغام برگها Lecture 16 - Modeling plant stem and merging leaves

  • سخنرانی 17 - بهبود مواد گیاهی Lecture 17 - Improving plant material

  • سخنرانی 18 - ساخت علف خشک Lecture 18 - making dry grass

  • سخنرانی 19 - مدلینگ مرخصی پیچک Lecture 19 - Modeling Ivy leave

  • سخنرانی 20 - Building Ivy Branch Lecture 20 - Building Ivy Branch

  • سخنرانی 21 - بهبود مواد پیچک Lecture 21 - Improving Ivy material

  • سخنرانی 22 - مدل سازی مرخصی افرا Lecture 22 - Modeling field maple leave

  • سخنرانی 23 - ایجاد انحنای برگها Lecture 23 - Making leaves curvy

  • سخنرانی 24 - مدل سازی شاخه افرا زمینه Lecture 24 - Modeling field maple twig

  • سخنرانی 25 - ساخت انواع شاخه ها Lecture 25 - making twig variations

  • سخنرانی 26 - تولید درخت افرا مزرعه Lecture 26 - Generating field maple tree

  • سخنرانی 27 - افزودن بافت تنه Lecture 27 - Adding trunk texture

  • سخنرانی 28 - افزودن شاخه ها به درخت Lecture 28 - Adding twigs on tree

  • سخنرانی 29 - سازماندهی درختان Lecture 29 - Organizing trees

  • سخنرانی 30 - خلاصه Lecture 30 - recap

فصل 07 - ساختن صحنه قلعه (2.81) Chapter 07 - Making a castle scene (2.81)

  • سخنرانی 01 - مقدمه Lecture 01 - Introduction

  • سخنرانی 02 - سازماندهی قالب صحنه Lecture 02 - Organizing scene template

  • سخنرانی 3 - تغییر شکل زمین Lecture 3 - deforming the terrain

  • سخنرانی 04 - مدل سازی بلوک قلعه Lecture 04 - Modeling castle blockout

  • سخنرانی 05 - مدل سازی برج قلعه Lecture 05 - Modeling castle tower

  • سخنرانی 06 - اضافه کردن سوراخ و رمش Lecture 06 - Adding holes and remesh

  • سخنرانی 07 - بهبود برج ها Lecture 07 - Improving the towers

  • سخنرانی 08 - بهینه سازی برج ها و بهبود مصالح Lecture 08 - Optimizing towers and improving materials

  • سخنرانی 09 - افزودن لایه های بافت بیشتر Lecture 09 - Adding more texture layers

  • سخنرانی 10 - مخلوط کردن برج های لایه بافت Lecture 10 - Mixing texture layer towers

  • سخنرانی 11 - افزودن مرزهای ماسه سنگی Lecture 11 - Adding sandstone borders

  • سخنرانی 12 - افزودن بافت سقف Lecture 12 - Adding roofing texture

  • سخنرانی 13 - بهبود بافت سقف Lecture 13 - Improving roof texture

  • سخنرانی 14 - مدل سازی قاب پنجره Lecture 14 - modeling a window frame

  • سخنرانی 15 - ایجاد تغییرات پنجره Lecture 15 - Making window variations

  • سخنرانی 16 - مدل سازی قاب پنجره ماسه سنگی lecture 16 - Modeling a sandstone window frame

  • سخنرانی 17 - ادغام پنجره ها با برج ها Lecture 17 - Merging windows with towers

  • سخنرانی 18 - مدلسازی حاشیه ماسه سنگی برای برج Lecture 18 - Modeling sandstone border for the tower

  • سخنرانی 19 - مدل سازی پایه سازه اصلی Lecture 19 - Modeling the main structure base

  • سخنرانی 20 - مدل سازی دیوارهای شکسته Lecture 20 - Modeling the broken walls

  • سخنرانی 21 - افزودن سوراخ های تفنگ Lecture 21 - Adding gun holes

  • سخنرانی 22 - اضافه کردن سوراخ های تفنگ بیشتر Lecture 22 - Addin g more gun holes

  • سخنرانی 23 - بهبود بافت Lecture 23 - Improving textures

  • سخنرانی 24 - اضافه کردن سوراخ در ساختار اصلی Lecture 24 - Adding holes in the main structure

  • سخنرانی 25 - ساختار اصلی را دوباره مرور کنید Lecture 25 - remesh the main structure

  • سخنرانی 26 - افزودن لایه های پنجره بافت ماسه سنگ Lecture 26 - Adding sandstone texture window layers

  • سخنرانی 27 - افزودن لایه بافت درب ماسه سنگ Lecture 27 - Adding sandstone door texture layer

  • سخنرانی 28 - واردات قاب پنجره Lecture 28 - Importing window frames

  • سخنرانی 29 - افزودن قاب های فلزی Lecture 29 - Adding metal frames

  • سخنرانی 30 - مدل سازی حاشیه های دیوار Lecture 30 - Modeling wall borders

  • سخنرانی 31 - افزودن دیوارهای اضافی Lecture 31 - Adding extra walls

  • سخنرانی 32 - افزودن بافت سقف Lecture 32 - Adding roof texture

  • سخنرانی 33 - مدل سازی تخته سنگ های سقف Lecture 33 - Modeling roof slates

  • سخنرانی 34 - مدل سازی میله های سقف Lecture 34 - Modeling roof bars

  • سخنرانی 35 - مدل سازی یک سقف کوچک Lecture 35 - Modeling a small roof

  • سخنرانی 36 - ساخت آب بندی سقف Lecture 36 - Making a roof sealing

  • سخنرانی 37 - مدل سازی دریچه Lecture 37 - Modeling a hatch

  • سخنرانی 38 - ادغام دریچه ها با ساختمان Lecture 38 - Merging hatches with the building

  • سخنرانی 39 - اضافه کردن جابجایی دیوار Lecture 39 - Adding wall displacement

  • سخنرانی 40 - بهبود ساختار اصلی Lecture 40 - Improving main structure

  • سخنرانی 41 - اضافه کردن جابجایی زمین Lecture 41 - Adding terrain displacement

  • سخنرانی 42 - افزودن لایه راس مسیر Lecture 42 - Adding path vertex layer

  • سخنرانی 43 - بهبود زمین Lecture 43 - Improving terrain

  • سخنرانی 44 - افزودن سیستم ذرات چمن Lecture 44 - Adding grass particle system

  • سخنرانی 45 - واردات دارایی های طبیعت Lecture 45 - Importing nature assets

  • سخنرانی 46 - افزودن گیاهان کوچک Lecture 46 - Adding small plants

  • سخنرانی 47 - افزودن نی کوچک Lecture 47 - Adding small reed

  • سخنرانی 48 - واردات درختان Lecture 48 - Importing trees

  • سخنرانی 49 - بهبود چمن و واردات hdri sky Lecture 49 - Improving grass and importing hdri sky

  • سخنرانی 50 - افزودن برج های لایه وزن Lecture 50 - Adding weight layer towers

  • سخنرانی 51 - افزودن شاخه های پیچک Lecture 51 - Adding ivy branches

  • سخنرانی 52 - افزودن نی بلند و برگ های آب Lecture 52 - Adding tall reed and water leaves

  • سخنرانی 53 - صحنه را نهایی کنید Lecture 53 - Finalize scene

  • سخنرانی 54 - خلاصه Lecture 54 - Recap

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد محیط های سه بعدی در بلندر
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 720,000 تومان (9 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 6 دوره است و 6 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
59 hours
394
Udemy (یودمی) udemy-small
22 آذر 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
97,491
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Tuytel Rob Tuytel

یکی از بنیانگذاران پلی هاون

CG Obaid (Obaidur Rahman) CG Obaid (Obaidur Rahman)

هنرمند سه بعدی و YouTuber - youtube.com/c/cgobaid

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.