آموزش مبانی آرنولد برای کاتانا

Fundamentals of Arnold for Katana

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره بر اساس دوره Katana Essentials ساخته می شود. شما در مورد راه اندازی خط لوله روشنایی و توسعه ، جریان کار پیشرفته کاتانا و همچنین نورپردازی و نمایش صحنه ها با آرنولد آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Katana 2.1. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 29s درک خط لوله کاتانا 13m 59s ایجاد الگوی کاتانا 52 متر 33s توسعه نگاه: آماده سازی دارایی ها برای روشنایی 50 متر 52 نورپردازی با آرنولد 49 متر 24 ثانیه راه اندازی Arnold Render Pass در کاتانا 20 متر 49s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک خط لوله کاتانا Understanding a Katana Pipeline

  • خط لوله کاتانا و خلاصه فایلهای فایرفاکس The Katana Pipeline and Summary of Lookfiles

  • ایجاد یک Master Root Lookfile و تنظیمات اولیه رندر Creating a Master Root Lookfile and Basic Render Settings

  • پخت و آزمایش Masterfoot Root Lookfile Baking and Testing Your Master Root Lookfile

ایجاد الگوی کاتانا Creating a Katana Template

  • چرا مدل الگو؟ Why the Template Model?

  • ایجاد الگوی توسعه نگاه Creating a Look Development Template

  • ایجاد و استفاده از عبارات پارامتر Creating and Utilizing Parameter Expressions

  • ایجاد یک ماکرو Creating a Macro

  • ایجاد و استفاده از گروههای زنده برای یک دکل روشنایی Creating and Using Live Groups for a Lighting Rig

  • ایجاد یک قفسه برای استفاده از الگوی ایجاد شده Creating a Shelf Item to Use a Created Template

توسعه نگاه: آماده سازی دارایی ها برای روشنایی Look Development: Preparing Assets for Lighting

  • ایجاد یک صحنه توسعه انعطاف پذیر Creating a Flexible Look Development Scene

  • استفاده از CEL سفارشی برای تعریف مجموعه ها و اختصاص مواد Using Custom CEL to Define Collections and Assigning Materials

  • پشته مواد و وراثت مواد The Material Stack and Material Inheritance

  • ایجاد و استفاده از یک Material Master Lookfile Creating and Using a Master Material Lookfile

  • راه اندازی دوربین ها ، دکل های روشنایی و میزهای گردان Setting up Cameras, Lighting Rigs, and Turntables

  • بررسی اجمالی مواد آرنولد و پخت یک فایل نگاهی Arnold Material Overview and Baking a Lookfile

نورپردازی با آرنولد Lighting with Arnold

  • نمای کلی الگوی روشنایی و بارگیری دارایی ها Lighting Template Overview and Loading Assets

  • ایجاد و ویرایش Skydome Creating and Editing a Skydome

  • ایجاد چراغ ها و دکل های از راه دور Creating Distant Lights and Rigs

  • چراغ های چهار نفره آرنولد Arnold Quad Lights

  • چراغ های نقطه ای آرنولد Arnold Spot Lights

  • چراغ های نقطه ای آرنولد Arnold Point Lights

  • بارگیری فایل های Lookfile و ویرایش مواد ورودی Loading Lookfiles and Editing Incoming Materials

  • فیلترهای رندر تعاملی Interactive Render Filters

راه اندازی Arnold Render Pass در کاتانا Setting up Arnold Render Passes in Katana

  • تنظیم Render Passes Setting up Render Passes

  • نمونه های ضد نام مستعار در آرنولد Anti-alias Samples in Arnold

  • اشکال زدایی با تنظیمات جهانی آرنولد Debugging with Arnold Global Settings

  • واگرد سابقه Undo History

نمایش نظرات

آموزش مبانی آرنولد برای کاتانا
جزییات دوره
3h 9m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
David Conlon
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Conlon David Conlon

دیوید برای اولین بار در سال 1987 عاشق گرافیک رایانه ای شد که عمویش MacPaint را به او نشان داد. آرزوی او برای کار در فیلم های سینمایی سریعاً پس از دیدن "پارک ژوراسیک" و "داستان اسباب بازی" بود. دیوید در دانشگاه A&M تگزاس برای مدرک کارشناسی در رشته معماری با تأکید بر تجسم و هنرهای زیبا تحصیل کرد. در مرحله بعدی ، وی با اخذ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در زمینه فیلم ، انیمیشن و هنرهای دیجیتال با ایجاد 3 فیلم کوتاه ، همه در جشنواره های فیلم در سراسر کشور بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی ، دیوید در Sony Imageworks کار در "Monster House" را آغاز کرد. دیوید از سال 2005 در Imageworks بوده و در هدایت تیم های توسعه ظاهر و روشنایی و همچنین ایجاد جریان کار کاتانا و ارتباط با تیم های سایه انداز و آرنولد برای ایجاد ابزارهایی برای حل مشکلات خلاقانه و فنی که در همه وجود دارد ، نقش مهمی داشته است. تولید فیلم.