آموزش راهنمای مبتدیان Toonboom Harmony برای انیماتورهای دوبعدی!

The Beginner's Guide to Toonboom Harmony for 2D Animators!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Toonboom Harmony یک نرم افزار عالی و قدرتمند است! توسط بسیاری به عنوان استاندارد در انیمیشن دو بعدی در نظر گرفته شده است و به طور گسترده در بسیاری از استودیوهای انیمیشن در سراسر جهان استفاده می شود. شما نه تنها می‌توانید انیمیشن‌های سنتی بدون کاغذ را انجام دهید، بلکه می‌توانید انیمیشن‌های برش‌دهی و دوبعدی نیز انجام دهید!

متاسفانه، زمانی که در اولین کارم در صنعت بودم مجبور شدم نحوه استفاده از نرم افزار را به روش سخت یاد بگیرم و همانطور که می توانید حدس بزنید، این یک کابوس بود. خوشبختانه برای شما بچه ها، شما مجبور نیستید مانند آنچه من انجام دادم بگذرید و به همین دلیل این کلاس را برای شما ساختم.

در این کلاس، تمام ابزارهای ضروری را که برای استفاده از نرم افزار Toonboom Harmony برای انیمیشن های دوبعدی به عنوان یک مبتدی نیاز دارید، پوشش خواهم داد. باز کردن نرم افزار برای اولین بار می تواند دلهره آور باشد اما نگران نباشید. من همه چیز را با جزئیات شرح خواهم داد و در پایان کلاس، دانش کافی برای شروع استفاده راحت از نرم افزار خواهید داشت. این کلاس موضوعات زیر را پوشش خواهد داد:

1. سفارشی کردن رابط پیش‌فرض Toonboom و تنظیمات برگزیده.

2. لایه‌های روکش، خطی، رنگی و لایه‌های زیرین.

3. ابزار Shift و Trace.

4. وصله خودکار.

5. ابزارهای تغییر شکل و نمای گره.

6. جدول زمانی.

7. ابزار قلم و قلم مو.

8. پالت رنگ و ابزار سطل رنگ.

9. دوربین، ابزارهای تغییر شکل و میخ.

10. پوست پیاز و پوست پیاز پیشرفته.

11. گره برش.

12. مختصات و نقاط کنترل.

13. جایگزینی کتابخانه و نقاشی.

14. X sheet.

این بخشی از یک طرح بزرگتر برای انتشار محتوای بیشتر است که موضوعات دیگری مانند: طراحی کاراکتر، تقلب دو بعدی و انیمیشن دو بعدی. این کلاس‌های آتی همه چیزهایی را که اینجا یاد می‌گیرید در عمل به کار خواهند برد، اما ابتدا بیایید به نرم‌افزار Toonboom Harmony عادت کنیم و سپس به چیزهای خوب ادامه دهیم :)

این کلاس برای انیماتورهای مبتدی که می‌خواهند Toonboom Harmony را امتحان کنند یا  افرادی که قبلاً انیماتورهای باتجربه‌ای هستند که می‌خواهند به یک نرم‌افزار انیمیشن متفاوت حرکت کنند/یاد بگیرند، مناسب است. همانطور که قبلاً گفتم، Toonboom Harmony در اکثر تولیدات انیمیشن دو بعدی در سراسر جهان استفاده می شود، بنابراین دانستن نحوه استفاده از این نرم افزار دارایی بزرگی برای حرفه شما در صنعت انیمیشن خواهد بود.

فقط مطمئن شوید که آخرین نسخه Toonboom Harmony که نسخه 21 است را دارید تا ادامه دهید.

مجوز Toonboom ندارید؟ برای دریافت نسخه آزمایشی رایگان اینجا را کلیک کنید:

همچنین مطمئن شوید که رایانه شخصی شما حداقل سیستم مورد نیاز را برآورده می‌کند تا نرم‌افزار را بدون مشکل اجرا کنید.

توجه:

زیرنویس‌های ویدیویی در صورت نیاز در دسترس هستند

برای تکلیف شما:

1. یک سر کاراکتر و با استفاده از پالت رنگ و ابزار سطل رنگ ایجاد کنید.

2. یک پس زمینه ساده با 3 عنصر یا بیشتر ایجاد کنید. با استفاده از (ابزار 'بالا' و نمای پرسپکتیو) آنها را در پیش زمینه، میانه و پس زمینه مرتب کنید

- یک دوربین راه اندازی کنید و حرکت دوربین را متحرک کنید.

3. دو قطعه ساده ایجاد کنید و یک Autopatch اضافه کنید.

4. یک بازوی ساده ایجاد کنید و زنجیره‌های تغییر شکل مختلف (تغییر شکل‌دهنده استخوان، تغییر شکل‌دهنده منحنی و تغییر شکل‌دهنده پاکت) را اضافه کنید. همچنین یک بافت را وارد کنید و یک تغییر شکل دهنده Free from به آن اضافه کنید.

5. از کلاس «پالت رنگ و ابزار سطل رنگ» استفاده کنید یا یک شکل ساده ایجاد کنید و سیستم کاتر را آزمایش کنید. (کاتر و برش معکوس)

6. یک یا چند دارایی را بکشید و رها کنید (اول آنها را گروه بندی کنید) که در طول دوره ساخته اید (یعنی سر یا بازو) و آنها را به کتابخانه اضافه کنید. پس از ذخیره، یک صحنه جدید Toonboom خالی باز کنید، دارایی ذخیره شده خود را بکشید و از کتابخانه رها کنید.

پروژه های خود را در Skillshare آپلود کنید و هر چیزی را که پس از تماشای کل کلاس ساخته اید به اشتراک بگذارید. آنچه را که یاد گرفتید و آنچه را که در مورد این فرآیند بسیار سرگرم کننده/چالش برانگیز بود به اشتراک بگذارید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • لایه‌های روکش، خطی، هنر رنگی و لایه‌های زیرین Overlay, Lineart, Color art and Underlay layers

  • گره کاتر Cutter Node

  • Xsheet Xsheet

  • مقدمه Intro

  • مختصات و مشاهده نقاط کنترل Coordinates and control Points view

  • (محتوای پاداش) چگونه یک بازوی ساده را دکل کنیم (BONUS CONTENT) How to rig a simple arm

  • تنظیم کردن چیزها Setting things up

  • جایگزینی کتابخانه و نقاشی Library and Drawing Substitutions

  • Outro Outro

  • ابزار Shift و Trace Shift and Trace tool

  • پوست پیاز و پوست پیاز پیشرفته Onion skin and Advanced onion skin

  • ابزارهای تغییر شکل و نمای گره Deformation tools and Node view

  • وصله خودکار Autopatch

  • ابزار پالت رنگ و سطل رنگ Color Palette and Paint bucket tool

  • دوربین، ابزار تبدیل و گیره Camera, Transformation tool and Pegs

  • جدول زمانی. Node Library و خصوصیات لایه Timeline. Node Library and Layer properties

  • ابزار قلم و قلم Pen and Brush tools

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان Toonboom Harmony برای انیماتورهای دوبعدی!
جزییات دوره
2h 19m
17
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
82
3 از 5
دارد
دارد
دارد
Elvis Wairia
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elvis Wairia Elvis Wairia

انیماتور 2 بعدی/هنرمند سازنده/تصویرگر


سلام، من الویس وایریا هستم. من یک انیماتور دو بعدی، هنرمند ساخت و تصویرگر هستم. من 3 سال در صنعت انیمیشن تلویزیونی تجربه دارم و بخشی از پروژه های مختلفی از جمله "دختر ماه و دایناسور شیطان"، "Starwars: Galaxy of Pets"، "Rainbow butterfly unicorn kitty" برای Nickelodeon و بسیاری دیگر بوده ام.

من در سال 2019 فارغ التحصیل شدم و مدرک لیسانس انیمیشن از دانشگاه آسیا و اقیانوسیه، مالزی دارم. من همیشه در حال یادگیری و بهبود مهارت هایم هستم و مشتاقم آنچه را که تاکنون آموخته ام با شما دوستان به اشتراک بگذارم تا بتوانید حرفه انیمیشن سازی خود را نیز آغاز کنید.


SOCIALS

من آنطور که باید فعال نیستم، اما می‌توانید در سایت‌های زیر با من ارتباط برقرار کنید؛

لینکدین:

توییتر:

ظاهر:

برخی از کارهای من را اینجا ببینید!

حلقه انیمیشن دوبعدی:

قرقره ریگینگ دوبعدی: