آموزش مبانی UX: طراحی چند دستگاه (2018)

UX Foundations: Multidevice Design (2018)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
درک نحوه طراحی برای چندین دستگاه اکنون یک مهارت لازم برای طراحان UX است. کاربران مدرن می خواهند به وب سایت یا برنامه شما در انواع پلتفرم های مختلف دسترسی داشته باشند. در نتیجه، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که برنامه شما از دستگاهی به دستگاه دیگر عملکردی زیبا و پیوسته دارد: از تلفن و تبلت گرفته تا فناوری پوشیدنی. در این دوره، به مدرس دایان کرون ویت بپیوندید تا نحوه ایجاد رابط هایی را توضیح دهد که بر روی هر پلتفرمی بی عیب و نقص کار کنند. دایان نحوه برنامه ریزی تلاش های خود را حتی قبل از شروع پروژه چند دستگاهی خود به اشتراک می گذارد تا اطمینان حاصل شود که برای موفقیت آماده هستید. او نحوه نزدیک شدن به طراحی UX برای ساعت‌ها، تلویزیون‌ها و رابط‌های صوتی را پوشش می‌دهد. به علاوه، او نحوه طراحی یک تجربه موبایلی در Sketch، استفاده از چارچوب‌ها و دستورالعمل‌های مختلف برای پروژه‌های طراحی چنددستگاهی UX و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذارد.
اهداف یادگیری
  • اصول طراحی چند دستگاه
  • طراحی واکنشگرا در عمل
  • طراحی برای چندین دستگاه با استفاده از پارادایم های بومی
  • طراحی رابط موبایل یا تبلت
  • طراحی برای ساعت، تلویزیون یا برای صدا
  • ایجاد یک نمودار معماری اطلاعات
  • استفاده از Sketch برای طراحی تجربه تلفن همراه خود
  • نمونه سازی با InVision
  • کاوش Bootstrap و Foundation

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. مروری بر استراتژی های چند دستگاهی 1. Overview of Multidevice Strategies

  • اصول طراحی چند دستگاهی Principles for multidevice design

  • درک زمینه استفاده Understanding context of use

  • طراحی تعاملی Responsive design

  • برنامه های بومی Native apps

  • برنامه های ترکیبی Hybrid apps

  • ملاحظات چند دستگاهی Multidevice considerations

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. ملاحظات طراحی چند دستگاه 2. Multidevice Design Considerations

  • طراحی رابط موبایل یا تبلت Designing mobile or tablet interfaces

  • طراحی برای ساعت Designing for a watch

  • طراحی برای تلویزیون Designing for TV

  • طراحی برای صدا Designing for voice

  • استفاده از دستگاه ها با هم Using devices together

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. برنامه ریزی یک تجربه چند دستگاهی 3. Planning a Multidevice Experience

  • برنامه ریزی جریان کاربر خود در بین دستگاه ها Planning your user flow across devices

  • تعریف یک مدل تعامل مقیاس پذیر Defining a scalable interaction model

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. طراحی تجربه تلفن همراه خود در طرح 4. Designing Your Mobile Experience in Sketch

  • ایجاد صفحه اصلی Creating the Home screen

  • ایجاد صفحه لیست پخش Creating the playlist screen

  • ایجاد صفحه پخش موسیقی Creating the music player screen

  • بررسی صفحات اضافی Reviewing additional screens

  • امتحان فصل Chapter Quiz

5. طراحی برای دستگاه های اضافی در Sketch 5. Designing for Additional Devices in Sketch

  • چیدمان برای ساعت Layout for watches

  • چیدمان برای تلویزیون Layout for TV

  • طرح بندی برای صدا Layout for voice

  • نمونه سازی با InVision Prototyping with InVision

  • امتحان فصل Chapter Quiz

6. چارچوب ها و دستورالعمل ها 6. Frameworks and Guidelines

  • بوت استرپ Bootstrap

  • پایه Foundation

  • سیستم های CMS و وردپرس CMS systems and WordPress

  • طراحی متریال Material design

  • دستورالعمل های رابط انسانی iOS iOS human interface guidelines

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی UX: طراحی چند دستگاه (2018)
جزییات دوره
1h 18m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Diane Cronenwett Diane Cronenwett

متخصص در حل مشکلات پیچیده طراحی دایان کروننویت در حل مشکلات پیچیده طراحی تخصص دارد.

دایان مجموعه را ساده می کند. تجربه وی در برخی از شرکتهای مبتکر و سریع در حال رشد در سیلیکون ولی شامل مصرف کننده ، شرکتی ، اجتماعی و موبایل است. دایان با ترکیب فرصت های شغلی و نیاز کاربر ، به تمام مشکلات طراحی با نگاهی کلی و توانایی تفکر گسترده و استراتژیک هنگام اجرای جزئیات نزدیک می شود.