آموزش مایا: رندر با آرنولد 4

Maya: Rendering with Arnold 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آرنولد موتور رندر جدید با کیفیت بالا در مایا 2017 است. ارائه واقعی در مایا با این ردیاب اشعه مونت کارلو از هرگز آسان تر است. ارائه مبتنی بر فیزیکی در آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند ، اما شکستن قوانین فیزیکی را برای دستیابی به سبک های هنری امکان پذیر می کند. این دوره مروری بر ویژگیهای اصلی آرنولد برای نورپردازی ، مواد و ارائه در مایا است.
موضوعات شامل:
  • مفاهیم ارائه دهنده آرنولد
  • نورپردازی با چراغهای مایا و آرنولد
  • کنترل قرار گرفتن در معرض
  • فیلتر کردن نور با بارندور و گوبو
  • میرایی نور همراه با پوسیدگی
  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با SkyDome
  • نور روز با آسمان فیزیکی
  • مشخصات استاندارد مواد آرنولد
  • نگاشت ویژگی های مواد
  • ارائه انکسارها
  • تقسیم مش و تغییر مکان در زمان ارائه
  • جلوه های سایه زنی مانند انسداد محیط و رنگ راس
  • جلوه های دوربین مانند چشم ماهی و عمق میدان
  • ارائه توالی تصویر انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مفاهیم 1. Concepts

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • معرفی آرنولد Introducing Arnold

  • مفاهیم ارائه دهنده آرنولد Arnold rendering concepts

  • تعاملی در Arnold RenderView Interactivity in the Arnold RenderView

  • تنظیم تنظیمات رندر Adjusting render settings

2. نورپردازی 2. Lighting

  • ایجاد یک نور منطقه آرنولد Creating an Arnold area light

  • تنظیم ویژگیهای aiAreaLight Setting aiAreaLight attributes

  • کنترل قرار گرفتن در معرض دوربین Controlling camera exposure

  • نگاشتن رنگ نور منطقه Mapping area light color

  • تنظیم ویژگی های آرنولد از چراغ نقطه مایا Setting Arnold attributes of a Maya spot light

  • نور را با درب انبار و gobo فیلتر کنید Filter light with a barn door and gobo

  • روشنایی کافی و انعکاس پراکنده Suffuse illumination and diffuse reflection

  • میرایی با فیلتر aiLightDecay Attenuation with aiLightDecay filter

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با AiSkyDomeLight Image-based lighting with aiSkyDomeLight

  • ارائه پس زمینه با aiRaySwitch Rendering a background with aiRaySwitch

  • نور روز بیرونی با aiPhysicalSky Exterior daylight with aiPhysicalSky

3. مواد 3. Materials

  • ویژگیهای پراکندگی aiStandard Diffuse aiStandard attributes

  • نقشه برداری Diffuse و Opacity Mapping Diffuse and Opacity

  • کنترل ناهمواری های خاص Controlling Specular Roughness

  • سایه زدن با انسداد محیط Shading with ambient occlusion

  • ارائه شکست Rendering refraction

  • ارائه رنگ راس با aiUserColor Rendering vertex color with aiUserColor

  • تقسیم مش صاف در زمان ارائه Smooth mesh subdivisions at render time

  • شکل دادن مش با جابجایی Shaping a mesh with displacement

4- ارائه 4. Rendering

  • اضافه کردن سایه بان جو aiFog Adding an aiFog atmosphere shader

  • اصلاح اعوجاج با طرح ریزی fisheye Correcting distortion with fisheye projection

  • ارائه پانوراما Rendering a panorama

  • ارائه بوکه با عمق میدان Rendering bokeh with depth of field

  • ارائه دنباله تصویر Rendering an image sequence

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا: رندر با آرنولد 4
جزییات دوره
2h 23m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
33,374
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.