لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش شروع با برنامه نویسی شی گرا پایتون: یک رویکرد عملی
Getting Started with Python Object Oriented Programming: A Hands-On Approach
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا به دنبال شروع برنامه نویسی شی گرا پایتون هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این دوره همه چیزهایی را که برای شروع برنامه نویسی شی گرا با پایتون نیاز دارید را پوشش می دهد. به مربی رابین اندروز بپیوندید تا برخی از مفاهیم و اصطلاحات اولیه Python OOP، از جمله نحوه کار با اشیاء پایتون و ویژگیها و روشهای کلاسهای تعریفشده توسط کاربر، قبل از غوطهور شدن در موضوعات پیشرفتهتر مانند کپسولهسازی با دریافتکنندهها و تنظیمکنندهها، وراثت کلاسی را پوشش دهد. ، چند شکلی و موارد دیگر.
این دوره با GitHub Codespaces یکپارچه شده است، یک محیط توسعه دهنده ابر فوری که تمام عملکردهای IDE مورد علاقه شما را بدون نیاز به هیچ گونه راه اندازی ماشین محلی ارائه می دهد. با استفاده از GitHub Codespaces، میتوانید در هر زمان و در هر زمانی از ابزاری استفاده کنید که احتمالاً در محل کار با آن مواجه خواهید شد. برای یادگیری نحوه شروع، ویدیوی "استفاده از فضاهای کد GitHub با این دوره" را بررسی کنید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
آنچه شما باید بدانید
What you should know
با برنامه نویسی شی گرا پایتون شروع کنید
Get started with Python object-oriented programming
استفاده از فضاهای کد
Using Codespaces
1. شروع به کار
1. Getting Started
شروع شدن
Getting started
راه حل: ایجاد اشیاء از یک کلاس تعریف شده توسط کاربر
Solution: Creating objects from a user-defined class
چالش: ایجاد اشیاء از یک کلاس تعریف شده توسط کاربر
Challenge: Creating objects from a user-defined class
واژه شناسی
Terminology
2. خواص و روش ها
2. Properties and Methods
راه حل: ویژگی ها و روش های شیء پایتون
Solution: Python object properties and methods
چالش: ویژگی ها و روش های شیء پایتون
Challenge: Python object properties and methods
روش های شیء پایتون
Python object methods
ویژگی های شیء پایتون
Python object properties
3. گرافیک لاک پشت و OOP
3. Turtle Graphics and OOP
کار با OOP در گرافیک لاک پشت پایتون
Working with OOP in Python turtle graphics
کاوش در برنامه های آزمایشی گرافیک لاک پشت
Exploring the turtle graphics demo programs
راه حل: کار با OOP در گرافیک لاک پشت پایتون
Solution: Working with OOP in Python turtle graphics
چالش: کار با OOP در گرافیک لاک پشت پایتون
Challenge: Working with OOP in Python turtle graphics
4. کپسولاسیون
4. Encapsulation
مقدمه ای بر کپسولاسیون
Introduction to encapsulation
تنظیم کننده ها
Setters
چالش: گیرندگان و تنظیم کننده ها
Challenge: Getters and setters
گیرندگان
Getters
راه حل: گیرنده و تنظیم کننده
Solution: Getters and setters
5. وراثت طبقاتی
5. Class Inheritance
وراثت طبقاتی: مقدمه
Class inheritance: Introduction
بنیانگذار Compucademy
رابین اندروز یک معلم علوم کامپیوتر و بنیانگذار Compucademy است.
رابین 15+ سال تجربه تدریس را برای نقش خود در Compucademy به ارمغان می آورد ، سازمانی که از دانشجویان و معلمان علوم کامپیوتر پشتیبانی می کند ، با منابع مختلفی از جمله به عنوان آموزش های ویدئویی ، آزمونها ، و فعالیت های برنامه نویسی عملی. هدف او این است که دانش کامپیوتر - و به ویژه برنامه نویسی پایتون - را با روشی زنده و با استفاده از پازل ، بازی ها و یک کد برنامه نویسی در دسترس ، زنده کند.
نمایش نظرات