رویکرد طراحی سازنده پس از یادگیری، به شما امکان میدهد صحنه را به روشهای مختلف به سرعت بنویسید. این به این دلیل است که ابتدا اجزای صحنه خود را تجزیه میکنید (در این مورد آخوندک آخوندکی و اشکال VW) تا در جعبههای مرزی قرار بگیرند و سپس آنها را به شکلهای بسیار ساده در آن جعبههای مرزی کاهش میدهید. این نقشههای کاری خشن هستند، اما هنگامی که ترکیب مورد علاقه خود را انتخاب میکنید، از مرجع خود برای اصلاح طرح و سپس طراحی نهایی روی آن استفاده میکنید.
این برای مبتدیان مطلق نیست! رویکرد طراحی سازنده (یا حجمی) در ابتدا مسیر دشواری است، اما زمانی که از آن استفاده کردید، ارزش آن را دارد. برای شرکت در این کلاس باید به راحتی حجم های اصلی (به ویژه جعبه ها) را در پرسپکتیو در زوایای مختلف ترسیم کنید.
من یک کلاس پرسپکتیو و یک درسی در کلاس طراحی سگ دارم که به این مشکلات می پردازد اگر برای این کلاس آماده نیستید اما می خواهید به رویکرد طراحی سازنده نگاه کنید. پس از تسلط، می توانید از آن برای کشیدن هر چیزی استفاده کنید، نه فقط حشرات و ماشین ها.
یک یا (ترجیحاً) همه موارد زیر را انجام دهید:
پس از اینکه ابتدا ترکیبهای خشن مختلفی از آنها را در موقعیتهای مختلف و از دیدگاههای مختلف امتحان کردیم، نقاشی نهایی یک آخوندک نمازگزار در حال خوردن ماشین (سوسک جدید VW) را انجام خواهیم داد.
قبل از انجام این کار، برای آسانتر کردن کارها، مرجع پیدا میکنیم و از آن برای سادهسازی آخوندکهایمان به حجمهای اولیه و آسان برای ترسیم استفاده میکنیم. ماشین خود را در یک جعبه سفت و سخت با نسبتهای شناخته شده قرار میدهیم که میتوانیم آن را در فضا بچرخانیم قبل از اینکه بقیه قسمتهای ماشین را بکشیم تا در جعبه قرار بگیرد.
از آنجایی که آخوندک میتواند در حالتهای مختلف قرار بگیرد، جعبه مرزی آن متغیرتر خواهد بود.
ما همچنین طرحهایی برای شناسایی مواردی که با نگاه کردن به آخوندکها و ارجاعهای خودرو جلب توجه میکنند، میسازیم.
با استفاده از جعبههای ساده، چند نقاشی تمرینی از آخوندکهایمان میسازیم تا با ژستها و تناسبات راحت شویم.
ما چند طرح تمرینی از ماشین خود خواهیم ساخت که با جعبه از زوایای مختلف شروع می شود.
پس از آن، ترکیبهای خشن ایجاد میکنیم تا گزینههای خود را برای یک صحنه هیجانانگیز شامل این دو مورد بررسی کنیم، همه چیز را بسیار ساده نگه داریم و بر نحوه ارتباط این دو با یکدیگر در فضا تمرکز کنیم.
هنگامی که ترکیب مورد علاقه خود را انتخاب میکنیم، آن را با بررسی مجدد به مرجع خود، و کشیدن طرح خود بر روی کاغذ ردیابی، یا یک لایه جدید در صورت استفاده از یک برنامه طراحی، اصلاح میکنیم.
پس از آخرین تنظیمات، یک لایه خطی نهایی، مرکب شده (یا به شکل دیگری) آخرین مرحله ترسیم است.
اگر دوست دارید تن و رنگ را می توان به طعم اضافه کرد، اما این چیزی نیست که این کلاس در مورد آن است.
هنرمند/تصویرگر/مجسمه ساز استوری برد
سلام، من یک هنرمند حرفه ای استوری برد، تصویرگر و مجسمه ساز هستم. من 8 سال را در لس آنجلس گذراندم و در صدها شرکت تولیدی (یا لابی هتل ها، میزهای آشپزخانه مردم، صحنه های صوتی، در محل در چادرهای پذیرایی، به نام شما، تابلوهای تیراندازی طراحی کردم!).
قبل از آن من در چند آژانس تبلیغاتی کار می کردم. یکی در لندن (بریتانیا) و دیگری در هنگ کنگ.
اکنون من از راه دور از خانه (بیشتر) در سانتافه، نیومکزیکو (ایالات متحده آمریکا) کار می کنم. من هنوز وارد میشوم و با کارگردانان مینشینم تا صحنههای برخی از برنامههای تلویزیونی و فیلمهایی را که در NM ساخته میشوند، به تصویر بکشم، و سپس در خانه تمام میکنم.
کشیدن تابلوهای تصویربرداری برای کارگردانان تجاری، سینمایی و تلویزیونی در بیشتر مواقع نان من بوده است.
من همچنین از مجسمه سازی حیوانات (من کریترویل در Etsy هستم) و انیمیشن سازی لذت می برم. سنتی یا دیجیتال.
من مدادم را زمین می گذارم و هر از گاهی در یک بازی رقابتی پینگ پنگ سرگرم می شوم!
نمایش نظرات